Mrs. Pancakes
היי,
אני מצטערת על הסיפור הקצר והמשעמם הזה, הוא בהחלט חסר פואנטה וכל דבר אחר, אני אכן לא ראויה לשיבוח, אבל בכל זאת, אני לא יודעת עם למחוק או לא, תעזרו לי להחליט..

לב שהתנפץ לרסיסים

Mrs. Pancakes 22/08/2013 656 צפיות 2 תגובות
היי,
אני מצטערת על הסיפור הקצר והמשעמם הזה, הוא בהחלט חסר פואנטה וכל דבר אחר, אני אכן לא ראויה לשיבוח, אבל בכל זאת, אני לא יודעת עם למחוק או לא, תעזרו לי להחליט..

היא עמדה בעצב מולו, נזכרת איך היו מבלים ביחד, איך תמיד הם נהנו אחד עם השני..
היא אהבה אותו, ממבט ראשון, הוא אהב אותה, היה לה שיער זהוב גולש ועיינים כחולות בוהקות.
היא לא חשבה שזה יקרה, דווקא ביום הולדתו, היום שבו היא התארגנה ובאה בשמלה הכי יפה שלה, נושאת בידה זר פרחים, הוא מביט בה מלמעלה, נזכר בזמן הזה שבו הם היו זוג יונים, הם היו החברים הכי טובים, ששניהם היו מרוחקים הם היו שולחים מכתבים אחד לשני ובהם מילות אהבה, היא הזילה דמעה ונגבה אותה. "הוא כנראה לעולם לא יחזור.." אמרה, היא העיפה מבט בארון בו שוכב והלכה משם, דומעת, היא עלתה לחדרה ופשוט בכתה, היא לא הייתה מסוגלת לחיות בלעדיו, היא פשוט בכתה את נשמתה, זה היה ליבה, לב שהתנפץ לרסיסים, שלעולם לא יחזרו להיות שלמים, בלעדיו.


תגובות (2)

הסיפור מעוד מעניין והוא בכלל לא חסר פואנטה הוא מאוד יפה ומרגש אז אל תמחקי אותו!!!!!!

22/08/2013 00:52

הוא אכן חסר פואנטה

22/08/2013 01:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך