להתראות.

טולי 18/10/2014 747 צפיות 8 תגובות

הבטתי בו, אני בעצמי לא יודעת איך, באהבה או בשנאה.
"מה אתה רוצה אוראל?" שאלתי ובלעתי את רוקי בשקט, כאב לי הלב, הרגשתי אותו מתכווץ בכל פעם שהבטתי בו. אני אוהבת אותו, אבל זה אסור. הוא לא שלי, הוא של מישהי אחרת. הוא אוהב מישהי אחרת.
המילים, ההתנהגות, הכל היה פשוט.. פשוט שקר אחד גדול.
'את מיוחדת בשבילי.' אחד המשפטים שאני זוכרת הכי הרבה הדהדו בראשי. 'אני צריך אותך לידי.' הוא היה משתמש רמות במשפט הזה, אהבתי להיות לצידו, להצחיק אותו, לדבר איתו, הרגשתי בנוח, הרגשתי טוב.
אבל, זה לא אמיתי, הוא לא אהב אותי בכלל.
"אני מצטער, על הכל." אוראל אמר והרים את ראשי בעזרת ידו השמאלית. התענגתי על המגע הרגעי הזה, הסטתי את ראשי ובעזרת ידי דחפתי אותו מעט ממני, לא רציתי בקרבה הזאת, ידעתי שאני אפול שוב, באהבה הזאת.
"אני לא מאמינה בזה, אני לא מאמינה בך. הפסקתי עם זה, הפסקתי לדאוג ולחשוב על אנשים שפוגעים בי. הגיע הזמן לדאוג לעצמי. אתה ידעת לשבור לי את הלב אבל אף אחד לא דאג לחבר לי את הלב." אמרתי והנחתי את ידי על ליבי.
"מאור," אוראל אמר והניח את ידו על לחי הימנית, מלטף אותה בעדינות. היה לו מבט מצטער, עיניו החומות היו תמיד מאושרות-הן העידו על אושר, אבל בזמן האחרון האושר הזה נעלם.
"לא, אני לא אשבור את הלב שלי שוב." אמרתי והתרחקתי ממנו.
"הגיע הזמן לשמור על עצמי, אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם." אמרתי ונישקתי את לחיו נשיקה קצרה. "להתראות אוראל." אמרתי באכזבה, אבל הייתי גם שמחה ושלמה עם ההחלטה הזאת. הגיע הזמן להפסיק לפגוע בלב שלי, להתחיל לשמור עליו.


תגובות (8)

אמרתי לך ואני אגיד שוב, מדהים, מדהים, מדהים.
אוהבת אותך טול 3>

18/10/2014 21:32

אומייגאד טולטולללללללל
נעלמת להרבה זמן יקירה!!! התגעגעתי מלאמלא♥
הקטע שכתבת פשוט מהמם ומרגש כמוך, את מדהימה אוהבת בלי סוף ורוצה לראות אותך כאן יותרררררר

18/10/2014 21:52

    אמאאלההה נתייי!!!
    כמה התגעגעתי אלייך את לא מבינה בכלל!!
    אני שמחה שאהבת את הקטע, ואני רוצה להבין לאן נעלמת לי?!
    אוהבת מלאא נתי ואני רוצה לראות קטעים וסיפורים שלך!!
    אוהבת מלא!!

    18/10/2014 22:06

כל כך מושלםםם בולל כמוךך אישתיי המדהימההה
אין עלייך זה כזה מרגשש ואוהבתת אותךך כל כךךךך

18/10/2014 23:06

כשמשהו נשבר אי אפשר להחזיר אותו לצורתו המקורית. למשל, צלחת, אם תשברי אותה ואז תנסי להדביק ולתקן אותה חזרה את אולי תצליחי, אבל תמיד הפגמים והסדקים ישארו.
הלב כמו הצלחת. ברגע ששוברים אותו לא בדיוק אפשר להחזיר אותו לכפי שהוא היה. רק צריך להזהר בפעמים הבאות.
אני אניח שזה אמיתי. אהבה יכולה להיות מדהימה, וגם בדיוק ההפך. זה עניין יחסי.
אהבתי מאוד את הקטע ❤️ לילה נפלא :)

18/10/2014 23:29

    וואו אלין. עמוק.
    קבלי לייק חחח

    18/10/2014 23:40

    הו, תודה *נפנוף בשיער*
    ונתי, תתחברי כבר לצ'אט! התגעגעתי אליך!

    נ.ב
    סליחה על הספאם~

    18/10/2014 23:44

קצר ויפהפייה =] אהבתי מאוד

19/10/2014 17:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך