alaska
ניסיתי לכתוב את כל מה שצועק לי בתוך הראש

למישהו אכפת?

alaska 06/05/2016 781 צפיות 7 תגובות
ניסיתי לכתוב את כל מה שצועק לי בתוך הראש

נסעתי אתמול לפגוש את ערן. תכננתי הכל כל כך מדויק. לא ידעתי בכלל למה אני עושה את זה, לא חשבתי.
לקח לי בערך שעתיים של נסיעות. הייתה לנו רבע שעה ביחד.
חזרתי הביתה מאושרת ממש. הסתכלתי לו בעיניים, והוא נראה לי כל כך בסדר, כאילו כלום לא היה בינינו, כאילו הכל כרגיל. אמנם זה היה רק רבע שעה, אבל הוא היה שם בשבילי. רק בשבילי.
אחרי חצי שעה בבית התחלתי לבכות. לא ידעתי למה זה קורה לי. למה שוב פעם נגררתי אחריו, למה שוב נתתי לעצמי ליפול?
אני צריכה פשוט להתנתק מזה לאט לאט, ובמקום זה רק עשיתי את ההפך.
אני לא נותנת לעצמי לנוח מאז. הכל הזוי, המוח שלי מתפוצץ תכף.
אני מרגישה כאילו באלי לצעוק, להרביץ, לרקוע ברגליי עד שהן ישברו.
אני רוצה להפר את השקט הזה שהורג אותי.
וכל מה שיוצא מהרצונות שלי זה שאני בוכה בשקט, שאף אחד לא ידע. חושבת על כך שאיפה החברות שלי כשאני צריכה אותן, נעלמו? חושבת על כל אלו שיש להן כל כך הרבה דרכים לדעת שהכל לא בסדר, ובכל זאת הם מתעלמים.
ובאלי למות, ששום דבר לא יכאיב לי יותר.
בא לי לנוח. לישון בלי לקום.
אני לא רוצה להמשיך ככה, לסבול מספיק בשביל כל האנשים בעולם.
אני רק צריכה את השקט שלי.
אני רק צריכה לדעת שמישהו אחד בעולם לא יוכל להמשיך כרגיל אם לא אהיה כאן.
ובמקום זה, כל מה שכולם עשו ביומיים הקשים האלה, היה להשאיר אותי לבד.


תגובות (7)

הלוואי והייתי כותבת כך ביומן שלי XD אני מרוצה מהכתיבה שלך, בדרך כלל כשאנשים כותבים את מה שיש להם בראש זה יוצא לא ספרותי במיוחד ונוטה לשפה הרגילה אבל אצלך זה לא כך וזה יצא ממש טוב. למרות שלדעתי היה יותר טוב אם היית קצת מסבירה מיהו ערן :)

06/05/2016 16:06

    וואו כיף לשמוע כי אני דווקא התבאסתי מהכתיבה.. כתבתי על ערן בחלק מהדברים הקודמים שהעלתי, מוזמנת לקרוא:)

    07/05/2016 12:44

וואו איזה כתיבה מדהימה!
אתן לך עצה- תתרחקי מכל מי או מה שמזיק לך או שאת פשוט לא רוצה קשר אליו. גם אם זה מבחינה זוגית. זה קשה, מי כמוני יודעת, אבל אני בטוחה שכאשר תשימי לעצמך גבול ברור מאוד, כבר לא תסעי אליו.
בקשר לחברות, אני תמיד חשבתי ותמיד אחשוב שאין חברות אמיתיות, אולי תדברי עם המשפחה על מה שכואב/מפריע לך? האמת שכתיבה זאת דרך מעולה לפרוק מבלי שהצד ששומע ישאל שאלות.
ותמיכה תמיד תוכלי לקבל פה ואני מאמינה שבכל מקום,
שוב, כתיבה מדהימה, מדרגת 5 :)

06/05/2016 19:28

    תודה המון:) ממש מקסים לשמוע שיש מישהו שאכפת לו ומנסה לעזור ולתמוך!! אני מנסה לשים לזה סוף ותודה רבה שוב:)

    07/05/2016 12:45

וואו, ראיתי רק עכשיו – את יודעת מה דעתי על כל העניין… אבל לאט לאט, ברור לי שלא יהיה פשוט להתנתק מזה… וזהו, ממש אהבתי, באמת כתבת טוב!

07/05/2016 16:08

בדיוק מה שקורה לי.
אני מקווה שזה יעבור לשתינו, ויום אחד נהיה עם חברות ומישהו שיאהב אותנו.

13/05/2016 04:47

    אני בטוחה שזה יקרה והכל יהיה בסדר.. כאן לצידך אם את רק צריכה משהו את מוזמנת לשלוח הודעה:)

    14/05/2016 12:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך