לספר לך ?

My world my story 31/07/2015 630 צפיות תגובה אחת

אולי זה לא נכון לומר לך את זה ואולי אני סתם נשמעת ממש ילדותית ומראה לך יותר מידי שאכפת לי. אבל אני רוצה לומר לך את זה בשבילי ולא בשביל אף אחד אחר, אני לא מצפה לכלום אני פשוט רוצה שתבין משהו, הסברתי לך באותו ערב שאני חושבת על המחר ולא רק על אותו רגע ואז הבטחת שנשאר ידידים טובים ושזה רק אנחנו ושכלום לא ישתנה, אני יודעת שהבטחתי גם ולא קיימתי ואני מצטערת אם זה פגע בך, אבל אתה גם הבטחת.
אני יודעת שגם אתה סיפרת גם ואני לא כועסת תאמת לא אכפת לי, אני יודעת שאמרתי שאתה ממציא ומשנה דברים אבל בשבילי זה היה אחרת, אתה כועס ואתה בכלל לא רואה מעבר לזה אתה לא יודע כמה אכפת לי ממך וכמה אתה פוגע בי, ראית אותך כשהיית שיכור ביום העצמאות ולא יכולתי לעזוב את הצד שלך, לא יכולתי להפסיק להיות לצידך וכל כך דאגתי לך ואני עדיין דואגת. כתבת בקבוצה שהייתה עם פיצי שאתה לא בבית וברחת והדבר היחיד שרציתי לעשות זה לשלוח לך הודעה ולבדוק שאתה בסדר אבל לא יכולתי לא העזתי. שתבין לא אכפת לי מה היה ולא אכפת לי אתה פשוט חשוב לי בתור אחד מהחברים שלי ואולי אני כן מרגישה אלייך ואולי אני לא ואני באמת לא יודעת.
אבל לפחות תקשיב לי ואל תדחוף אותי לצד. אני מכירה אותך יותר טוב ממה שאתה חושב ואני באמת דיי בטוחה שנמאס לך ממני, אז בבקשה פשוט תגיד לי מה אתה רוצה כדי שאני ידע מה לעשות עם עצמי ואני יוכל לעזוב אותך בשקט


תגובות (1)

את כותבת יפה, אבל זה לא מספיק סחף וריגש אותי. תנסי להוסיף יותר תיאורים של הרגשות שלך בנוגע לכל דבר שקורה ובקשר לכל מחשבה. בהצלחה!

01/08/2015 00:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך