לעולם לא אהיה היא

22/02/2016 526 צפיות תגובה אחת

עברה שנה וכמה חודשים ארוכים מאז שהיית כמעט שלי .
היו הופעות פאנק של להקות מתחילות ורק שנינו ידענו את הסוד הקטן הזה , מבטים קצרים וחיוכים המומים חלפו בינינו באותו הערב . כל אחד היה עסוק בשלו .
עמדתי עם הבנות בצד של הרחבה ואתה היית עם הבנים , רוקד ומשתולל על הרחבה לצד הצלילים הגסים שהושמעו בקול ברחבי המועדון .
יכולתי להתבונן בך שעות , קופץ עם החולצה הקרוע , הג'ינס הקבוע שלך ,השיער שלא מסודר והזיעה הנוטפת .
הלכתי להתרענן בשירותים , שטפתי את הפנים וחייכתי לעצמי במראה .
"אולי יום אחד תהיה שלי לגמרי " חשבתי .
וכשיצאתי חיכית בחוץ , עם חיוך קטן וערמומי .
"חכי כאן " אמרת , ולא יכולתי שלא לציית לך . נכנסת אל שירותי הגברים והדלת נסגרה מאחורייך.
תמיד השארת לי מקום להיות סקרנית ולרצות עוד ממך. כעבור דקה יצאת ונשענת על המשקוף , בתנועה קטנה של הראש רמזת לי " בואי תיכנסי איתי " צחקתי מהמחשבה כמה אתה לא רציני , לפני שתפסת את ידי הסתכלנו שנינו לראות אם מישהו יכול לתפוס אותנו בשעת מעשה וכשהשטח היה נקי הובלת אותי לתא האחרון , תא קטן מוסתר וחשוך .
כל הערב רק רציתי אותך , לגעת בך , למלא את הריאות שלי בריח שלך שוב .
בתא הקטן לא היה מקום לזוז ,עמדנו צמודים אחד ליד השנייה .השפתיים הצמודות,התזוזות בינינו והתשוקה באוויר חרוטות בי עוד היום .
תפסתי אותך בחולצה ודחפתי אותך על האסלה , התיישבת ותפסת את שתי ידיי , ישבתי עלייך תוך שניה , אך לא המשך בשום גירוי ולא נגעת בי כמעט. הסתכלת עליי באותן עיניים ירוקות וקטנות שנצצו מהאור הקטן שנכנס דרך החלון הצר של תא השירותים .
לא דיברת , רק התבוננת בי , וידעתי שאולי זה אמיתי . אולי אתה כן רואה אותי כמו שאני רואה אותך .
תפסתי בפנייך ונישקתי אותך בעדינות . ומשם ידעת לאן להמשיך .

יומיים לאחר מכן הסתכלתי על עצמי במראה , עיניי היו נפוחות וגופי היה מלא בסימנים שהשארת עליי . הדמעות נפלו על עור הלחיים שלי והנשימה שלי הייתה קצרה .
הפלאפון היה מונח על הכיור , הסתכלתי עליו בכעס, למה עשית את זה ? למה אמרת לי את זה ?
השיחה הייתה כל כך קצרה ,
"אני לא אוכל לבוא מחר .. " אמרת שבקולך האשם , וכבר ידעתי , ידעתי שאתה עוזב .
"אני יוצא עם מישהי .." הוספת ואיחלתי לך בהצלחה .
כל הזמן שעבר , כל מי שניסיתי להחליף בך אותו , היה נסיון כושל .
אני שונאת אותך שעזבת , ואני אוהבת אותך בגלל מי שאתה ,
אבל אתה רוצה אותה , צריך אותה ,
ואני לעולם אהיה היא .


תגובות (1)

ואווו ממש יפה.

22/02/2016 23:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך