לשחרר אותך

My world my story 30/07/2015 706 צפיות 2 תגובות

אני שונא אותה
היא סתם מגעילה
דיי לדבר איתי עליה נמאס לי ממנה
אין לי כוח אליה

אותן מילים קשות שהוא אומר עליי מאחוריי הגב… הוא יודע שאני יודעת, הוא יודע שלא עשיתי דבר, אומר לי שאני צבועה מדבר איתי כאילו הכל כרגיל אבל הולך ומדבר עליי עם אחרים.

זה כואב לדעת שלא באמת אכפת לך שלא הייתי חשובה לך, שאתה זורק אותי כמו נוצה שעפה באוויר מצפה שאני אשחרר אותך ממני באותה מהירות שאתה שיחררת אותי.

אבל אני לא יכולה, מצאתי נער אחר. שכרגע מראה לי אהבה, מכבד, שולח לי הודעות מתוקות שרק מעלות לי חיוך על שפתיי וברקע אני חושבת. ״הוא לא ייפגע בך כמוהו…״ אבל הנה אתה שם, שם ברקע של המחשבות שלי, אני חושבת שאני עוזבת אותך וזהו ועברתי אבל אתה לא נעלם.

מצפה כשאני יעלם אבל בעצם לא מרפה, אתה משחרר ממני ואני לא מצליחה לשחרר אותך. הלוואי ויכולתי אני מתפללת שזה יהיה אפשרי.

תודה לך על כל רגע, כל חיוך שגרמת לי להעלות, צחוק, חיבוק, מילה טוב, עידוד, שיחה קלה, תמיכה. תודה על הכל.

אבל עכשיו באמת הגיע הזמן לשחרר אותך ❤️


תגובות (2)

לשחרר עושה לפעמים רק טוב. ואני מניחה שזו אחת מהפעמים האלו. ♥

30/07/2015 17:07

כל כך .. לפעמים ההרגשה הזאת של זהו עשיתי את זה שיחררתי אותו הוא היה חלק מהחיים שלי אבל זהווו נגמר בטוחה שהייתה תקופה יפה אבל הגיע הזמן להגיד שלוםולא להתראות רק ככה אפשר להתקדם בלי לחיות את זה כל יום מחדש ..אז תודה על הכול אבל עכשיו הבנתי שאני צריכה לשחרר ולהמשיך מקלה על הנפש ברמה שאין מילים להסביר בכלל .. ובאמת אני בטוחה שיבוא האחד שבאמת לא יעשה את מה שהוא עשה ואז תשכחי ממנו בצורה מוחלטת ואפילו תצחקי ותגידי באמת היה לי קשה לשחרר אותו ..
אוהבת המון :)

31/07/2015 01:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך