מישהי אקראית
לפני שמישהו יניח לשווא, זה לא סיפור שקרה לי או של חברה, זה המצאה לחלוטין.

מה כבר ביקשתי?

מישהי אקראית 27/08/2015 677 צפיות 5 תגובות
לפני שמישהו יניח לשווא, זה לא סיפור שקרה לי או של חברה, זה המצאה לחלוטין.

מה כבר ביקשתי? שכשאתה אומר שתתקשר עוד שעה, אתה באמת תתקשר עוד שעה?
מה כבר ביקשתי? שכשאני אומרת שאני צריכה לדבר איתך דחוף, תניח את המתמטיקה בצד ותקשיב לי?
מה כבר ביקשתי? שבמקום לצאת שוב למסיבה עם החברים שלך, תישאר לילה אחד איתי?
מה כבר ביקשתי? שכשאני יוצאת מהאזור הבטוח שלי ויוצאת איתך למקומות שאתה רוצה, תתייחס אליי ולא תהפוך אותי למשרתת?
מה כבר ביקשתי? שכשחבר שלך יורד עליי מולך, תגן עליי ולא תיתן לי להתמודד עם הפגיעות לבד?
מה כבר ביקשתי? שתסתובב איתי ברחוב יד ביד, ולא תתבייש בי ותסתיר אותי כי אני לא רזה אנורקסית כמו כולן?
מה כבר ביקשתי? שתסתכל לי בעיניים ותגיד לי אם אתה אוהב אותי, במקום להחזיק אותי ככה בזמן שאתה שוכב עם הזונה?

אך אחת מן הבקשות האלה לא היו מוגזמות, אבל משום מה, אתה לא יכולת למלא אותן.
אז עכשיו יש לי בקשה אחת אחרונה, ואני מבקשת, לא, אני מתחננת שתמלא אותה.
כשאני אסתובב ואלך, אתרחק ממך כמה שרק אפשר, אל תעצור אותי, אל תקרא לי, אל תרדוף אחריי. הייתה לך את ההזדמנות שלך, ופספסת. אז אל תטרח לרוץ אחריי, כי אתה תרוץ לנצח.


תגובות (5)

מדהים,את כותבת ממש יפה!

27/08/2015 16:16

אהבתי את החזרה בכל תחילת משפט על 'מה כבר בקשתי?' זה נותן תחושה שהבקשות שלה היו קטנות (הן באמת כאלה) וזה גרם לי להתחבר לקטע, כי היא בסך הכל מבקשת שיתנהג אליה יפה. כתיבה סוחפת יש לך

27/08/2015 19:40

פשוט מהמם. את כותבת פשוט מקסים.

27/08/2015 21:13

ממש תודה

28/08/2015 00:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך