מכתב לבורא עולם

MONEY LOVE 01/10/2014 2883 צפיות 7 תגובות

מצחיק, אני יושבת עם עצמי לא יודעת איך לפרוק את הכאב שלי, יושבת וכותבת מכתב לבורא עולם.
לי אין כוח שיניע אותי שיגיד לי יאללה קומי, תעשי שינוי בחיים שלך, קומי תגידי מה שיש לך להגיד.
איפה הגבול של בן אדם? אז זהו וולקאם אין לבן אדם גבול. כשמישהו רוצה לפגוע בך, הוא יפגע בך בנקודה הכי כואבת שלך, ואתה תדמם למוות ואפילו לא יהיה לו אכפת.
אז איפה בורא עולם נכנס בתוך החיים שלי? הכי פשוט בעולם, הוא במקום שמחכה ומחכה שמשהו יקרה, במקום שמחכה שיהיה נס, אני פשוט סומכת עליו כ"כ שאני לא מסוגלת לעשות צעד בעצמי כשקורה לי דבר רע, אין לי את הכוחות, הגוף שלי מתנוון.
בחיים נפגעים בד"כ מהאנשים שהכי אוהבים, אני בחורה חזקה, ככה אני מגדירה את עצמי, אבל כשזה מגיע אליו… אין לי את הכוח להתמודד מולו, אפילו לא בחצי מילה, רבע אות, אני מחכה שההוא שיושב שם למעלה יעשה את הסדר. הפחד עוטף אותי יום יום, גומר עליי, אני נשברת בקלות, קשה לי להתנתק מאנשים שאני אוהבת, בשנייה אפשר לדרוך עליי וכל הפוזה נעלמת.
אני בחורה שכל כך מאמינה, כ"כ דופקת חשבון לדת, אז איפה אתה? מתי תגיע לעשות סדר בחיים שלי? אני כרגע נמצאת במצב הכי גרוע שלי, האדם שאני הכי אוהבת בעולם, רוצח אותי ולא סתם רוצח, בדם קר, אולי כי אני רצחתי אותו קודם אבל עדיין זה לא מגיע לרמה שאני משלמת.
הבוקר הפך ללילה שהפך לסיוט, העיניים נפוחות מדמעות, השיער מבולגן, הפנים נפולות, חוסר תאבון, הנה שוב הוא דפק על דלתי, הדיכאון.
ומה עושים כדי להתרומם ממנו? מה עושים? עוזבים? נלחמים? נשארים? יש בשביל מה להילחם? אני לא רובוט, אמנם טעיתי בעבר, כמו כולנו, בני אדם מוחלים וסולחים, טועים ושוגים, כמה אני עוד אוכל לספוג את הטעם המר הזה? כמה אני אוכל לשקר לעצמי, הרי אני יודעת שהמילים שהוא אמר לי חרוטות בראשי בדם, הוא חושב שאם טעיתי, יש לו את הכוח להכניס סכין ולסובב אותה עמוק בתוכי, זה לא פייר, הוא משפיל אותי בצורה גסה, ואיפה אתה בורא עולם נמצא כדי להגן עליי? אני כ"כ צריכה אותך. אין לי מושג מאיפה להתחיל את החיים, חשבתי ששמתי הכל מאחור ופתחתי דף חדש איתו, חשבתי שהעולם מחייך לי ונתן לי הזדמנות. יום אחד בהיר לבוא ולירוק לי בפרצוף בצורה כזו? זה הדבר הכי מכוער בעולם, כ"כ באלי לעזוב הכל וללכת לעצום עיניים להסתכל רק ישר, ולא לצדדים, לא לתת דין וחשבון לאף אחד, לא להורים, לא לאחים, לא לחברים לאף אחד פשוט לצעוד לדרך אל האושר.
מגיע לי שיהיה לי טוב, אני יודעת מי אני, ואני לא שטן, ואני לא רעה, הלב שלי רך כמו חמאה, מי שידע לעטוף אותו בחום ובאהבה רק ירוויח..
כנראה אתה לא שווה את זה אהוב יקר שלי, אתה לא הזיווג שלי והיום אני יודעת את זה, אני רק מאחלת לעצמי שבורא עולם ישלח לי בחבילה את כל הכוחות שאפשר לעזוב אותך, להתחיל חיים חדשים, לשכוח את שאהבה נפשי, לעזוב את כל מה שבנינו כ"כ הרבה שנים…. ולנסות עולם ח-ד-ש! בלי שיגרדו אותי עם שפכטל מהרצפה.
תודה, אלוקים שלי תודה על הכל, אני מודה על כל הייסורים האלה, כי אני יודעת שאחרי הרע… בא הטוב.
אוהבת אותך.


תגובות (7)

מרגש ויפה
גמני דתיייייייה, אז הזדיהיתי
אהבתייי :)

01/10/2014 00:15

אהבתי מאוד הכתיבה שלך מאוד יפה ואין בה מילים מיותרות והתוכן מאוד משמעותי אהבתי מאוד :)

01/10/2014 00:57

מרגש במיוחד. ממש אפשר להזדהות… אם זה נכתב על סיפור אמיתי אני רק יכולה להגיד לך- הכל מסתדר בסוף. רק תאמיני.

01/10/2014 03:33

צריך להאמין שאלוקים עושה הכל לטובה. גם אם התקופה הזאת נראית לך קשה ובלתי אפשרית תדעי שכשתעברי אותה, תצאי מחוזקת, תהי בן אדם טוב יותר ותודי לאלוקים שהוא העביר אותך את זה כי למדת!
המון בהצלחה בכל מה שתרצי ותיהי חזקה, לא הכל טוב אבל הכל לטובה! (:

01/10/2014 10:28

שלום לכולם…
תודה רבה על התגובות, מאוד מחממות את הלב :)
אני תמיד מודה לאלוקים, ותודה רבה על העידוד חברים….
ואגב, אני לא בדיוק דתייה, יותר כיוון של מסורתית, עם אמונה ענקית :)
המשך יום טוב ושוב.. תודה

01/10/2014 12:11

מרגש מאוד וכתוב בצורה יפה. ממש אהבתי :) התחברתי במיוחד כי אני דתייה(;

01/10/2014 18:09

    תודה רבה מאמי

    02/10/2014 13:09
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך