שירז סוייפר דיירקשנית
הערה: הגובה של קורי היה 1.91
וואי פשוט לא להאמין.. כל כך הרבה אנשים מתו בזמן האחרון!!!!!
החדשות הטובות הם:
נייל הוא דודדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מזל טוב גרג ודניססס!!!!!!!! יאייי ♥

https://twitter.com/eluonorforever/status/357486900111626240

באלי לבכות.. כמו שאומרים: "מלאך אחד עוזב את העולם.. מלאך אחד מגיע"

מכתב למישהו שכבר הלך (ליאה מישל לקורי מונטית')

הערה: הגובה של קורי היה 1.91
וואי פשוט לא להאמין.. כל כך הרבה אנשים מתו בזמן האחרון!!!!!
החדשות הטובות הם:
נייל הוא דודדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מזל טוב גרג ודניססס!!!!!!!! יאייי ♥

https://twitter.com/eluonorforever/status/357486900111626240

באלי לבכות.. כמו שאומרים: "מלאך אחד עוזב את העולם.. מלאך אחד מגיע"

למי שלא יודע.. קורי, שחקן ראשי בתכנית גליי, הלך לעולמו מכמות יתר של.. (אתם יודעים מה..)
ליאה מישל.. בת זוגתו, ממש בהלם והיא כל הזמן בוכה.. החלטתי לכתוב איזה משהו קצר מנקודת מבטה של ליאה.. זה מכתב שהיא כתבה לקורי (כמובן שהיא לא כתבה לו מכתב.. אני כותבת)
תשמעו: http://www.youtube.com/watch?v=R0LOADC03Cw

קורי אהובי..
אנחנו כבר לא נתראה יותר.. לפחות לא שאתה מסתכל בעניי, ענייך עכשיו עצומות ושלי לא מפסיקות לבכות..
אני זוכרת את החיוך שלך, כל פעם שאתה מתכופף בשביל שאני יוכל להיות בגובה שלך..
עוד לא פגשתי אדם יותר נהדר ממך, מעניין למה? בעצם כבר יש תשובה.. אתה היית אדם מושלם.. אתה לא מבין עד כמה קשה לי לכתוב את המילה היית..
אני רוצה לסגור את עניי ולהרגיש את המגע שלך, את החיבוק שלך..
אתה בטח תוהה לעצמך איך העולם הגיב, על הוליווד מתאבלת עליך, ולא רק הוליווד, העולם כולו! הטוויטר מלא בציוצים עליך, התקשורת כל כך מופתעת..
קורי, אני לא מבינה למה זה קרה, אני אוהבת אותך, אתה חמקת לי בין הידיים בגלל שטות קטנה!
אני לא רוצה שתכעס עליי.. אבל אני לא מפסיקה לבכות, אתה חסר לי פה, אפילו החיבוק שהתחבקנו כל יום חסר לי, הדברים הכי בסיסיים! החולצות שלך עדיין במזוודה שבמלון, אף אחד לא מכבס אותם כדי שישאר הריח שלך..
הידיים שלי רועדות כשאני כותבת את המכתב הזה, אני שומעת את השירים שלך, קורי אתה היית אדם כל כך מוכשר..
קשה לי לעמוד מול הקבר של ולדבר.. אתה יודע שאני שונאת שאני מדברת ואתה לא עונה..
אני לא מסוגלת לחשוב על זה.. 'קורי לא נמצא איתך ליאה, תמשיכי הלאה' לא! פשוט לא! קשה לי שלכוח את אהבת חיי
החזרות על הטקסטים שעשינו ביחד חסרים לי, הצחוק שלך חסר לי, הנשיקות שלך חסרות לי, להסתובב איתך ברחובות כשאנחנו מחייכים, זה חסר לי…
קורי.. אתה חסר לי!! אני רוצה ללכת אליך, להיות לידך, למרות שאני יקריב את החיים שלי…
החלום שלנו היה להתחתן… וכואב לי לחשוב על המשפט אתה אמרת 'איתך אני רוצה להתחתן'
אתה ביקשת ליום הולדת שלך מתנה מיוחדת, אני שאלתי מה ואתה אמרת.. אותך, הבטחתי לך שאני יקנה לך מתנה נפלאה.. רק חבל, שיום הולדת כבר לא יהיה לך ):
R.I.P Cory Monteith


תגובות (3)

ואווווו מדהיייים !!
את כותבת מושלם חייים שלייי!!

21/07/2013 08:34

אני בוכה!

21/07/2013 15:29

וואי עשיתם לי את היום (: יש לי בעיה במשתמש וסוף סוף זה עלה ומישהו קרא <3 אוהבת אתכם!!

22/07/2013 05:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך