Michal
א-י-ן ל-י מ-ו-ז-ה!!! האמת שזה קטע מלפני כמה ימים, פשוט שכחתי להעלות אותו ^^ סתם שיעמם לי, ופתאום החלטתי לכתוב על זה *~* תגובות, דעות, ביקורות

מצבה ועץ אפרסקים כרות

Michal 05/08/2014 708 צפיות 4 תגובות
א-י-ן ל-י מ-ו-ז-ה!!! האמת שזה קטע מלפני כמה ימים, פשוט שכחתי להעלות אותו ^^ סתם שיעמם לי, ופתאום החלטתי לכתוב על זה *~* תגובות, דעות, ביקורות

אני כורעת מול הקבר של אבי, מחבקת את האבן הקרה והמושלגת. ידיי כחולות מקור, כי הסרתי את הכפפות. אני רוצה להרגיש באבי, או לפחות בקברו. אני רוצה להפנים את הקקור שהוא מרגיש עכשיו, ירגיש לעולמים.
אמי החורגת צופרת לי בחוץ, מחכה שאלך, אבל אני רק מתעלמת, סופגת את הדקות האחרונות שלי עם אבי, עד השנה הבאה, או עד שאצליח לצאת מהבית וללכת אל בית הקברות בסתר- וזה לא מצליח לי אף פעם.
אני נזכרת בחיוך של אבי, החיוך החמים הזה, הערמומי שתמיד היה כשרציתי לקטוף אפרסק מהעץ אפרסקים שלנו, ולא הגעתי. הוא היה צוחק צחוק שהיה ממלא אותי בשמחה, ואני הייתי רוקעת ברגלי. "אבא!" הייתי אומרת לו בכעס. "עזור לי!"
הוא היה צוחק עוד קצת, ואז הולכת אלי, מרים אותי גבוה, ואני הייתי קוטפת שני אפרסקים- אחד לו, ואחד לי. תמיד רבנו מי יקבל את האפרסק היותר טוב. "קדימה, קחי אותו כבר!" אבא היה אומר לי, ודוחף את האפרסק העסיסי יותר לידיי. "לא!" סירבתי, "קח אותו אתה! אתה זקן יותר ממני, אתה תמות לפניי!"
הוא היה צוחק ולוקח אותו, לפעמים דחף אותו לידיי שוב, ולפעמים נוגס בו. כמה אירוני לחשוב על זה עכשיו, שהוא באמת מת לפניי. הרבה יותר מדי לפניי. דמעה נוזלת על לחיי וכמעט קופאת על פניי.
אני זוכרת איך שמרנו את חרצני האפרסקים. היינו משמרים אותם כדי לשתול אחר כך מטע שלם. כל ערב, ביום שבת, היינו יושבים על השטיח הגדול שבסלון, והיינו סופרים את החרצנים. הייתי מספרת לאבא שלי על המטע, בזמן שספר. תמיד כשגמר לספור, הייתי אומרת לו "וכמה עצים יהיו לנו במטע?"
הוא היה מחייך ואומר תמיד מספר גדול וגדול יותר. בפעם האחרונה אמר לי "69." קפצתית עליו בצרחות שמחה וחייכתי. הוא היה נותן לי נשיקה על הלחי ואומר לי ללכת לישון. עכשיו אין מי שיגיד לי ללכת לישון.
כשהוא נפטר, אמי החורגת החליטה לכרות את עץ האפרסקים. לא נשאר לי שום דבר מוחשי מלבד הזיכרון. לא נותר עץ אפרסקים, להזכיר את אבי, ולא נותר לי אב, להזכיר את עץ האפרסקים שהיינו משחקים לידו.
לא נותר לי דבר מהילדות.


תגובות (4)

מדהים, אהבתי ממש! מזכיר לי קצת את הסרט איים אבודים

05/08/2014 13:50

    תודה רבה 3:
    לא ראיתי את הסרט, הוא יפה? על מה הוא? XD
    **עדיין אין לי מוזה**

    05/08/2014 13:53

זה ממש מדהים. את בטוחה שאינלך השראה? זה נראה שיש לך;-; ואם אין לך ואת כותבת ככה, אז זה לא פייר. כי לכתוב כל כך יפה כשאין השראה זה לא משו שכולם עושים.>< בכל מקרה אהבתי מאוד^^

05/08/2014 14:03

    תודה רבה XD ♥
    לא יודעת, לא בדיוק הייתה לי השראה O_O

    05/08/2014 14:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך