alaska
אם הייתי מתאבדת, זה היה מכתב ההתאבדות שלי אלייך, חתיכת מניאק

מצטער מאוחר מדי

alaska 08/08/2016 889 צפיות 9 תגובות
אם הייתי מתאבדת, זה היה מכתב ההתאבדות שלי אלייך, חתיכת מניאק

אני יודע שאת מקשיבה, עמוק בלב אני יודע שאת שומעת הכל. אני כאן לצדך. כל כך הייתי רוצה שתוכלי לתת לי סימן שיוכיח לי את זה שאת מאמינה לי שאני לא אזוז ממך.
אני יודע שכבר הלכתי פעם אחת, אני יודע שאת כועסת. את בטח מופתעת עכשיו, כי אף פעם לא אמרת לי שאת כועסת. תמיד חייכת כשראית אותי ודיברנו כאילו הכל כרגיל. אמרת לי שהכל בסדר, שאת לא יודעת לכעוס. אבל אני יודע שאת כן.
ויש לך סיבה מספיק מוצדקת לכעוס.
כן, עזבתי אותך. נתתי לך לדבר איתי על הכל, לפנות אליי כשאת מתגעגעת. אני הייתי די מניאק, אני זוכר. דיברתי אתך רק כשהיה לי משעמם, ובשנייה שהיה לי משהו אחר לעשות, הייתי הולך ממך. אני זוכר שהיינו בים ביחד, ונתתי לך לחיות באשליה בכוונה. חיבקתי אותך כשהיה לך קר, שמת עליי את ראשך וליטפתי את שערותייך. עשיתי את כל זה בכוונה. רציתי עוד אחת. הייתי עם מישהי באותה תקופה, אני יודע. ובכל זאת נתתי לעצמי להגיד לך שאזרוק אותה בשבילך. כן, אני גם זוכר ששעה אחרי שאמרתי את זה, אמרתי שאין מצב שאני אזרוק אותה. ואני זוכר שיום אחרי אמרתי לך שאזרוק בשבילך כל אחת, וזרקתי אותה.
זה הכל היה רומנטי מדי, בכוונה. חשבתי שיצאתי גבר כשהתנהגתי אלייך ככה, אבל עכשיו אני רואה אותך מולי, עם הכותונת של בית החולים, מונשמת.
עכשיו אני מבין שזה גם קצת באשמתי.
ואני פה בשביל לשנות את זה.
יש לך סיבה מספיק מוצדקת כדי לא להאמין לי שעכשיו אני נשאר. אבל אני כן.
העיניים שלך עצומות עכשיו, ואני מחכה שוב להסתכל לך הישר בלבן של העיניים, כי אני יודע כמה את אוהבת את זה.
אולי זה קצת מאוחר מדי להגיד את זה עכשיו, אבל אני מצטער.
אני מצטער ששיגעתי אותך ככה, שנתתי לך לחשוב שהכל זה בשבילך, ובעצם בכלל לא היה לי אכפת.
אני מצטער שאמרתי לך שזרקתי אותה בשבילך, ואז אמרתי לך שכל הדיבור על זה שאת ואני נהייה ביחד היה בכלל בצחוק.
אני מצטער על זה שחתכת את עצמך חתך אחד יותר מדי, בגללי.
אני הגעתי לפה בסערת רגשות, מבולבל מהסיטואציה. לא חשבתי שיש לי כל כך הרבה משמעות בעולם שלך.
לו רק הייתי יכול לחזור אחורה.
לא חשבתי שכשהיד שלי עברה על שיערך, זו הייתה הפעם הראשונה שמישהו מתייחס אלייך ככה.
כששלחתי לך הודעה שאת צריכה לבוא אליי כדי שנראה סרט, לא ידעתי שאת דמיינת אותנו ישובים על הספה אצלי בבית, אותך מניחה את ראשי עליי ואותי מחבק אותך במן תנוחה מגנה כזו.
חבל שגיליתי שזה מה שדמיינת רק בזכות מכתב ההתאבדות שלך.
כן, הייתי מניאק.
ואני כל כך מצטער.
לראות אותך ככה ולדעת שיש לי חלק בזה עושה לי חשק לעשות את זה גם לעצמי.
בבקשה ממך תתעוררי, ותתני לי להוכיח לך שכל זה היה רק טעות אחת גדולה, שאני שלך מעכשיו לנצח.


תגובות (9)

עצוב:(

09/08/2016 00:59

אמיתי?

09/08/2016 12:30

הסיפור רקע אמיתי, אבל לא באמת הלכתי לבית חולים על ניסיון התאבדות, וגם אם הייתי הולכת, הוא לא היה אומר לי את הדברים האלו אף פעם

09/08/2016 12:31

וואו…
זה כלכך יפה… אני לא מפסיקה לבכות

09/08/2016 15:56

    ריגשת אותי ממש, שהצלחתי לעורר אצלך את הרגש הכל כך חזק הזה שנקרא בכי..

    09/08/2016 15:58

מדהים, הכתיבה שלך מדהימה וסוחפת, העברת את רגש העצב בצורה מקסימה!!! אבל רק משהו אחד; אף גבר לא שווה שמישהי תתאבד בגללו, תחתוך את עצמה או תפגע בעצמה, אף גבר!! לא משנה מה הוא עשה או עושה..

11/08/2016 10:47

    אני יודעת שזה לא שווה, אבל ברגע שזה קורה, זה כל מה שעובר לי בראש.. ששוב פעם הכל נהרס ושוב פעם לא הלך לי, ואולי לא מגיע לי שיאהבו אותי בכלל

    11/08/2016 17:23

ואו, כתיבה ממש מדהימה ומרגשת. ממש אפשר להרגיש שיש כאן משהו אמיתי ואת העצב ..

11/08/2016 12:24

    שמחה שהצלחתי להעביר את מה שעובר עליי..

    11/08/2016 17:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך