HappyEnd
סיפור מעכשיו תגובות תמיד מתקבלות באהבה גם אם טובות וגם אם רעות. לפעמים צריך לכתוב באותו רגע.. גם אם קשה , גם אם הדמעות מטשטשות את האותיות וגם אם אני בצום יש מחר ב5 בבוקר בסיס ומישהו שבר לי את הלב

מקולקלת

HappyEnd 26/07/2015 651 צפיות 4 תגובות
סיפור מעכשיו תגובות תמיד מתקבלות באהבה גם אם טובות וגם אם רעות. לפעמים צריך לכתוב באותו רגע.. גם אם קשה , גם אם הדמעות מטשטשות את האותיות וגם אם אני בצום יש מחר ב5 בבוקר בסיס ומישהו שבר לי את הלב

זה התחיל מושלם ערב חם , יש לו ריח טוב הוא נראה טוב… מכירות אותו ,זה שאתן אומרות שווה לתת לו צאנס זה שאן אומרות יש מצב ..
ישבנו על הדשא בגולף חשוך אבל דווקא רומנטי …
דיברנו על הצבא על אנשים גם סתם על החיים .
הוא ניסה לנשק אותי והתחמקתי , \"חחח עוד מוקדם\" יש לי ביטחון למה לא אני כבר למדתי. גם באה כבר פחות מתאמצת כפכפים שורט לבן גופיה פירחונית… את עושה לי את זה!! מנסה שוב חכה נו.. אז כבר נכנעת לנשיקה ולעוד אחת ולעוד מלא נשיקות אז כבר היד שלו מתחת לחולצה שלך \"איזה יפה ממ את עושה לי את זה\" . רגע שניה.. לא נוח לי דקה! בסדר מאמי אני לא כזה באמת אני לא יודע עם מי יצאת קודם אבל אני לא יעשה לך קטע.. אז כבר היד שלך במכנס שלי אז הגופיה כבר למעלה . \"מבטיח לך אני לא כמו מי שהכרת\" אז אתה כבר יורד לי אז.. שניה לא! \"באמת מאמי הכל בסדר אני לא כמו מי שהכרת נו יש לי עוד שבועיים לבסיס עד שאראה אותך שוב\" אז כבר אנחנו עושים את זה על הדשא ששורט אותי כמו הזיפים שלך, תוך כמה דקות כבר הכל נגמר.
אתה יושב ואני עליך אני מחייכת כי אני יודעת שאתה לא כמו הקודמים כי אתה אמרת שאתה תדבר איתי כל יום ותשלח לי הודעות, ויש לי חיוך ענק על הפנים. ואז תוך כדי שאני מנשקת אותך בצוואר שאלת \"עם כמה כבר שכבת?\". אז הסתכלתי עליך ואמרתי בשקט כדי שלא תשמע..\" מה זה משנה?\" .
לחצת ושאלת שוב שוב ושוב כבר הבנת שזה יותר מאחד או שנים … ואמרת לי \"איזה מגעיל זה אם היית עם הרבה\".
ביקשתי הביתה ובאוטו המשכת והמשכת \"לא הייתי יוצא איתך בכלל אם הייתי יודע\".
\"אני ילד טוב לא מתאימה לי מידי כמוך\"
\"רציתי אותך לקשר ועכשיו שאני יודע שאת כזו אני מבין כמה לא מתאימה לי מישי כמוך\"
בכיתי בכיתי כל הדרך לבית …
\"מישהי כמוני?!?! מה זה כמוני? נגועה? מקולקלת? זונה? \"
\"בסך הכל אחת שהאמינה להמון אידיוטים כמוך…\"
\"כן מסכנה אל תבכי.. אני ילד טוב לא פגעתי בחיים\" אמרת לי את זה והרגשתי כאילו מישהו בועט בי , אבל בועט בי חזק כדי להשאיר סימנים , לתת לי להרגיש רע לתקופה לא לעכשיו.
\"אני צריך לחפש לי מישהי לקשר רציני לא כמוך\"
שוב הכמוך הזה אני מנסה להבין .. בגלל מה שעשו לי אני לא יכולה להיות יותר בקשר עם אף אחד?
בכיתי בכיתי ממש לא בכי עדין ויפה כמו של הנסיכות שאתה מדמיין.
הגעתי הביתה ועמדתי כמה דקות קפואה בגינה בכיתי כמו שלא בכיתי הרבה זמן הרגשתי שנתתי למישהו את הלב שלי והוא חתך אותו ובעט בו, הכי רחוק ממנו שהוא רק יכל.
התישבתי על הנדנדה ותוך כדי שאני ממשיכה לבכות כתבתי לך הודעה:
\"שיאנסו אותך פעם אחת ויבגדו בך כמהשתרגיש מה זה שהגוף שלך לא שלך כבר ואז תגיד לי מה זה להיות כמוני\"
כתבת לי סליחה אבל נשארת מקובע בדעות שלך שאני לא טובה מספיק לילד טוב כמוך שלא עשה סטוץ בחיים ומשהי כמוני (עוד פעם כמוני..) זה לא בשבילך , למרות שלפני שאמרתי את זה הרגשת \"חיבור , ממש מתאהב\" אבל עכשיו כלום .
כי מי יכול להיות בכלל עם משהי כמוני?
אז ישבתי ובכיתי עוד שעה על הנדנדה כדי לכתוב את הסיפור ולהרגע…


תגובות (4)

וואו. אם זה אמיתי אני כל כך מצטערת בשבילך.
הוא מנאיק ואת לא אשמה בשום צורה.
ועד כמה שזה נראה לא הגיוני, את ניצלת ממנו כי הוא רע.
כתיבה יפה ועצובה.

26/07/2015 11:45

תודה :)

26/07/2015 13:46

מתחשק לי לחבק אותך :) את לא אשמה בכלום, הוא חתיכת בן זונה שניצל אותך ולא רצה שתעלי על זה מההתחלה, אולי זה ינחם אותך ואולי לא אבל כולם עברו, עוברים ויעברו את זה לצערי. הוא בסך הכל רצה לנצל אותך וחיפש תירוצים לא להמשיך עם הקשר. תהיי חזקה כי את מקסימה! אני כאן אם תרצי להמשיך לדבר [email protected]

27/07/2015 18:22

תודה על הכל :)

27/07/2015 18:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך