קרמבו
אני ממש מקווה שתאהבו כי ממש השקעתי בזה ואם אהבתם תגיבו תבקרו ותדרדו

משחק האהבה

קרמבו 02/05/2015 700 צפיות 2 תגובות
אני ממש מקווה שתאהבו כי ממש השקעתי בזה ואם אהבתם תגיבו תבקרו ותדרדו

קשה לך להשלים עם העובדה שהוא כבר לא שלך, קשה לך להשלים עם העובדה שהוא גם לעולם לא יחזור להיות שלך.
את חזקה, כשאת לידו את אפילו מנסה לא להביט בו בכלל, את סופרת את הימים שאת כבר לא בוכה בגללו וגאה בעצמך. את אומרת לחברות שלך שבכלל לא בכבוד שלך להסתכל עליו, אך לא מורידה ממנו את עינייך לשניה אפילו. את אומרת שכבר לא אכפת לך ממנו ומהחברה שלו, אך את לא מפסיקה ללכלך עליהם ולצחוק עליהם.
את לא מסוגלת יותר להחזיק בזה, הוא כמו מחלה ללא מרפא, הוא לא עוזב אותך ולא מתכוון לעזוב, ולאט לאט מתפשט את כל גופך. את רק שומעת את השם שלו ולבך קופץ, את רק מחפשת אותו עם עינייך בכל מקום, הוא פשוט לא יוצא לך מהלב.
׳כבר ממזמן שכחתי ממנו והתקדמתי הלאה׳ אני אומרת בחיוך לכל חבריו בתקווה שירוצו לספר לו. כל הדבר הזה, זה פשוט משחק אחד גדול, בכל פעם שאני כבר משוכנעת שהתגברתי עליך לגמרי. אתה מצליח להראות שאני לא, אפילו בלי להתכוון אתה מראה לי שאתה בחיים לא מתכוון לצאת לי מהלב. זה משחק שלא ייגמר לעולם, זה משחק שאין בו אפילו מנצח.
כי במשחק הזה, שנינו מפסידים..


תגובות (2)

רגשה נוראה..

02/05/2015 20:13

בכל מרה זה היה כתוב בסדר. כמו יומן כזה.. היו פה סתירות כמו הקטע עם העיניים. ואם זה מצב אמיתי אז תדעי שהפתרון הוא לראות את עצמיך אחרת ממה שהיית את כשהיית איתו. ולראות אותו שונה. כאילו יש קונסקונספט של אנחנו וכשאין אנחנו אז אל תראי אנחנו בנפרד. תראי אני והוא. ותמציאי את עצמיך בצורה יותר טובה ממה שהיית מכשהיית אתו. תתעלי מעל עצמיך. זו ההזדמנות שלך לשפר את עצמך בצורה שלמה ומלאה מהחצי שהיית ב'אנחנו'. וכשתזכרי בו אז לפתע הוא יראה לא מתאים בכלל לאני החדש שלך והוא ישאר סתם כזיכרון

02/05/2015 20:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך