מספרת לך
אני בת 18 בקרוב ו אני נהנהת מכל רגע של כתיבה.. אשמח לתגובות ו ביקורת . ושתצפו בעוד סיפורים שליי... ובתמונה שיש לי בפרופיל זאת אני עם חבר שלי אתם מוזמנים להיות חברים שלי בפייסבוק Shir Cohen ובאינסטגרם shir1234410

משקפיים ענקיות וורודות

מספרת לך 17/02/2017 895 צפיות תגובה אחת
אני בת 18 בקרוב ו אני נהנהת מכל רגע של כתיבה.. אשמח לתגובות ו ביקורת . ושתצפו בעוד סיפורים שליי... ובתמונה שיש לי בפרופיל זאת אני עם חבר שלי אתם מוזמנים להיות חברים שלי בפייסבוק Shir Cohen ובאינסטגרם shir1234410

ראיתי,התקרבתי,חוויתי,נגעתי,התאהבתי
הבטחתי,הוא הבטיח לי ,האמנתי בו הוא האמין בי
חיבקנו,נישקנו,ליטפנו את אהבתנו,.וציפינו לעתיד המזהיר ביחד שנינו.
היו ימים שרבנו שלא דיברנו ,וימים שקפצתה עלי פשוט והיתה שם בישבילי עם העניים שלך הנוצצות השיער הגולש החיוך המקסים האהבה והדאגה אלי..
אבל יום אחד הכל נעלם .
ביום הכי חשוב לי בעולם ביום שאני ואתה צריכים לחגוג שנתיים יחד…
באתי אלייך לעבודה.
וראיתי את אותו מבט הנוצצ על מישהי אחרת שהיא לא אני,את אותו חיבוק וליטוף על מישהי שהיא לא אני ואת אותה אהבה פורחת וחיוך אל מישהי שהיא לא אני….
אותו רגע ראיתי שהכל היה אצלי משקפיים וורודות וענקיות שראיתי אותך בהם.
וכל ההבטחות היו לשיו..כל הציפיות לא היו קימות בכלל בישבילך,כל הרגעים היפים ביחד איתי חילקתה את אותם רגעים גם למישהי שהיא לא אני .
באותו רגע שראיתי אותה איתך הבנתי כמה בנאדם יכול להיות לא שווה אותי פשוט .
פשוט עמדתי שם וירדה דמעהה ועוד אחת אתה הסתובבתה וראיתה.
איך החיוך שלי שאמרתה לי שאתה קורן ממנו ירד.
איך השמחה שלי והאהבה הלכה ברגע …
התקרבתה אלי וניסתה להסביר לי שאני יבין אותך. אבל כל מה שחשבתי זה שאתה שקר אחד גדול כל האופי המדהים שלך כל האכפתיות והדאגה רק לי הכל שקר וכלום לא ישנה לי את המחשבה הזאת .
מחקתי את הדמעות ופשוט אמרתי לך משפט אחד שהיתה מולי וניסתה אפילו לחבק אותי .

"אתה לא שווה אותי,לא שווה לחיוך שלי ,וכלום מימני
אבל היה מישהו אחר ששווה "
את זה אמרתי לך בחיוך ובחיוך האחרון שראיתה ממני.
כי למרות ששברתה לי את הלב הבנתי עדיף מוקדם מידי מאשר שהיתי מגלה את זה מאוחר מידי.

עכשיו ,אני מפנקת את עצמי, חוות לבד רגעים,חושבת על עצמי,ואוהבת רק את עצמי..

אהבה אמיתית היא משני הצדדים שאתה רק שלה והיא רק שלך .
ומי שבוגד בך/בכה לא שווה אתכם הוא פשוט אפס ..
אל תבכו בגלל מי ששבר לכם את הלב,תיבכו בגלל ע הדרך שעברתם איתו ושהענקתם לו אהבה אבל לו לא היתה אהבה אמיתית בחזרה אלייכם

אבל אחרי בכי אחד של זיכרונות ורגעים תחייכו כי בתוך לבכם אתם יודעים מה אתם שווים ושמגיע לכם טוב יותר .
והדבר הכי חשוב שתחייכו בגללו זה שגיליתם את הפרצוף האמיתי של עלאק "מאמי" "בובי" אהובי אהובתי.. ועוד …
תהנו מהרגעים שחוויתם היה לכם כיף איתו והכל אבל בסוף לא הסתדר או שברו לכם את הלב לפחות היה לכם כייף .
נכון אהבה היא דבר כאב .. אבל יבוא יום שמישהו ירפא לך את כל הכאב הזה למה?
כי הוא באמת היה החצי השני שלך משמיים !!!


תגובות (1)

מאוד אהבתי עד החלק שהתחלת לנתח והבהרת שאהבה טובה רק כשהדדית וכו'. יש לך כשרון ברור בסוף קורא וכיף לי לשמוע שאת נהנית מהכתיבה אבל בכדי להקפיץ את הרמה תנסי לקרוא יותר ספרים שיעלו את הרמה של השפה שלך כי יש לא מעט שגיאות שפוגעות בחוויה שלי כקוראת. אבל תמשיכי לכתוב כי את כותבת טוב ואם זה משמח אותך אז בכלל מבורך.

12/04/2017 02:14
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך