מחכה לתגובות שלכם...

נוסעת בעקבות האהבה…

08/07/2013 807 צפיות 4 תגובות
מחכה לתגובות שלכם...

תתייחסו למה שכתבתי גם אחרי הקטע… מקווה שתיהנו :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ארזתי מזוודה עם בגדים ונעליים, ספר ודפי כתיבה. יותר מזה אני לא צריכה, זה כל מה שאני רוצה כדי להיות שמחה, להיות לא עצובה. עוד שתי תמונות מתוך אלבום, באחת ילדה קטנה, צוחקת ובשנייה בוכה.
אימא התקשרה לומר לי שלום, ושהיא מרגישה לבד, היא לא רוצה לבוא לשדה התעופה כדי שלא אראה את כאבה, היא כך מאבדת את בתה היחידה…
ואני לוקחת את כל מה שיש לי, נוסעת אל האיש שאוהב אותי, ואולי ימצא את מה שחסר לי, שם אולי יכבה כל מה שמתייסר לי.
בזמן שהוא ארז הוא חיבק אותי אליו, לפני שלא אראה דבר. הוא אמר אליי, שגם אם הוא נוסע, תמיד אליו אהיה קרובה. 'הלוואי שזה יהיה נכון,' אני בכל לבי מקווה.
המטוס מוכן ואני פונה אליו, הכול מתחיל, הכול עבר. מזוודה אחת, עם בגדים ונעליים, וחיי נותרו ללא תקווה.
ואני לוקחת את כל מה שיש לי, נוסעת אל האיש שאוהב אותי, ואולי ימצא את מה שחסר לי, שם אולי יכבה כל מה שמתייסר לי.
נוסעת בעקבות האהבה…
נוסעת בעקבות האהבה.

אוקיי, אז ככה.
קראתם את הסיפור הקצר?
עכשיו, תפתחו יוטיוב, תעתיקו לשם את הקישור הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=K3cKYt5Eg9Q
תשמעו את המוזיקה ותקראו את הקטע שוב, אבל הפעם לפי הקצב של השיר.
ואז… תבינו שבעצם מה שעשיתי פה זה עיבוד של השיר לסיפור קצר, שאני מזדהה איתו מאוד בזמן האחרון. תקראו את זה ותבינו, שבעצם לקחתי את המילים של השיר, הוספתי להן עוד כמה מילים יפות, ואת זה הפכתי לסיפור. רק רציתי להראות לכם, כמה קל לשיר לבטא את מה שבנאדם מרגיש (ועוד שהשיר הזה כתוב בלשון נקבה). כמה קל לאמן לעשות כזה דבר מופלא.


תגובות (4)

מהממם ! ממש אהבתי !
והעיבוד כתוב כול כך יפה !!
תמשיכי לכתוב כאלה קטעים יפים -מדרגת 5;))
אוהבת המון❤

08/07/2013 09:59

מדהים.. ממש אהבתי ❤ את יכולה להאריך את זה קצת יותר ולהפוך את זה לסיפור ואז הסיפור הזה יהיה בבחירת העורכים :) זה לא קצר, פשוט יש אפשרות להאריך אותו. אבל הוא יפהפייה והקטע של ההארכה, זה בחירה שלך.

08/07/2013 11:08

הדרוששששששש
אמג את ממש מוכשרת !!
אף פעם לא חשבתי שאם יהפכו שיר לסיפור הפזה יצא כלכך מושלם^_^
בהתחלה קראתי כזה ואז ראיתי מה שרשום למה אז נכנסתי ליוטיוב כזה ושמעתי את הדיר ע זה ואני כזה
יוואוווו יגאונהההההה
חחחחחחחח
הדרוששש תמשיכי לכתוב דברים מושלמים!!!:)
אעאעאע
לאב יוווו א לוטטטטטטטט(:

08/07/2013 14:24

חחחחח בנות תודה על התגובות מדהימות שלי, חחחח אורוש אהבתי חחח ולאב קאט, אני אולי יעשה מזה סיפור… אולי…
זה בא מהלב!

09/07/2013 03:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך