dole7189
אני אשמח מאוד אם תכתבו לי בכנות מה דעתכם על הסיפור שכבתי ומה אני צריך לשפר בכתיבה שלי
תודה.

נקמה מוטעית

dole7189 07/12/2013 629 צפיות אין תגובות
אני אשמח מאוד אם תכתבו לי בכנות מה דעתכם על הסיפור שכבתי ומה אני צריך לשפר בכתיבה שלי
תודה.

הסיפור מתחיל באהבה צעירה בין שתי אנשים הם אהבו זה את זה מאוד הזוג היו מאושרים מאוד
הזוג אהב מאוד אחד את השני אבל לא התחתנו.
לאחר שנתיים האישה הייתה בהריון והזוג היה שמח עמד להיוולד להם בן,לאחר 9 חודשים התינוק נולד. הזוג היה מאושר מאוד ושמח.
זמן קצר לאחר מכן האבא נהיה אלים כלפי האמא למשל שהוא היה חוזר מהעבודה ובאוכל היה חסר מלח הוא היה הופך את הסיר ושופך את כל מה שהכינה היה זורק צלחת ואז מתנצל בהתחלה האישה סלחה לו לאחר מכן הוא התחיל לסטור לה והיא סלחה כל פעם מחדש אחרי חודש התינוק בכה בזמן שהאבא היה בבית והוא אמר שאם התינוק לא יפסיק לבכות הוא יחנוק אותו פה האישה לא יכלה להתעלם ותבעה אותו.
הוא עמד למשפט והשופט גזר עליו 3 שנות מאסר האיש נפל על הברכיים וגם האישה הייתה עצובה בגללו אבל היא ידעה שרק ככה הוא יקבל את מה שמגיע לו וילמד מה זה מוסר בזמן שהוא היה בכלא התינוק נולד שהוא יצא הוא ראה שנולד לו בן יפה הוא לא כעס על האמא הוא סלח לה ואפילו הודה לה ככה הוא מכפר על מה שהוא עשה הוא אמר לה שהוא השתנה והבין שמה שהוא עשה זה לא נכון האמא בטחה בו ונתנה לו הזמנות שנייה היא ראתה שהוא לא שולט במה שהוא עושה והוא לא השתנה ואז אחרי חודשים היא גילתה שהיא שוב בהיריון ויש לה בת היא אמרה את זה לאבא והחליטה לעזוב אותו כדי שהילדים יחיו את החיים שמגיע להם חיים טובים.
האבא היה מציע לה כל הזמן נישואים גם לפני שהוא נכנס לכלא אבל היא לא הסכימה כי ידעה שלהתגרש ממנו היה בעיה ושהוא איש בעייתי ותוקפני.
האישה עזבה אותו והוא היה מבקש את הילד פעם בחודש כי הוא היה גר באילת האבא אמר לאמא שהם יגיעו לגיל שבע אני יעזוב אותם על זה שלא התחתנת איתי וכך באמת היה הילדים הגיעו הגיע לגיל 7 והקטנה לגיל 5 כשהילד גדל הוא החל לשאול שאלות והאמא כל פעם העבירה נושא הילד לא הבין למה אבא שלו עזב אותו.
הוא החל להתקשר לאבא ולנסות לקבוע פגישה האבא אמר שיעזוב אותו ושהוא לא אוהב אותו.
לאט לאט הם היו קובעים (הילד והילדה) ואז הם נפגשו דיברו אחרי כמה פגישות האבא אמר להם שהוא מצטער שהוא עזב אותם והסביר מה היו הסיבות שלו.
הילדים נהיו בקשר טוב עם האבא האמא שמחה על הדרך שהם עשו והם נפגשים איתו נהנים ושמחים.
הסוףףףףף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך