נתי ושירן – פרק 1

נתי שכב במיטתו , זאת הייתה שעת לילה מאוחרת. הוא לא הפסיק לחשוב על שירן. שירן ישבה עם החברות שלה וסיפרה להן עד כמה היא ברת מזל שהיא ונתי חברים.
" הוא ממש חמוד , ואני לא יודעת איך להודות לאלוקים על היום שבו הכרנו." אמרה שירן בהתרגשות.
" אני ממש שמחה בשבילך , יקירה , נראה לי נתי מתנהג מוזר לאחרונה. זה כאילו שהוא מתכנן לך משהו , משהו מאוד מרגש. לא שאלת אותו מה הוא מתכנן? את לא סקרנית?" שאלה מאיה וכיווצה את גבותיה בפליאה.
" מה את מדברת? לא נראה לי שהוא מתכנן משהו בשבילי! יותר מזה , נתי ממש חמוד בכך שהוא ליווה אותי הביתה. " הוסיפה שירן בעליזות.
נתי בדיוק עבר על ההודעות שהוא קיבל לאחרונה מחבריו , נשמע צלצול בפעמון הדלת.
נתי קם ממקומו ובא לפתוח וכל החברים קפצו עליו וחיבקו אותו,
" מזל טוב , אחי! למה לא אמרת לנו שאתה מתכנן להציע לשירן להתחתן איתך?" אמרו וחייכו אליו.
פניו של נתי החווירו וניכר בו שהוא היה מאוד נבוך.
" מאיפה ידעתם? זה נכון , אבל בבקשה זו לא סיבה לרוץ לשירן ולספר שאני מתכוון להציע לה." אמר נתי במבוכה ולחיו הסמיקו כפליים.
" כן , רגע היא לא יודעת ? זה עוד יותר טוב , שהיא לא תדע כדי שאחר כך תהיה לה הפתעה טובה . " אמר עידו וחייך אל נתי, שהסמיק כמו סלק אדום.
" כן , אה?" קרא נתי והביט סביבו בביישנות.
שירן הסמיקה ואמרה למאיה שמספיק לדבר על נתי ועל מה הוא מתכנן.
" מעניין אותי אם הוא מתכנן להציע לך , אז זה אומר שאני צודקת! תראי , שירן , אי אפשר להיות בספק אם נתי באמת אוהב אותך ואני בטוחה שהוא מתכנן משהו." הוסיפה מאיה ושירן סימנה לה שתפסיק לדבר.
" די כבר לדבר על נתי , אולי נדבר עלייך?" הוסיפה שירן בסקרנות.
" מה יש לדבר עליי , אז את ונתי כבר ביחד יותר משנתיים. לא הגיע הזמן שיקרה משהו ואתם .." היא התחילה לומר אך שירן התרגזה וקטעה אותה.
" מה " אתם? הגיע הזמן שמה נעשה עם עצמנו?" שאלה שירן ברוגז והתבוננה בה בעצבנות. שירן נהייתה אדומה כל כך שהיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה כי היא הייתה לחוצה.
בדיוק היא קיבלה הודעה מנתי : " שירן , תרדי למטה. יש לך הפתעה בשבילך!" כך היה כתוב בתוכן ההודעה.
שירן לא האמינה למראה עיניה . דמעות ירדו על לחיה.
כאשר שירן ירדה במדרגות , היא הרגישה איך רגליה רעדו והיא לא יכלה להסתיר את התרגשותה.
היא הבחינה בנתי והיא הייתה מופתעת מאוד. נתי הביט בה וחייך .
" שירן , תסתכלי על השמיים מה כתוב שם בגדול!" אמר לה נתי.
שירן הביטה על נתי בחיוך ואז הרימה את מבטה אל השמיים . " וואו , אני לא מאמינה!" קראה שירן בחיוך נבוך.
היה כתוב בשמיים : שירן , האם את רוצה להתחתן איתי?
שירן בפעם הראשונה לא ידעה מה לומר.
" אני אוהב אותך." היא שמעה אותו אומר.
שירן התקרבה אליו וחיבקה אותו ממושכות.
" אלוהים , נתי , זה מטורף!" היא הוסיפה בהתרגשות ודמעות נשרו מעיניה.
" נתי , עשית לי הפתעה , הפתעה ממש טובה. אני גם אוהבת אותך." היא אמרה לו בהתרגשות ונתי התקרב אליה ונישק אותה.
" בוודאי שכן , אני מסכימה. אני רוצה להתחתן איתך. תודה." הוסיפה שירן בהסכמה.
" תודה לך." הוסיף נתי וחייך אליה.
" תראה , כולם פה. כל החברים שלנו , וגם החברים שלי. מה , אתה הזמנת אותם?" היא שאלה בחיוך נבוך.
" כן , רציתי שיהיו עדים לכך שאני מציע לך להתחתן איתי." הוסיף נתי בהתרגשות.
" וואו , כל הכבוד לך!" אמרה שירן והסמיקה כפליים ממה שהיא הייתה קודם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך