נתי ושירן – פרק 2

שירן עדיין המשיכה לבכות , נתי אחז בידה ונעץ בה את עיניו.
" אני רואה שאת עדיין נרגשת!" אמר נתי בחיוך וכאשר הוא קירב את שירן לחיבוק.
הוא הבחין שידיה רועדות.
" כן , אני עדיין מתרגשת. זו אכן הפתעה טובה." אמרה שירן בחיוך מופתע.
כל החברות של שירן התחילו לשרוק בקול . " אנחנו מניחות שהגיע הזמן להגיד מזל טוב לכלה ולחתן. אתם זוג מושלם. הלוואי שירבו כמותכם." אמרו בקול, והתחילו לגרור את שירן המופתעת לתוך ריקוד אהבה סוחף.
" תודה , בנות. אבל.. אני עדיין בהלם אבל אני מחכה כבר שנהיה נשואים , נתי!" אמרה שירן וחייכה אליו , היא התקרבה אליו והדביקה לו נשיקה.
" חכי , אנחנו עדיין לא נשואים רשמית, עוד לא קבענו תאריך לחתונה. מה שאומר , שיש קצת זמן עד אז. שירן , אני בטוח במה שאני מרגיש ואני יודע שאנחנו רק שנתיים וחצי יוצאים . זה הזמן להגיד שאת החיים שלי ואני שמח שאת נמצאת בתוכם." הוסיף נתי בהתרגשות.
" אני הולך לחפור לך על זה כל החיים, זה מה שאני מרגיש עמוק בלב , שאני אוהב אותך , שאני תמיד אוהב אותך . שאת החצי השני שלי ושתמיד נהיה יחד עד הסוף." הצהיר נתי בפני שירן על רגשותיו האמיתיים כלפיה.
" גם אני אוהבת אותך , נתי. " החזירה לו שירן והתקרבה כדי לתת לו נשיקה.
" וואו, אני מאוהבת! נתי כל כך מקסים.. הם נראים מאושרים. הלוואי ולי הייתה אהבה מושלמת כמו שלהם." קראה הודיה בחולמנות.
" כן , אהה? אה , כמעט שכחתי לבשר לכם על המסיבה שתהיה מחר ואני מקווה שאני אראה את כולכם." הודיעה מאיה בדרמטיות .
" או , נזכרת מעט מאוחר , לא?" עקצה אותה הודיה.
" אני רוצה לומר שזאת תהיה פצצה של מסיבה ואנחנו נפוצץ את הרחבה. צריך לחגוג ויש סיבה טובה לכך , שירן , את תבואי למסיבה במועדון בחיפה או שנצטרך לגרור אותך בכוח עד לשם?" אמרה ירדן בחיוך שובב.
" בטח , זו המסיבה הכי שווה בעיר. איך אפשר יהיה לפספס אותה!" ענתה שירן בעליזות.
" מעולה , אז קבענו?" שאלה ירדן את שירן בסקרנות.
" בטח שכן , גם אני אהיה שם כדי לבדוק שכולכם תהיו נוכחים." הוסיף נתי בעידוד.
כשחבריו של נתי החזירו אותו הביתה אחר כך , נתי היה מאושר מאין כמותו.
נתי קיבל הודעה משירן : מחר יש מסיבה במועדון , אתה תבוא. אני מקווה שאני אראה גם אותך מבין כולם שם.
בשעה שמונה עד עלות הבוקר .
נתי הקליד לה הודעה וחייך לעצמו.
" בטח שאני בא, אני לא מפסיד את המסיבה הזאת.. הרי חוגגים שם לכבודנו. אני אשמח לראות אותך שם. שיהיה לך יום טוב. באהבה גדולה , נתי.
ואז עברו כמה דקות עד שהוא נרדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך