נתי ושירן – פרק 3

שירן קמה מהמיטה וניגשה אל המראה . היא חייכה לעצמה באושר.
היא לא רצתה שהיום הזה יסתיים והלוואי שהוא ימשך לנצח.
כשהיא הציצה בפלאפון כדי לראות מה השעה. היא קפצה ממקומה בפתאומיות.
חברותיה אמרו שהן יבואו לקחת אותה בשש ועשרה.
היא התלבשה מהר והתארגנה , היא שמעה את צלצול הפלאפון וידעה שהן חיכו לה בחוץ.
" אני עוד שנייה באה!" צעקה שירן למרחוק, אך לא נשמעה שום תשובה בכלל.
" שירן , תזדרזי בבקשה! הבנים כבר שם , בואי לפה לפני שהם יחפשו אחרינו כמו מטורפים." האיצה בה הודיה.
באותו הרגע , כששירן יצאה לקראתן , הן הביטו בה בהתפעלות והתחילו לצלם אותה.
" אני לא אוהבת שאתן מצלמות אותי! תרדו את המצלמות בבקשה! תודה!" אמרה שירן וצחקה. גם הבנות צחקו כאילו היא הרגע סיפרה להן בדיחה.
" נתי כבר דואג , הוא אמר לנו שלא נעזוב אותך לבד, שירני! נראה לי שעובר עליו משהו." אמרה הודיה בדאגה.
" מעניין מה עובר עליו , זה בטח מההתרגשות." הוסיפה ירדן בתמימות.
" בטח שנתי מתרגש , אתם עומדים להיות נשואים , אלוהים , איך זה מרגש. תגידי , את בכלל מאמינה שאת תתחתני?" שאלה מאיה בהתרגשות .
" כן , ברור שאני מאמינה. מעולם לא הייתי מאושרת כך לפני כן ." קראה שירן באושר.
נתי ישב שם על הכיסא במועדון ושתה קולה דיאט.
מאז הצעת נישואין , נתי לא הפסיק לדמיין את יום החתונה שלו עם שירן.
המועדון שבו הוא וחבריו בילו היה המועדון הנחשק ביותר בחיפה והגדול בארץ. מכל המקומות הגיעו אליו.
נתי היה הראשון שקבע את משכנו דווקא במועדון זה. הוא אהב לבלות עם חברים ולהיות קרוב במיוחד אל שירן.
נתי היה יליד חיפה והכיר כל מקום בעיר עוד לפני שאנשים בכלל ידעו את שמות המקומות הוא כבר ידע לומר אותם בעל פה.
" היא בכלל תבוא?" נתי שאל את עצמו בקול.
שירן נכנסה בעקבות חברותיה והיא חיפשה בעיניה את נתי. כאשר היא ראתה אותו שם יושב ליד הבר ומתחיל להילחץ.
היא הניחה את ידה על כתפו. " נתי?!" קראה שירן בהתרגשות.
" שירן , סוף סוף! חיכיתי לך , חשבתי שכבר לא תבואי , את רוצה שאני אביא לך לשתות? קולה? מיים? הכול על חשבון הבית." אמר נתי וצחק.
" אני אשמח לשתות מים. ותודה." היא אמרה לו בחיוך והתקרבה אל נתי . היא הדביקה לו נשיקה וחייכה אליו.
" אלוהים , הוא כזה חמוד! אין , אני מתה! נתי כל כך מקסים!" אמרה הודיה והסמיקה.
" אני רוצה אהבה כמו שלהם, הם זוג מושלם וביחד הם יהיו בלתי מנוצחים , אני רוצה להרים כוסית לחיי שירן ונתי. שיזכו לחיים טובים ולשלום ושבדרכם תמיד תהיה ברכה והצלחה." קראה ירדן בחיוך עליז.
" לחיים , לחיים לכבוד הזוג הצעיר. " קראה מאיה וגררה את שירן לרקוד איתן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך