Lili01
אז כתבתי קטע בהשראת משהו שקרה לי בעבר ... מקווה שתאהבו את זה :)

סיפור סינדרלה …

Lili01 28/04/2014 713 צפיות 2 תגובות
אז כתבתי קטע בהשראת משהו שקרה לי בעבר ... מקווה שתאהבו את זה :)

תמיד אמרו שהאהבה האמיתית תבוא אז נרגיש את זה בבטן , הסומק יתפשט ונרגיש שאנחנו מחייכים יותר מדיי.
אבל אף אחד לא אמר לנו שגם האהבה האמיתית שהגיעה אלינו תפגע בנו , תשבור אותנו , תשאיר לנו חור בלב .
נפגשתם בפעם הראשונה , דיברתם , הרגשת שזהו זה מצאת את ה׳אביר על הסוס הלבן ׳ שלך , האחד שלך , זה שחיכית לו כמה שנים טובות .
התחלתם לדבר בהתחלה , ואז נפגשתם , בהתחלה לא ידעתם מה לעשות אבל לאט לאט נפתחתם אחד אל השנייה , נהייתם ידידים טובים מאוד , ואז הגיע הקטע שבו נפגשתם , הוא נשען , שפתיו נפגשו עם שפתייך והוא לחש לך ׳אני אוהב אותך׳ .
חיכית לשלוש המילים האלו כל כך הרבה זמן , החזרת לו גם ׳ אני אוהבת אותך׳ , זהו נהייתם ביחד , נהייתם זוג , זה מה שתמיד רצית לא ?
כולם אמרו שאתם זוג מיוחד , זוג אוהב , חגגתם שנה ביחד , עברתם הרבה עליות וירידות במהלך השנה הזו .
אבל הפגיעה הקשה באה שבוע לאחר שחגגתם שנה , הוא דיבר עם בחורה בטלפון , לא ייחסת לזה חשיבות , היה נשמע שהוא מדבר עם ידידה טובה של שנים , אבל טעית , האינטואיציות שלך לא עבדו כמו בדרך כלל , גילית שהייתה לו חברה מהצד , ראית איך הוא נישק אותה , הוא אף פעם לא נישק אותך ככה , חיבק אותך ככה , הרגשת את הדמעות צורבות , שמעת את הלב מתנפץ לרסיסים , אבל אין אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור , אי אפשר לתקן דבר שנשבר לאלפי רסיסים קטנים , נפגעת , נפלת , וזה היה כואב .
אז למה תמיד אמרו לנו שאהבה אמיתית היא אהבה שתמשך להרבה זמן ? למה לא הזהירו ילדות שחלמו על ה׳נסיך המושלם׳ ואמרו להן שגם הוא יכול לפגוע?
למה אנשים הפכו את החיים האמיתיים לסיפור סינדרלה ?
החיים האמיתיים הם לא האגדות שמספרים לנו שהיינו קטנים , אחרת הכל היה פשוט וקל .


תגובות (2)

אהבתי !
וגם לי קרה/:

28/04/2014 22:45

זה מדהים , אהבתי !

30/04/2014 15:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך