הסיפור מכיל קטע מיני וקטע קשה לקריאה אשמח לדרוגים וביקורת לילה טוב :)

עבר הווה ומה שבינהם

08/01/2016 675 צפיות אין תגובות
הסיפור מכיל קטע מיני וקטע קשה לקריאה אשמח לדרוגים וביקורת לילה טוב :)

סונג….סונג חכי רגע אני שומעת את צעדיו מאחוריי קרוב מידי נו מה את ילדה קטנה ??
עבר : אני מרגישה שפתיים חמימות על לחיי רפרוף קלוש חודר לי אל תוך השינה בייבי בוקר טוב … תקומי אהובה אני למטה בנתיים מכין קפה …הקול הצרוד שלו מחלחל אליי אני כל כך אוהבת את הקול שלו הוא תמיד נשמע סקסי כל כך כאילו עייף ואין לו כח הוא גורם לי לתחושת שלווה בוקר אני ממלמלת מתכרבלת אל תוך הגוף הגדול שלצידי ומתרפקת עליו לא בא לי לקום ….אני שואפת אותו מכורה לריח שלו ריח של כביסה נקייה והגוף שלו וגופי מתעורר מתעורר אליו … אה לא ?הוא מצחקק בטון נמוך אז מה רוצה הגברת ? אותך אני עונה ללא היסוס גופו לידי משדר לי שהוא רוצה את אותו הדבר ,את משגעת אותי… הוא לוחש אל תוך אוזני ומכרסם אותה טיפה ,גוהר מעליי אתה כבר משוגע אני מחייכת אבל אתה צודק צריך לקום אחרת נאחר ..היית מתה הוא מקרקע אותי תחתיו ואני פותחת את עניי אל תוך עניי השקד בצבע הדבש שלו הן כל כך יפות כמעט צהובות מהולות בנקודות קטנטנות ירקרקות שרק מקרוב רואים מעוטרות בריסים עבות שחורות וארוכות אני זוכרת שכשראיתי אותו לראשונה חשבתי וואי העניים הכי יפות בעולם וכשהוא חייך אליי והגומה בלחייו הימנית נחשפה לא ידעתי מה אני יותר אוהבת את העניים או השפתיים את ב"קראש " רציני עליו אמרה לי אז חברתי אבל עכשיו מתחתיו אני יודעת שזה ממש לא קראש שחולף זו אהבה אהבה אמיתית מאלו שעושה אותך משוגעת קצת גורמת לך לעבד את הראש ולהתהלך עם חיוך טיפשי מרוח על הפנים כל היום מעופפת בעננים מחכה לשנייה שתיראי אותו כבר כי בלעדיו שום דבר כבר לא שווה , הוא מנשק בעדינות את צווארי יורד לאט לאט אל הבטן ומטה ואני מתפתלת תחתיו נועצת את ציפורניי בגבו מרגישה את שריריו נעים תחת ידיי ופתאום מתנתק אני מוחה באנחה רוצה שיחזור חזרה לנקודה הכי רגישה לאט אהבה שלי לאט …הוא ממלמל הוא משחק איתי חוזר לשפתיי הנשיקות שלו עמוקות וארוכות מרטיטות כל עצב בגופי גורמות לי ללחוש את שמו בתשוקה מתקרב רק טיפה וחוזר לאחור וכשגופי מתחנן לפורקן הוא שואל בשקט מה את רוצה ילדה יפה שלי ? אותך אני רוצה אותך אני אוהבת אותך אני צועקת כשהוא חודר אל תוכי ,מה שבניהם : מתי התחילו הריבים האלה ? מה זו מלחמה ? או אולי זו השיגרה שמראה סימניה ?הוא צועק אני מחזירה צעקה חזקה יותר אני לא יכולה ככה יותר לוקאס !! אני לא מסוגלת להתמודד איתו כשהוא כועס רוצה את הלבד שלי הדלת ניטרקת חזק הוא כמעט תולש אותה מציריה משוגע !..אני יודעת שבלילה כשדמעות בעניי אשלח לו הודעה אני אוהבת אותך בייבי סליחה והוא יענה לי אני חולה על התחת הדפוק שלך חמש דקות אני אצלך כמו תמיד אבל עבר כבר שבוע אני מתקשרת והוא לא עונה ההודעות בווצאפ לא מראות את הויי לפייסבוק הוא לא ניכנס וללימודים הוא לא מגיע המחשבות מטריפות אותי הוא נעלם אני כל כך כועסת עליו שבא לי לבכות וזה מה שאני עושה, הווה : בערב בדרכי לעבודה אני מחייגת שוב הגעתם לתא הקולי של : הקול שלו מעדכן אותי בצניות שאם הגעתי לתא הקולי זה אומר שלא בא לו לענות אל תחפרו ,אל תחפרו הוא אומר … איפה הוא ?? הכעס מתחלף בדאגה באמצע המשמרת הוא צץ עושה את דרכו אל עבר עמדת הבר עם החיוך המטריף הזה הלב שלי מתפוצץ משתולל בא לי להשליך את עצמי עליו ולהגיד לו שהתגעגעתי עד שזה כאב בא לי להגיד לו שאני לא רוצה יותר לריב זה היה ריב טיפשי כל כך למי איכפת שהוא מקנא טיפה בידיד שעשה איתי עבודה להגשה ?לא לי אני יודעת שרק הוא הוא הגבר שלי אבל האגו … אווו האגו כבד מידי הוא כועס ו"לוחש" בראשי סונג הוא סינן אותך שבוע שלם אל תהיי הסמרטוט שלו ! אז אני מקשיבה לו ושולחת את מייק הברמן שעובד איתי לקבל את ההזמנה של לוקאס אני מתחילה לאבד את זה כשדיינה מהקורס לפסיכולוגיה נעמדת לידו מניחה את כף ידה על זרועו ומחייכת חיוך מזמין בא לי לצעוק עליה שתעיף את הידיים ממנו שהוא שלי הנחמה היחידה שלי היא שהוא לא מתייחס אליה העניים שלו עליי אבל יכול להיות שהוא כבר לא שלי ?עצם המחשבה גורמת לי בחילה בשלוש בלילה אני יוצאת מהמשמרת מייק מציע טרמפ ואני מסרבת חייבת לנקות תראש לשאוף אוויר בכל מיקרה מעונות הקולג' נימצאים במרחק של עשר דקות הליכה בייבי.. הקול הצרוד שעושה לי פרפרים בבטן מאחוריי מקפיץ אותי אני מסתובבת בזעם בייבי ? איפה היית לוקאס ? לקחתי קצת זמן לחשוב עלינו … אני לא רוצה לשמוע זמן לחשוב עלינו הוא מתכוון שהוא לא יודע אם הוא רוצה להמשיך ? קצת זמן אני משתוללת קצת ? שבוע שבוע שלם שאתה לא עונה !! אתה לא מגיע ללימודים יעיפו אותך על טיל תשכח מהתואר !!חשבתי ללכת אליך הביתה אבל אמרתי לעצמי אם הוא לא עונה הוא לא רוצה לראות אותך ! אם תיתני לי לדבר אני אסביר ..העניים שלו עצובות ועייפות לא מחויכות כמו תמיד ,תסביר מה ?שלקחת לעצמך שבוע לטבול בבריכת הרחמים העצמיים שלך ?בטח הלכת עם אחיך ל"רד" המועדון הכי שווה בעיר להעלאת מצב הרוח … זוכרת הוא קוטע אותי שאמרתי לך שאת משגעת אותי סונג ?אז זה באמת ככה אני משתגע ניסיתי להתנתק אני לא יכול ..לא מצליח.. לא מסוגל להיות בלעדייך… לא מסוגל ?היית מסוגל במשך שבוע אני כל כך דאגתי אני כועסת עדיף לי לא לדבר איתו עכשיו לא רוצה לומר דברים שייפגעו בו שאתחרט עליהם אחר כך עכשיו אני זו שאקח זמן לעצמי לחשוב עלינו חוצפן !! סונג …סונג חכי רגע נו מה את ילדה קטנה ? הוא צועק אחריי כשאני חוצה את הכביש המפריד בין המעונות ושדרת מקומות הבילוי , קול חריקת הבלמים מאחוריי חזק כל כך מתכת קרה שמתנגשת וה"בום"אחריו מחריש אוזניים אני מסתובבת ורגליי הופכות לג'לי בקושי מצליחה לחזור אל הכביש המרחק קטן כל כך מרגיש כמו נצח אהבת חיי מפרפרת על הכביש המכונית בלמה והעיפה אותו כמה מטרים קדימה אני צונחת על ברכיי לידו פנסיי המכונית מאירים לי את לוקאס והדם שזורם ידיי רועדות תזמין אמבולנס אני מצליחה למלמל אל הנהג תזמין פאקינג אמובלנס עכשיו למי אתה מחכה?! אני צורחת עליו כשהוא מתעסק בכיס הג'ינס שלו נילחם כדי להוציא משם את הנייד ומזהה אותו זה אחד הלקוחות האחרונים שלי שהגשתי לו ווסקי אחד אחריי השני …הדמעות חונקות אותי כשלוקאס מנסה להושיט אליי את ידו הזרוע השרירית הזו שעכשיו מעוקמת הגוף החסון הזה שמוטל בחוסר אונים על המדרכה אני תופסת בעדינות בקצה אצבעותיו מפחדת לא יודעת איפה לגעת כדיי לא להכאיב יותר וייפחות בוקעות מגרוני יהיה בסדר בייבי יהיה בסדר האמבולנס בדרך.. הוא כבר מגיע אל תיבכי אהובה בבקשה אל תיבכי … אני אוהב אותך אלו היו שלושת המילים האחרונות ששמעתי מפיו התגעגתי אליך כל כך יפה שלי אני צועקת כשגופו ממשיך לפרפר ברעידות בלתי נשלטות אני אוהבת אותך לוקאס אני אוהבת אותך המשכתי לצעוק כשהגיע האמבולנס ואחריו המשטרה גם שניתקה אותי בכח ממנו ,הוא ריסק את הפלאפון שלו באותו הערב שרבתם .. זה לא תרוץ אני יודע ועדיין הוא כל כך אהב אותך מספר לי אחיו הגדול אחריי הלוויה ואני ?אני מרוסקת מרגישה שבמקום לב יש חור גדול ואת הרסיסים הללו אף אחד לא יאסוף האחד שיכל לא איתי יותר רק דבר אחד אני רוצה להחזיר את הגלגל לאחור לשים פס על האגו המטופש המעצבן והמגעיל שלי לקפוץ על לוקאס ברגע שניכנס לפאב ולהגיד לו שהוא האהבה הכי גדולה בחיים שלי . אל תתנו לרגשות שליליים לשלוט עליכם תעריכו את מי שנמצא על ידכם גם אם קצת קשה לפעמים תנו לו/לה חיבוק גדול ותראו כמה אתם אוהבים אותם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך