עד שילך ולא יחזור אליה לעולם…

.My name is Yuval. 11/12/2016 891 צפיות 7 תגובות

הוא שכב על הרצפה בעיניים עצומות ולא הצליח לזוז מהכאבים,הוא אפילו לא הוציא הגה. זה כל כך כאב. הכאבים של הירייה . שנייה אחת שבגללה הוא עומד לסיים את חיו. הוא לא העז לפקוח את עיניו לרגע, כל כך פחד להסתכל על עצמו ועל הרצפה המלאה בדם. הוא ידע שהוא עומד למות. הוא לא רצה להיפרד ככה מהעולם, ויותר גרוע, מחמדת לבו.
"בגיל 16?! ועוד ככה?!" הוא חשב. הוא החליט לפקוח את עיניו ולהסתכל עליה, מבט אחרון, לפני שימסור את נשמתו לבורא מול עיניה.
היא הסתכלה עליו בעיניים דומעות ולא תיארה לעצמה שככה זה ייגמר. כשהוא ילך ולא יחזור אליה לעולם. היא הסיטה את מבטה ממנו בחוסר רצון והסתכלה עליו. על מי שאחראי למותו המתקרב של אהובה. על מי שתוכל להאשים אותו על שלקח ולא החזיר את האדם שאיתו רצתה להיות לתמיד, למרות שידעה שהוא אולי לא ירצה אותה או היא אותו. למרות שהוא אמר לה שבשנייה שיגיעו לגיל 18 הוא ייקח אותה לאישה ויישאר איתה לנצח. היא ידעה שתוכל לשכוח מכל תכניותיה לעתיד. היא הסתכלה עליו שוב והוא עליה. היא לא ידעה אם לזמן ארוך או קצר, אך ידעה שהם היו ביחד עד שעצם את עיניו לנצח.


תגובות (7)

וואו , כואב..

24/12/2016 16:35

    ממש ריגשת אותי כשהגבת, אפילו שזה רק 2 מילים זו תגובה ראשונה שלי וממש שימחת אותי!!????

    24/12/2016 16:40

היי יקירה. בסך הכל הטקסט לא רע. מאוד בשלבים ראשוניים, כלומר כתיבת בוסר! את פשוט צריכה להתמיד ולהתקדם עם הזמן. זה יקרה לך בוודאות כי הפוטנציאל שלך קיים. מה שקרה לי כשקראתי, זה שברגע שהבחורה הביטה ברוצח כביכול, היה שם הסבר ארוך שהוליך אותי לאיבוד הפוקוס. ובעצם, מי הוא הרוצח כביכול, מה קרה שם, מה יהיה איתו הלאה ובעיקר… מה הבחורה באמת מרגישה אליו? כל אלה חסרים בסיפור. כל טוב בינתיים.

24/12/2016 17:29

    קודם כל תודה שהגבת. אקח את ההערה שלך לתשומת לבי ואני מודה לך שכתבת תגובה בונה :)

    24/12/2016 17:32

זה יפיפה ועצוב

11/01/2017 21:29

רציתי ממד להגיס לך על זה עכשיו וראיתי שהגבתי וזה הכניס אותי להלם רציני כי את רוב התגובות שלי אני זוכרת :/ חחחחחחח

13/03/2017 23:57

ממש* להגיב*

13/03/2017 23:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך