עוף מוזר

yali100 04/02/2015 737 צפיות 4 תגובות

תמיד ידעתי שאני עוף מוזר.
תמיד. מין הרגשה פנימית כזאת. למרות שיש כאלה שיגידו שאני נורמלית לחלוטין.
זו הרגשה כזאת שבחיים אף אחד לא יאהב אותך כי פשוט קשה לך ההרגשה הזאת שימצאו בך משהו.
הרי אין בי שום דבר מעניין, שום דבר שבאמת אפשר לאהוב.
כל הזמן אומרים לי "בשביל שאחרים יאהבו אותך את צריכה קודם לאהוב את עצמך" אבל זה שטויות.
יש אלפי בני אדם נאהבים בעולם. כולם שלמים עם עצמם? כולם באמת אוהבים את עצמם?
הרי יש מליונים בני אדם שנאהבים ולמעשה הם שונאים את עצמם.
אז די עם העידוד הזה.
פשוט רוצה להיות נאהבת.
רוצה להרגיש שיש בי משהו מיוחד, שאין לאף אחת.
שיבוא המישהו הזה שייתן לי להרגיש שאני כל עולמו.
שאני עושה טוב לעולם הזה.
שאני מועילה.
שאני פשוט
לא עוף מוזר.


תגובות (4)

זה לא משנה אם מישהו אומר שהוא אוהב את עצמו או לא. אם מישהו באמת ובגדול לא אוהב את עצמו אז הוא כל הזמן יפגין כלפי עצמו תחושה של גועל. קשה לאהוב אדם כזה, מה לעשות שרוב הטעמים של אחרים אוהבים דווקא את החלקים בהם אתה מרגיש שלם ונינוח? אז עזבי רגע התאהבות עצמית או שנאה עצמית. קחי השלמה עצמית. מי לא אוהב את עצמו ועדיין אוהבים אותו? רוב האנשים שהתאבדו היו קרובים לאנשים מבחינת עבר לדוגמה. בהווה היה קשה מידי לאהוב אותם
עוף מוזר זה לא דבר רע. תתגאי בעצמיך. אין בך שום דבר רע. ואני אומרת את זה מבלי להכיר אותך. כי את תסכימי איתי. עמוק בפנים גם את יודעת.
מבחינת "רוצה שיאהבו אותי"
קחי נא שתי סיטואציות. אחת בה את אוהבת את כולם. נהנית להביט בהם ולדבר איתי ולראות אותם. איך שהם נראים ומדברים ועושים. אוהבת אוהבת אוהבת. הנאה לעיניים ולנחיריים. ואף אחד לא אןמר שהוא אוהב אותך חזרה ולהביט בך אבל גם לא פוגע בך.
עכשיו תדמייני שאת לא אוהבת אף אחד. לא את זאתי לא את זאתי לא את זה. אבל הם היו נהנים מלראות אותך. אז מה היה אכפת לך???
זה קונספט שקשה להבין אבל את רוצה לאהוב. לא להיות אהובה. לא להיות נאהבת. אלה רק לאהוב. השאר?? אלה רק סיפוקים רגשיים שאין להם שום קשר עם אהבה. אהבה היא ללא תנאים ובלי דרישות היא ככה יפה והיא כיפית והיא לנצח. לא צריך תמורות זו פשוט הנאה. להיות נאהב זה צורך זה סיפוקים מעשים הם תשוקות וכל זה מסתכם בתינוק רעב שחי בבטן שלנו שמספר לנו שטויות על אהבה מה היא כן ומה היא לא. אל תצדיקי אותו. תסבירי לו שהוא מכוער. ואז תרדימי אותו לישון. סיפוקים מקבלים בחיים כשמפעילים את המוח לא את הלב. לא מנסים שיאהבו אותנו אלה שיספקו. זה אחרת. זה מתוכנן יותר.
תנסי לחשוב על זה. בהצלחה לך

04/02/2015 04:30

חח עוף מוזר זה מעניין עוף רגיל זה משעמם, אז את כנירא כן מעניינת, ואולי כדי לך לגלות את עצמך ובעצמך מה מעניין בך, ובקשר למישהו שיחשוב שאת כול עולמו, מזדה איתך, אולי יבוא.. בעצם למה שלא יבוא? עשינו משהו רע לעולם הזה שניגזר עלינו לחיות בלי אושר בבדידות? אולי אם נמשיך לחפש בסוף נמצא כי לכול אחד יש את הנפש התאומה שלו, רק צריך למצוא אותה, אז תעודדי, ותתחילי לעבוד, על גילוי עצמך ועל מציאת הנפש התאומה הזו, אני מאמינה שאחרי שתגלי את עצמך הוא יבוא ויגלה אותך, אז סבלנות זה משהו שצריך כול אחד שיהיה לו במסע החיים כי בלי זה הוא רק תמיד יהיה עצבני מה שיביא אותו לפספס דברים חשובים תקופות ואנשים, ובעצם כול דבר, אז טיפ קחי ממני סבלנות . לליט

04/02/2015 05:44

חח ווא אוליב את באמת גאונה אני אוהבת כול כך את הכתיבה שלך ואת הדרך בא את רואה את העולם, וברוב חסדך גם כותבת כדי שכולם ילמדו מי זה על עצמם ועל העולם, אני פשוט אוהבת פשוט לומדת כול פעם עוד קצת מימך, וגם דברים שידעתי אבל לא הצלחתי לחבר כמו שצריך כדי להגיע להבנה מגובשת, יש לך תגובות וסיפורים שפשוט עושים זאת מסדרים לי דברים בראש שאולי אפילו שברתי אותו שעות וימים כדי לחבר כדי להבין עד סוף העניין ולא הצלחתי להבין לגמרי, ואו את מעוררת דברים שחשבתי עליהם אבל לא מספיק, אז תודה את מדהימה ופשוט אדם שאני רוצה ללמוד ממנו, ומקווה שהזכה ללמוד מימך עוד הרבה, אז אל תעלמי לך פתאום לאיזה אי באמצה שום מקום אני הפסיד אישית וגם אני חושבת שכולם . לליט, ציפור לילה חח גם אני הולכת לשון עכשיו .

04/02/2015 05:56

היי yali, לפעמים את חושבת שאף אחד לא באמת אוהב אותך, אני מכירה את ההרגשה, אבל תדעי שתמיד תצליחי למצוא מישהו שבאמת ייגרום לך להרגיש טוב עם עצמך ויקבל אותך כמו שאת… ולפעמים דווקא אנשים שחשבת ששונאים אותך (או חושבים שאת מוזרה) יהפכו לחברים הכי טובים שלך (כי רק חשבת שהם שונאים אותך)… הכי חשוב זה באמת לקבל את עצמך, את לא חייבת לחשוב שאת מושלמת, אבל אל תשנאי את עצמך, תשלימי עם הפגמים שלך ותראי שהכול מסתדר בסוף לטובה :)
ובכל מקרה אם את צריכה עזרה אנחנו כאן לעזור טוב?

04/02/2015 09:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך