Daniel12
אז, הייי.... לא יצא לי לכתוב הרבה בזמן האחרון, אז זה לא הכי טוב... אם יש תגובות או דירוגים טובים אני שוקלת להמשיך את זה לכמה חלקים... מה אתם אומרים?

פעימות לב כמעוף הציפור

Daniel12 06/10/2014 668 צפיות 8 תגובות
אז, הייי.... לא יצא לי לכתוב הרבה בזמן האחרון, אז זה לא הכי טוב... אם יש תגובות או דירוגים טובים אני שוקלת להמשיך את זה לכמה חלקים... מה אתם אומרים?

פא-פאם. פא-פאם. פא-פאם
הלב שלי פועם בעוצמה, כמעט חזק מספיק כדי להכאיב, לא חזר מספיק כדי להעלים את הקולות.
פא-פאם. פא-פאם. פא-פאם
הראייה שלי מטשטשת. אני לא מבינה למה.
פא-פאם. פא-פאם. פא-פאם.
אני מנסה להסיט את מבטי ימינה ושמאלה, אבל התוצאה היחידה של פעולה שכזו הוא כאב בזוויות עיני עקב תנועה חזקה וחדה מדי.
רק כשהגרון שלי עולה באש מבפנים אני מבינה שעצרתי את הנשימה.
ורק כשאני לוקחת נשימה עמוקה ומרגיעה את ליבי הפועם בכוח, אני מבינה למה.
כל נשימה שאני לוקחת חונקת אותי. כל נשימה שאני לוקחת מרגישה כאילו אני מרחיבה חור בחזי. כל נשימה כואבת כמו עשרות סכינים.
עם כל נשימה שאני לוקחת ועם כל חנק, ראייתי מתחדדת.
בכל נשימה וכל חנק, דמעותיי גואות מגרוני ועולות בעיניי.
כל נשימה וכל חנק מזכירים לי אותו. כל נשימה וכל חנק מזכירים לי אותנו.
בכל נשימה ובכל חנק, ראייתי מתחזקת.
כל נשימה וכל חנק מזכירים לי את אהבתנו. כל נשימה וכל חנק מזכירים לי את נשיקותינו.
וכך ראייתי מתחדדת לאט.
וככל שהיא ברורה יותר, כך כל הסביבה שלי מתבהרת יותר.
אני מריחה עכשיו ריחות של חיטוי וניקיון מובהקים. אני רואה יותר טוב את הצבעים הלבנים והירוקים החזקים שמסנוורים את עיני.
אני שומעת יותר טוב את סירנות האמבולנסים הנשמעות מתחתיי, ובעוצמה הגוברת מרגע לרגע, אני מרגישה את הקרקע נשמטת תחת רגלי.


תגובות (8)

זה מקסים, אבל דרוש שיפור, אל תיפגעי אבל מביקורות אפשר רק לעלות

06/10/2014 06:39

    תודה!
    אני לא נפגעת מביקורות, אם כן הייתי לא הייתי מפרסמת כאן..

    07/10/2014 06:06

על מה מדובר? אני מבולבלת.

06/10/2014 07:11

ואוו, זה ממש יפה!!!!!

06/10/2014 11:43

    תודה רבה !!

    07/10/2014 06:14

"פעימות לב כמעוף הציפור" נשמע, סליחה, קיטשי להחריד. מצד שני, ככה נכנסתי. אולי זה משרת את המטרה.

א. אני יודעת שזה סיפור, אבל מפריע לי שיש משפטים שמתחרזים באותו הקצב. בסוף יש שתי פסקות בנות משפט (בפסקה השנייה המשפט מחולק בפסיקים, מה שיוצר הרגשה כאילו מדובר בשני משפטים) שכל אחד מהם נגמר ב"י". כלומר: "עיניי", "רגליי", "מתחתיי". זה קרה גם במקומות אחרים, ברוב הקטע למעשה, אבל בסוף שמתי לב לזה במיוחד משום מה. פה זה היה נסבל, אבל אם זה היה נמשך זה היה יכול להיות קצת יותר מרגיז. אני בין הפריקים הבודדים שזה מפריע להם, אבל זה מפריע לי.
ב. לא חזר מספיק=לא חזק מספיק
ג. השפה גבוהה, אבל לא מדי. כדי שנתרשם, אבל לא נותש. לפעמים הרגשתי שזה טיפה טיפה מרגיז, אבל לרוב זה היה נהדר. בלי קשר לרוגז שלי, השפה התאימה לרמה בה רצית לכתוב (לדוגמה: לא רצית לכתוב "במטותא" וכתבת "במטוטה", או כתבת "עליי לעשות" ואז "מה אשמתי?").
ד. פעימות הלב לא הרגישו לי כמו מעוף ציפור (קרה לי שדנתי באיך צריך לכתוב פעימות לב. כתבי אותן מבחינתי 'במ-בה במ-בה', אבל "כמעוף הציפור" יוצר רושם שונה ממה שבאמת היה).
ה. את מוכשרת. כיוון שאת מוכשרת: אין צורך לדחוף אהבה במקום כישרון. אני לא מזלזלת באהבה (אוקיי, אני כן, אבל) כשהיא בלי צורך אני כן. פרסמת את זה, אזי את בטוחה מספיק בכישרון שיש לך. למה לשים אהבה כשלא צריך?
ו. בסך הכל, כמובן, זה יפה. יש לך כתיבה רהוטה בהירה ולא מסבכת, דבר שרבים (אני) מתקשים בו. יפה לך :)

06/10/2014 13:51

    קלטתי שה"אולי זה משרת את המטרה" מתפרש כאילו הקטע הזה קיטשי. התכוונתי לכך שהמטרה של כותרת היא, אחרי הכל, למשוך קוראים.

    06/10/2014 13:57

    האמת שאת השם בחרתי מהר מהר וכתבתי מה שעלה לי לראש כי רציתי לפרסם את הסיפור באותו היום, אז כן- ברור לי שהוא ממש לא משהו (זה היה או זה או סתם פא-פאם, אז כל רעיון יתקבל בשמחה)…
    אני לא שמתי לב לעניין של ה "רגליי, מתחתיי" וכל אלה, אבל אני אסתכל על זה יותר טוב לפעמים הבאות…
    זה לא ממש קרוב לסגנון שאני כותבת בו בדרך כלל, ולכן זה לא אחד מהקטעים שלי שאני אוהבת, וזה בטח לא טבעי לי… ניסיתי משהו חדש אבל זה לא התחבר כמו שצריך ואני הרגשתי את זה מההתחלה אבל חשבתי שזה רק אני…
    תודה רבה רבה!!!
    נ.ב. אם יש לך רעיון לשם טוב אני באמת אשמח לאחד חדש…

    07/10/2014 06:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך