פליז תקראו ותדרגו. סורי אם יש טעיות כתיב אבל תקראו 3 תגובות ממשיכה !!!

פרינסס אוף זה ווארד ההקדמה + פרק1=לאב יוו

24/07/2013 499 צפיות אין תגובות
פליז תקראו ותדרגו. סורי אם יש טעיות כתיב אבל תקראו 3 תגובות ממשיכה !!!

היי קוראים לי רומי . אני בת 16. אני ילדה עשירה ועצובה . כל החיים שלי הייתי עצובה . כולם רואים אותי כה יורשת של חברת העסקים הכי גדולה בעולם . אני לא רוצה . אני בודדה תמיד נכון שיש לי את כל מה שאני רוצה יש לי חברים אבל החברים האלה רק רוצים כסף שאני אקנה להם אהיייה איתם . ההורים שלי מתו כשהיייתי בת 13. סבא שלי חיי איתי בארמון . הוא לא נותן לכלום לחסור לי . אני אוהבת אותו מאוד .!!!!! היופי שלי : אני רזה עם עניים חומות וטיפה ירוקות יפה צבע הגוף שעלי מוקה  שער חום גבוהה  ואני הכי יפה !!!!

פרק 1: 
יום שני שעה 07:00 . כאן מעיר אותי מביא לי את הארוחה מביא לי את תלבושת בית הספר . התלבשתי אכלתי שמתי בושם כאן אמר לי שהלימוזינה מוכנה יצאתי . 
הגעתי לבית הספר החדש שלי שהוא בקנדה . כרגיל בנים מסתכלים עלייי , בנות מחייכות לי חיוך של קנאה . איזה ילד ניגש אליי ואמר לי בוקר טוב . אני בוקר טוב וביי אני צריכה ללכת . הוא אמר לי : קוראים לי קוריא ואת?!?!? עניתי לו : רומי !!! נעים מאוד!
הגעתי לחדר של המנהלת!!!! 
שלום המנהלת-
היי:אני-
היא: היי רומי אנחנו חכינו לך 
אני:וואו תודה . 
היא: את תלמדי כאן בכיתה הזו . יש כאן קפטריה , מסעדה קטנה , וכיתות מדע סיפר יהיה ועוד…… תזדרזי אנחנו עוד מעט מתחילים .
אני:אוקיי תודה יאללה בייי
 נכנסתי לכיתה !!!!!!!
פאק הינה הילד הזה …
הוא: הייי רומי 
אני :היי קוריא 
הוא : אז באלך לשבת לידי 
אני: אוקיי סבבה למה לא !!!!
הוא: למה את נראת עצובה ?!?!?!
אני: רואים עליי 
הוא : כן חחחח אז למה את עצובה !!!!
אני: סיפרתי לו את הכל !!!! בגלל זה אני עצובה !!!!
הוא: אז פשוט אל תתייחסי לבנות העלאה תגידי לסבא שלך שאת לא רוצה לירוש ., והכל יסתדר . 
אני: תודה 
הוא: אז תשמעי בלך לצאת איתי !!!!
אני: אוקיי לאיפה ?!
הוא: אמ…….מממ..  לסרט !!
אני: אוקיי אני חולה סרטים יאללה אז אתה תאסוף אותי  היום !!
הוא: אוקיי אז נתראה ב18:00 אוקיי 
אני : סבבה בייי
                                   מצאתי את כאן בחוץ מחקה לי באותו .
החזיר אותי לארמון …. סבא אמר לי. שיהייה לי …………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך