פרק 8 – תאונת הדרכים של שירן

נתי רצה להתקשר לשירן ולהגיד לה כמה הוא מצטער על כך שפגע בה. אך לבסוף התייאש. חשב שהיא תבין.
שירן המשיכה להסתגר בחדר ימים רבים ולא ענתה לטלפונים. רק כל היום חשבה על נתי ועל כמה שהוא פגע בה. אותו היא כל כך אהבה בכל ליבה.
הגיע יום שישי בערב , כל החברים יוצאים. נתי ונטלי יוצאים למועדון.
נתי התעכב מול המראה כי רצה לסדר את העניבה כמו שצריך.
" נו כבר , נתי. אנחנו חייבים לצאת.. אנחנו נאחר בסוף." התעצבנה נטלי.
" שנייה , נטלי . את לא רואה שאני מתלבש.." ענה לה נתי בקול רגוע.
נתי סיים להתלבש והשניים התקדמו לכיוון המועדון , החברים של נתי אספו אותם ישר לפתח.
נתי נכנס והוא הבחין שגם שירן הייתה שם. הוא הביט בה ממושכות ונטלי התעכבה להגיד שלום לכמה חברים שהיא הכירה.
הוא המשיך להתבונן בה בעניין, שירן הרימה את מבטה כי היא ראתה שנתי הופיע.
לפני שהוא הספיק להתקרב אליה , נטלי עמדה לידו כמו פסל והתבוננה בשירן במבט של שטן.
שירן ראתה את זה והרגישה היטב את המחנק בגרונה , היא לא רצתה לבכות ליד כולם.
נתי ראה אותה , שירן רצה משם בדמעות לבחוץ ונתי רץ אחריה , מנסה בכל כוחו לעצור אותה.
שירן רצה אל הכביש ונתי רץ אחריה. הוא פחד שהיא תעשה טעות שהיא תתחרט עליו אחר כך.
כולם שמעו צעקה מחרישת אוזניים. הוא ראה במו עיניו איך שירן נמחצת למוות.
נתי בכה בהיסטריה וצרח ככל יכולתו. עכשיו אין לו סיכוי להחזיר אותה אליו.
אז רק הוא הבין כמה הוא פגע בשירן.
איזו טעות גדולה הוא עשה ושהוא משלם עכשיו ביוקר על תוצאות מעשיו ההרסניות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך