פרק 9 – החלום של נתי על שירן

השנים עברו, נתי ונטלי התחתנו. היא נכנסה להיריון.
בלילה , כשהוא שכב לישון במיטתו. הוא חלם חלום ובחלום שלו התגלתה אליו שירן.
זו הייתה הפעם הראשונה שהוא חולם עליה מאז מותה.
" נתי , הולכת להיות לך בת , אם באמת אהבת אותי תקרא לה בשמי , תקרא בשמי ותקבל ממני מתנה . תקרא לה בשמי."
הילדה נולדה.
למרות התנגדותה של נטלי , הם קראו לה שירן.
נתי לא הבין מה המתנה ששירן דיברה עליה בחלום.
באמת שהוא לא הבין.
כששירן גדלה , נתי הביט בביתו ודמעות עלו בעיניו. היא הייתה פשוט העתק של אהבת חייו.
הוא הרגיש שאהובתו קמה לתחייה , ועכשיו הוא ישמור עליה מכל משמר.
כששירן הבחינה שאביה הביט בה , היא הסמיקה והשפילה את מבטה . " אבא , מה קרה? למה אתה מביט בי ככה?" אמרה שירן במבוכה וחייכה אליו.
נתי מחה את דמעותיו , שירן ביתו מאוד הזכירה לו את שירן , אותה הוא לא הפסיק לאהוב.
" פשוט את מזכירה מישהי שמאוד אהבתי , פעם לפני שאני ואימא שלך הכרנו. ופשוט את נורא מזכירה לי אותה, סליחה שאני בוכה." אמר נתי בחיוך מבויש. שירן התקרבה אליו וחיבקה אותו בחוזקה.
" אוי אבא , הכול בסדר, לא קרה שום דבר. לא נבהלתי." אמרה שירן בחיוך . נתי פרץ בבכי תמרורים מחודש.
" אני פשוט מצטער.." אמר נתי בעצב ופרש לחדר השינה שלו ושל נטלי.
הוא שכב על מיטתו ותוך כמה דקות נתי נרדם.
שירן התקדמה לעבר החדר וראתה שאבא שלה נרדם. מעניין אותה מאוד את מי היא מזכירה ובמי אבא שלה היה מאוהב לפני שהוא הכיר את אימא שלה.
ועוד שמדובר במישהי שהוא מאוד אהב בעבר.
" את מי אבא אהב? ומי זאת המישהי הזאת שאני מאוד דומה לה?" תהתה שירן בקול.
היא ראתה שעל המדף בחדר של אימא ואבא הונחה תמונה של אבא שלה ועוד מישהי שהייתה דומה לה שתי טיפות מיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך