A-188
זה פחות או יותר חלום שחלמתי , והייתי חייבת לכתוב אותו

צבע המדים

A-188 10/08/2013 1446 צפיות 26 תגובות
זה פחות או יותר חלום שחלמתי , והייתי חייבת לכתוב אותו

והינה את רואה אותו , לבוש במדים ומתקרב .
מחבק את אחותו הקטנה ומאמץ אותה לחיקו , עובר לחבק את אביו ואימו .
ואחרונה הוא נגש אלייך , החברה של אחותו הקטנה ממנו ומחבק אותך , עוטף סביבך את שריריו ואת , את ידייך .
את חופנת את ראשך בשקע צווארו , רק מרגישה אותו קרוב אלייך .
והוא מתחיל לשיר באוזנייך , ואת מבקשת שיפסיק כי עוד שניה והדמעות זולגות מעייניך .
למרות בקשתך הוא ממשיך , גורם לדמעות לזלוג על גבי לחייך , ואת בוכה .
כולם הולכים , אחותו הקטנה וחברתך הכי טובה , אביו ואימו הולכים ביחד איתה, ואתם לבד .
את נשברת , מתפרקת , נהרסת בין זרועותיו , צבע המדים מהדהד בענייך לרקע מילותיו .
הוא לוחש לך כמה חסרה היית , כמה הוא התגעגע אלייך , ושום דבר מזה לא ישתווה לגעגועיך .
הוא כורע ברך , מוציא טבעת , כול גופך מסרב להבין ולדעת , צבע המדים עדיין בולט בענייך .
הוא משחיל את הטבעת על אצבעך וקם לעטוף אותך שינית , הדמעות לא מפסיקות לזרום מאושר .
שלוש מילים בודדות הוא לוחש באוזנייך, ״אני אוהב אותך״ , וליבך מדלג על פעימה או שתיים .
והינה הוא לאט מתנתק מהחיבוק , צריך ללכת מיד למלחמה , בהבטחה עלובה שהוא יחזור בחזרה .
ובנתיים המלחמה היחידה מתחוללת בתוך ליבך , ואת תוהה מתי תראי שוב את אהובך .
הוא נושק לשפתיך בפעם האחרונה , מסתובב ומתרחק שצבע המדים בוהק .
ואת נשברת , מתפרקת , נהרסת והפעם לא בין זרועותיו , עדיין מהדהדים בראשך מילותיו .
ואת רק מחכה לרגע שהוא יחזור .

והינה הוא חוזר , לא בדיוק בדרך שציפית, בתוך ארון ודגל עטוף מסביב .
את נשברת , מתפרקת , נהרסת על הרצפה הקשה , בעוד הארון לאט יורד ונחבא באדמה .
הטבעת שעל אצבעך מעקצצת במוחך , הוא הבטיח , הוא הבטיח שיחזור בחזרה, יחזור בחזרה מהמלחמה.
הוא עמד בהבטחה , רק לא בדרך שרצה.
הרי הוא חזר , חזר בדרך הקשה .
בתוך ארון סביבו עטוף דגל.
והלב נקבר ביחד איתו , ביחד עם הארון והדגל .
ועכשיו כול מה שנותר לך ממנו זה הזכרונות , הטבעת , וצבע המדים שלא עוזב את מחשבותייך .


תגובות (26)

ואוו זה מדהיים!

10/08/2013 02:41

וואו.
ריגשת אותי עכשיו, אני בוכה פה (ברצינות, אני בוכה) !!
את פשוט מוכשרת והכתיבה שלך מדהימה ומרגשת אותי כל פעם מחדש…

אני אוהבת אותך ושלא תחלמי על דברים כאלה שוב לעולם!!! ♥♥♥

10/08/2013 02:43

וואו! אלוהים…. אני פאקינג בוכה פה
אמנם אני אומרת את זה כמעט בכל סיפור שלך אבל..
הכתיבה שלך פשוט מדהימה! אני לא יכולה לתאר פשוט.. מושלם!
וואו זה פשוט… אין לי מילים!
וואו זאת המילה היחידה שיוצאת לי מהפה- פשוטו כמשמעו.
זה שאני אומרת את זה כמעט בכל סיפור שלך רק מדגיש כמה הסגנון הזה מדהים!!
אני מאוהבת בכתיבה שלך! ♥♥♥

10/08/2013 02:50

אין לי מילים באמת ריגשת…
את כתבת את זה בצורה ממש יפה את פשוט מדהימה!
♥♥♥

10/08/2013 03:11

ואוווו זה פשוט מדהים כול כך ! אני בוכה פה נשבעת לךךךך !:(
זה הדבר הכי מרגש שקראתי אי פעםםםם את חייבת לשלוח את זה לבחירת העורכים !
וואו מדהים אני לא יודעת מה להגיד כולי צמרמורות !!
יש לך כישרוןןןן בזה אין ספקקק ❤❤❤❤❤

10/08/2013 03:25

מהמם!! ואיך שולחים את זה לבחירת עורכים? יש הרבה דברים שאני רואה ובאליי לשלוח :)

10/08/2013 04:04

שלחתי את זה לבחירת העורכים… אני בטוחה שזה יכנס!! מגיע לזה להיות שם ^-^

10/08/2013 04:16

את שולחת בצור קשר ומוסיפה קישור של הקטע
שמחה שאהבתם ❤

10/08/2013 04:19

אמאא אביה… הכתיבה שלך מושלמת!! אני מתה עליה.
זה סיפור מרגש ועצוב… אהבתי מאוד, מדרגת חמש =)

10/08/2013 11:57

איך ? איך כל פעם מחדש את מצליחה לרגש אותי כל כך ?!
חחחח אם תראי אותי את תצחקי עליי… כולי דמעות :P
כמו שאמרתי וכמו שהרבה אמרו, ישלך כתיבה מדהימה ! את בין הכותבות האהובות עליי באתר !!
את מעבירה את ההרגשה של הדמויות בצורה נפלאה, והכתיבה שלך מרתקת למסך ! תמשיכי לכתוב קטעים מרגשים כאלו ! D:
ואני גם אשלח את זה לבחירת עורכים… אוווהבת ! ❤❤❤

10/08/2013 13:26

את גרמת לי לבכות!! זה דבר שקורה אחת למיליון.
יש לך כתיבה מרגשת,ומרתקת,הסיפור ממש מרגש,וגם עצוב.
אם גרמת לי לבכות,מגיע לך צל"ש.
מדהים,מדהים,מדהים!!

11/08/2013 02:34

וואו. מדהיםם ❤
הכתיבה שלך מדהימה ומרגשת ( :
מזל טוב על בחירת העורכים, זה מגיע לך :)

11/08/2013 02:36

זה מדהים, בחיים לא התרגשתי כל כך, יש לך יכולת ביטוי ותיאור מרשימה, אני בהחלט מעריצה את זה :)

11/08/2013 05:02

כתוב טוב, מרגש… מדהים!
מזמן לא קראתי באתר סיפור טוב כמו זה. אני מניח שאני אצטרך להתחיל לקרוא יותר מהסיפורים שלך…
איכשהו, עדיין אני לא מסוגל למנוע את עצמי מלהעביר עליו ביקורת…
"הוא נושק לשפתיך בפעם האחרונה , מסתובב ומתרחק (כ)שצבע המדים בוהק ." – חסרה כ', הוספתי בסוגריים איפה, וגם הרווחים האלה , לפני הפיסוק הם מיותרים. דבר אחרון: איכשהו לאורך כול הקריאה ידעתי שהחייל ימות בסוף ולאורך כול הקריאה קיוויתי שלא תהרגי אותו ותהרסי את הסיפור בקיטשיות של מות החייל. תאמיני או לא, אבל זה היה נורא צפוי, ולדעתי אם היית משאירה אותו בחיים זה היה הרבה יותר מפתיע וגם מרגש…
זהו, זה כול, חוץ מזה הסיפור מושלם! שתדעי שאת אחת הכותבות המוערכות ביותר בעייני, מבין הכותבות שבאתר, רק חבל שהפסקת לכתוב סיפורים בסגנון והתחלת לכתוב רק בהמשכים… מתגעגע לסיפורים שלך… =^.^=

11/08/2013 06:25

יאאא מזל טוב!!! זה נכנס לבחירת העורכים אני כל כך שמחה ששלחתי להם את זה ^-^
יותר ממגיע לזה להיות שם! זה פשוט מדהים!!
מושלמת שלי אני כל כך שמחה בשבילך!! D:
♥♥♥

11/08/2013 11:12

דמעות. זה כל מה שיש לי להגיד.. דמעות וכישרון אדיר !

11/08/2013 13:31

ואו…חזק, כתוב ממש ממש טוב, אשכרה אין לי מילים, פשוט ואו

14/08/2013 06:00

וואו!!
זה כתיבה שבאה מהלב, פשוט ככה,
זה מדהים כמה סיפורים יש לך שבבחירת העורכים! ואת האמת, מגיע לך!
כל הכבוד, ריגשת אותי

15/08/2013 03:04

ו-א-ו! זה מדהים! נשבעת לך שאני עוד שניה בוכה פה! קראתי את זה ועברו בי צמרמורות עצומות.. זה סיפור מהלב.. ואת כותבת מדהים 3>

17/08/2013 09:02

סיפור מקסים ומרגש.
בלי קשר, הרווחים בין סימני הפיסוק לאותיות מיותרים לחלוטין.

17/08/2013 13:20

וואווו אבייה איזה צמרמורת עשית לי זה מדהים !!

18/08/2013 15:55

וואו גם בחלומות את כישרונית??

19/08/2013 14:01

וואו,מדהים. כל הכבוד.

19/08/2013 14:26

אני בוכה!!!אני פאקינג בוכה!!!!אומייגוד!!!!

19/08/2013 15:02

נחמד, אני מניח. כאילו, יש לא מעט שגיאות כתיב, המשלב הלשוני סביר לכל היור, יש לך רווחים מיותרים לפני סימני הפיסוק ובאופן כללי לא בדיוק נראה שערכת.
עם זאת, החריזה מצוינת, הסיפור נחמד ומבחינה ספרותית הדבר היחיד שבאמת התאכזבתי ממנו הוא הסוף. מוות הוא סוף צפוי וברור, והיה מרגש בהרבה אם היית משאירה אותו בחיים אבל גורמת לו לבגוד בה עם אחרת (כי כל הסיפור נראה היה לי שהבחור לא באמת אוהב אותה ומציע לה נישואין רק בגחמה של הרגע). לסיכום, נחמד אבל דרושה עריכה.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

20/12/2013 10:38

עכשיו קראתי את הקטע…הכתיבה שלך מהממת…..ריגשת אותי…אני בכיתי בקריאה…כל כך עצוב שקוראים דברים כאלב גם במציאות , הלוואי שזה היה נשאר בגדר חלום ולא מתממש :'( <3

10/08/2014 23:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך