Lili01
לא מצאתי שם שמתאים לקטע הזה כך אם יש לכן הצעה לשם אני אשמח לדעת :)

קומי והמשיכי הלאה…

Lili01 07/07/2014 745 צפיות 5 תגובות
לא מצאתי שם שמתאים לקטע הזה כך אם יש לכן הצעה לשם אני אשמח לדעת :)

השעה כבר מאוחרת , את לא נרדמת , מנסה לעצום את העיניים כדי לא לראות אותו מולך. את מנסה להיזכר בדברים שלא קשורים אלייך ואליו , אבל משהו עוצר אותך ונותן לך להיזכר רק בו. את מוצאת את עצמך שקועה רק בו , וכן זה הורג אותך , זה שובר אותך , איך האהבה שהשקעת בה ונתת הכל , מתרסקת ומתרחקת. זה כל כך כואב לך וגורם לך לבכות. זה מכאיב, זה שורף לך את הלב.. את צריכה להפנים ששום בן אדם לא שווה את הדמעות שלך , שמי שמכאיב לך מגיע לך יותר טוב ממנו , שלבכות על מישהו שפגע בך זה רק בזבוז של זמן !! מגיע לך לחייך , מגיע לך לשמוח , לא רק בחיים , גם באהבה !! אל תתני ללב שלך להדריך אותך, נכון כולם אומרים לך " תלכי בעקבות הלב שלך " בגלל זה רוב האנשים סובלים מאהבה. אהבה זה לא הכל בחיים לפני שאנחנו מצפים לקבל אהבה , אנחנו חייבים להשקיע בה , ורוב הזמן לוותר על המון דברים בשבילה.. קומי, תעמדי על הרגליים, את חזקה. הוא לא שווה את הדמעות שלך, את אישה ששווה זהב , החיוך שלך זה הנשק שעלייך להלחם בו נגד כולם , אל תתני לשום דבר להוריד את החיוך היפה שלך , את שווה בעולם הזה , ושווה יותר הרבה ממה שאת חושבת .. ו .. אז מה הוא פגע בך ? את אמורה לשבת ולבכות עליו ? מי הוא שתבזבזי שנייה מהחיים שלך בשבילו.. תבזבזי את הזמן הזה בשביל אנשים שגורמים לך לחייך. תסלחי לו , אולי באמת קשה לך לסלוח לו , אבל כן תסלחי לו, לא כי באמת את סלחת לו !! תסלחי לו בשביל עצמך בשביל שתוכלי להמשיך בחייך בלעדייו. ככה את תצליחי להמשיך לחיות את החיים שמגיע לך, את נולדת לעולם כדי לחיות ולא לבכות, אל תשכחי שהחיוך שלך שווה הרבה , והוא זה שהפסיד אהבה כמו שלך שהוא לא ימצא. החיים מסתובבים, זכרי את המשפט הזה לכל החיים.. " מה שיכאיב לך היום יחזק אותך מחר".


תגובות (5)

וואו, אהבתי ממש את הסיפור הזה. אני ממש מתחברת אליו. כמה דמעות הוצאתי על בנים שאהבתי, חבל שבאותו זמן לא יכולתי לקרוא את הסיפור הזה אז ישר הייתי כמו שאת אמרת – קמה וממשיכה הלאה. עוררת אצלי המון נקודות בראש ואת צודקת במאה אחוז. כתיבה יפה, נושא מדהים, את מוכשרת מ-א-ו-ד ותנצלי את הכישרון הזה כי אין אותו לכול אחד. תודה רבה, פתרת אצלי המון בעיות :)

07/07/2014 11:11

    אני שמחה מכך שעוררתי אצלך הרבה נקודות :) ותודה אני אמשיך לכתוב כי זה מה שאני אוהבת :)

    07/07/2014 16:23

מדהימה. את ההערצה שלי.

07/07/2014 19:02

    וואו את מדהימה! אני שמחה לקרוא את זה :) זה מוזר לי פתאום שכותבים לי ׳את ההערצה שלי׳ אבל באמת שתודה רבה !!

    07/07/2014 20:00

את כותבת לעומק וזה מוצא חן בעיניי
קטע מרגש מאוד , כל הכבוד יש לך יכולות כתיבה טובות מאוד

12/07/2014 12:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך