קשה לך לדבר

HappyEnd 06/08/2015 722 צפיות אין תגובות

מצאת את התמונה שלי בווצאפ שלך אני לא ידעתי מי אתה ואתה לא מי אני דיברנו , הכרנו. הייתי אופטימית , מי לא תרצה? גבר שמבשל יש לו תמונה בחדר כושר עם יד גדולה אין בטח גוף מושלם… פנים שיגרמו לכל אחת להינמס עם העיניים החומות הטובות האלו..
אז יצאנו אני זוכרת.. אני ההייתי בתיכון רשמתי את השם שלך בכמה מחברות זה בטוח.
כמה כבר יצאנו דייט אמיתי אחד? אני זוכרת מה לבשתי מכנסיים שחורים צמודים עקבים כחולים כהים וחולצה לבנה.אני זוכרת בית קפה יפה עם ריהוט לבד ו2 מילקשייק שוקולד.
אני גם זוכרת שראיתי אותך פעם ראשונה שמנמן אבל חמוד אז זה לא שרירים אחרי הכל.. צחקתי לעצמי בלב ולך נתתי חיוכים גדולים כל הערב.
כן היה לי ביטחון תמיד ואתה כלכך שיחקת עם הידים התבלבלו לך המילים והיה לך קשה לדבר .הבית קפה המפונפן שאני הייתי רגילה אליו הלחיץ אותך.
הבנתי אותך אז לקחתי לך את הידיים שיפסיקו לזוז ולקחתי אותך לטייל ישבנו בפארק סופסוף בחושך היה לך נוח , לדבר להפתח לצחוק והתאהבתי!
אחרכך את רוב הזמן כבר בילינו אצלך בבית..
חודש חודשיים אחרי כבר התפוררנו, לך לא התאים קשר ואת האמת פשוט לאף אחד מאיתנו לא היה את האומץ.
הפכנו לסטוץ ככה לפעמים שהיה לנו נוח והסטוץ הפך לחברות , חברות אמיתית סיפרתי לך על כל מי שהתחיל איתי וכל מי שיצאתי איתו אתה שיתפת אותי בכל הבנות שעברו אצלך.
אחרי שנה שזה המצב בינינו שאני יודעת שאתה אוהב אותי ואני אותך פשוט זוג זאת לא צורה שהיא בשבילינו. שמתי לב שלא דיברנו כבר כמה זמן מוזר שלחתי לך הודעה וענית לי חזרה תוך שניה "חח כן פשוט יש לי עכשיו חברה". הסתכלתי לשניה ורשמתי מה שרציתי כבר להגיד ממזמן ולא היה לי אומץ "שמחה בשבילך , גם לי יש מישהו"
אז למה , למה אחרי כל זה עדיין זה עושה לי שריטה בלב ולך קשה לדבר?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך