כותבת מאהבה3>
זה מעצבן שממש השקעתי ואף אחד לא הגיב): מקווה שיהיו לפחות 2 תגובות

ראיתי אותך ולא דיברתי איתך אבל מבפנים הרגשתי אותך-2

כותבת מאהבה3> 22/05/2015 899 צפיות 4 תגובות
זה מעצבן שממש השקעתי ואף אחד לא הגיב): מקווה שיהיו לפחות 2 תגובות

נ.מ של עידו
"זונההההה"צרחתי לה כשהיא הלכה ואני וחברים שלי מתנו מצחוק,כשבאתי לכיתה כל הבנות קפצו עליי ,"אוממייגאאדד מסייבהה??"שאלה מורן בחיוך "מאמי רדי מימנו הוא שלי"אמרה שרון בחיוך שלה ונישקה אותי בפה,התיישבתי ליד החבר שלי גיא והתחלנו לצחוק,פתאום הילדה הזאת נכנסה מושפלת לכיתה, "מה באת לפה יגבר" צחק גיא ואני איתו ,נעמדתי לידה משכתי בשיערה כלפי מטה ואמרתי "כדי לך להזהר חתיכת זונה" תאכלס לא שלטתי בזה, "אמא שלך זונה רד מימניי זה כואב"היא צרחה וברחה מהכיתה בוכה,"שלא תלשין עלי למאמא שלה" צחקתי וכולם איתי."שלום תלמידים היה צילצול אם לא שמעתם אז נא לשבת יש לנו תלמידה חדשה היום יוליה תכנסי",והיא שוב נכנסה כועסת "לא ניראה לי שמישהו יהיה רומאו שלך" צחקתי ראיתי אצלה דמעות מבצבצות ושתקתי כמה שאני לא מכיר אותה ושונא אותה זה מעציב לראות ילדה חדשה עם דמעות אז שתקתי, "תודה עידו יוליה עלתה מצרפת תתייחסו אליה יפה ותכירו לה את הבית ספר שבי בבקשה ליד עידו" "אבל המורהה מה עם גייא האח הזה" צרחתי "גיא יעבור לשרון ויוליה תעבור לידך מוובבןן??" "כן המפקדת"אמרתי ציני,היא התיישבה לידי בחוסר רצון "כפרע את לא צריכה לעשות תעצמך נעלבת את מתה עליי"צחקתי ולא ניראה לי שהיא הבינה,כעבור כמה דקות שמתי לב שהיא מסתכלת בפלא שלה ובוכה,ראיתי את התמונה של אמא שלה מתנשקת עם מישהו זר ניראה לי "גם לי זה קרה אל תבכי על זה"נאנחתי וחיזקתי אותה,היא הביטה בתוך עייני היה לה צבע מיוחד בעיניים צבע של מישהי שרוצה שיעלימו אותה מהעולם.בהפסקה לקחתי אותה איתי "בואי"אמרתי וחייכתי לה היא לקחה את ידי והובלתי אותה, "מה הבאת תזונה הזאת אחי"אבי אמר וצחק "סתום כפרע"עניתי ברצינות,יוליה עמדה לידי עצובה ומבויישת לא מוכנה להגיד כלום או לענות כעבור שנייה היא הלכה מאיתנו.

נ.מ של יוליה
הוא כל כך חמוד ונחמד אבל אני רוצה למותת אני לא מאמינה שאמא שלי עשתה לי את זהההה
__
"אממאאאא איפפה אאתת"צרחתי לה ושמעתי רק גניחות עליתי למעלה וראיתי אותה מזדיינת עם מישהו,לא אמרתי כלום שתקתי רציתי שאמא שלי תכנס לצרות,רצתי אל אבא שלי שהגיע "אבבאאאא אמא בוגדת בך למעלה"צרחתי,אבא שלי נראה מבואס הוא שנא את אמא שלי ומדי לילה הם רבו ואני בכיתי ישבתי וחשתי על חבר שלי, אחרי חודש שהם רבו ואמא שלי בגדה רצתי למטה וראיתי את אבא שלי שוכב עם סכין בלב שנאתי את עצמי כל כך
__
התחלתי לבכות בכיתה לא עצרו לי הדמעות, רציתי את חברה שלי שתחבק אותי ותעזור לי רצתי לצרפת אבל הכי רוצה את אבא שלי,"אממ יוליה את בסדר"עידו עמד בדלת והביט בי בוכה, "כ-כן"עניתי מיד ונאנחתי מעצבים, הוא התיישב על השולחן וניגב את דמעותיי "לכי הביתה וקחי זה הזמנה למסיבה שלי"הוא קרץ לי והלך,הקשבתי לו והלכתי הביתה, home sweet home חשבתי לעצמי מביטה בסלון, היה שם פתק 'הלכתי למישהו שהכרתי אחזור מחר בייי מאמושי שלי' קרעתי את הפתק להרבה חתיכות והעפתי מהחלון שתמותת,הלכתי לחדר והתחלתי להתארגן למסיבה שמתי שמלה קצרה ומאחורה יש בד עד הרצפה שמתי קצת איפור נעלי בובה ויצאתי."אהלן " עידו הסתכל אלי בחיוך ואני הסתכלתי אליו "אמ קצת הקדמת אבל בסדר כנסי אני עם שרון" כוסאאממקקק מה שרון עד שאנחנו לבד צרחתי בתוך עצמי "הופה הנה הזנזונת"שרון צחקה ועידו הסתכל עליה בפרצוף רציני,"ששש מאמי אני רוצה רק להכיר אותה"שרון ענתה ולקחה אותי לחדר שלו נשענה מעלי ליד החלון ו…


תגובות (4)

את כותבת מדהים זה בסדר שלא מגיבים לאט לאט יגיבו לך_!!

22/05/2015 15:16

את את כותבת יפה:) יש לך סיפור מהמם!!

22/05/2015 18:47

כותבת יפה מאוד תמשיכי!! :)

26/07/2015 00:18

קודם כל את כותבת ממש יפה.
ועכשיו אני אגיב על מה שכתבת לי. תודה שאת איתי גם בתגובות וכאלה.
יש לי תקופות שאני באלכוהול ויש תקופות שלא. זה חלק מלהיות בת 16. יש לי סיבוכים לא קלים עם המשפחה ורוב הזמן אני בכלל לא בבית כי אני לא יכולה לראות אותם. יש לי חברים נהדרים שבאמת לא מדרדרים אותי. אני מאוד מקווה שכבר בשנה הבאה אני אמצא את מקומי. אני מאוד מבולבלת ולפעמים מקצינה בדברים שקורים כי אחרי הכל אני בגיל ההתבגרות. מעסקת בעיקר בהדרכה וכל מה שסובב אותי זה חברים אפילו יותר ממשפחה. אני מתעסקת בעיקר בלעשות טעויות כי אני מאמינה שמטעויות לומדים וכשאני אהיה גדולה אני לא אוכל לאפשר לעצמי לעשות את הדברים שאני עכשיו עושה וגם הריגוש יפחת כי מה יותר מגניב מלשבור את החוקים. כשאהיה גדולה אהיה מבוגרת ואצטרך להיות בוגרת ואז אני אהיה מוכנה לכך. אני לא אעשן כשיהיו לי ילדים תאמת שהפסקתי לעשן. סמים לא מעניין אותי. וגם אם כן אני אולי אקח בטיול שאחרי הצבא. אני לא מטומטמת, אני מניחה… אולי קצת. אני מחפשת המון קרבה ואולי בגלל זה אני מתנשקת המון. ההורמונים אצלי משתוללים. אני בבית אדם אחר, מסתגרת בחדר. אני חושבת על לנתק קשר לגמרי עם המשפחה. הם באמת עושים לי רע. אני עייפה כל הזמן ורעבה כשאני אוכלת המון. מזלזלת בלימודים ואם לא אתעורר שנה הבאה לא תהייה לי בגרות. אני לא רוצה להרוס לעצמי את החיים אבל אין לי יד מכוונת או מוטיבציה. זאת בעיה.

10/06/2016 10:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך