Lucy Koren
הרבה זמן לא כתבתי פה.. ואני כנראה גם לא אמשיך יותר מדי.
את הסיפורים שהתחלתי כבר לא אעלה לפה, אבל אם יקרה ואני אכתוב משהו קצר (כמו שקרה היום) אולי אעלה את זה.. לא בטוח.

חג שמח לכולם! שנה טובה!! D:

רק רציתי להגיד לך…

Lucy Koren 04/09/2013 852 צפיות 6 תגובות
הרבה זמן לא כתבתי פה.. ואני כנראה גם לא אמשיך יותר מדי.
את הסיפורים שהתחלתי כבר לא אעלה לפה, אבל אם יקרה ואני אכתוב משהו קצר (כמו שקרה היום) אולי אעלה את זה.. לא בטוח.

חג שמח לכולם! שנה טובה!! D:

שלום לך. כן, אתה.. מה שלומך היום? איך העברת את הימים האחרונים? איך הרגשת? מה חשבת? האם חשבת עלי?
מה עשית מאז? צחקת? בכית? היית מאוכזב? האם השתחררה מפיך אנחת רווחה?
אני בטח מציקה לך עם כל השאלות. אני עומדת פה.. שוכבת.. ובוכה. אתה פה איתי. יושב לצידי, אבל בעצם אתה לא- מעופף. אתה במקום אחר, חושב על משהו אחר, והעיניים שלך נוצצות בערגה למשהו, אך אני יודעת שאין זה כלפי.
אני פה, ועיניי עצומות, אך אני רואה. אני רואה שאינך רוצה אותי.
מה שיש לי להגיד לך.. זה לא ארוך, אבל קשה לי, ובכל מקרה אינך שומע דבר ממה שאני אומרת, אז בינתיים אמשיך לדבר לעצמי ולפרוק את שעל ליבי.
תמיד היית טוב אלי. הראית לי אהבה, אבל ידעתי תמיד שמעולם לא אהבת אותי.
אף פעם לא היית שם בשבילי, אף על פי שתמיד טענת שכן. ואני.. תמיד הייתי שם. חיכיתי שתפתח אלי. שתראה לי, ולו מעט מרגשותיך, אבל אתה? נשארת אדיש כלפי. נשארת מסתורי.
למה בכלל היית איתי זמן רב כל כך? מה הרווחת מכך? רק הסבר לי. עכשיו.. שניה לפני הסוף, אני רוצה תשובות. הסבר לי למה. הראה לי מעט מהרגישות שאני יודעת שיש בך.. אמור לי את הסיבה למעשיך.
כמובן, אינך עונה. אתה סתם יושב פה ובוהה באוויר החנוק שבחדר.
תמיד אהבתי אותך. וכשהתחלת להתייחס אלי, אלו היו הימים המאושרים ביותר בחיי, קצרים ככל שיהיו, אבל דרכת על ליבי. מחצת אותו בין ידיך העדינות. שיחקת בי.

רק דבר אחד יש לי להגיד לך…

רק רציתי להגיד לך.. שחרר אותי.


תגובות (6)

זה… עצוב :/
אני מניחה שאת כבר יודעת שאת מוזמנת לדבר אם באלך…
העברת את הקטע בצורה מעולה והניסוח שלך ממש טוב. נשאר לי רק לאחל לך שנה טובה :) ושהיה לך רק טוב

04/09/2013 07:12

זה יפהפה, לוס ♥
זה עצוב אבל באיזשהו מקום גם שמחתי. אני לא יודעת אם זו סתם שמחה לקרוא משהו שלך, או בגלל הסיפור עצמו. שתהיה לך שנה טובה ובהצלחה בצבא והכל <:

04/09/2013 07:34

תודה רבה ספיר ושדוהאנטר D:
הסיפור הזה לא קשור אלי בכל צורה שהיא… הוא פשוט עלה לי בגלל כותרת של קטע שקראתי פה ממש מזמן..
שנה טובה גם לכן, ובהצלחה בלימודים! נצלו את הזמן הזה חחחחחח

05/09/2013 09:22

כתוב כל כך יפה, וכל-כך עצוב.

חבל שאת לא ממשיכה לפרסם, את ממש כישרונית.
אם תחליטי להמשיך ולפרסם- אשמח לקרוא (ואם תוכלי להודיע לי, אשמח יותר :)
שנה טובה!

07/09/2013 13:36

תודה קלואי, נראה מה יהיה עם העניין חחחחחח בזמן האחרון יש לי הרבה מה לכתוב P:

12/09/2013 10:40

פרק חדש יצא לעולם היום בצהריים..:)

12/09/2013 17:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך