שום דבר לא ישבור אותי גם לא זה !!-פרק 2

25/09/2015 550 צפיות אין תגובות

האימון ניגמר , יצאתי החוצה ושחכתי לרגע שעודד אמור לבוא ופיתום ראיתי אותם אומד מחקה לי לבוש חולצה מהממת ג'קט וג'ינס הרוך צמוד הוא נירה טוב , מאוד .
או אמר היי נטלי ונתת חיבוק ונשיקה בלחי .
היי עודד.
טוב אז לאן נלך באה שנלך? לאכול משהו?
אמממ אמת שלא סליחה אני לא אכלת אחרי אימון .
טוב אז באי נלך לשבת בפרק שפה
היה מול האולם פרק ענקי אז ישבנו שם, הזמן פשות טס מממש מהר דיברנו על מלא נוסעים ממש מעננים וסיפרנו אחד לשני דברים ולא שמתי לב לשעה והיה כבר 11 ואמא שלי צריך להגיה לכחת אותי לישוב או לבאה אותי לאתו נתן ומיפה לשם יצאה שהתנשקנו מול אמא שלי קצת פדיחה אבל זה אמא אז לא נור מזל שלא מול אחי . עודד אמר טוב אז נדבר מחר לילה טוב .
לילה טוב עודד .
כול הדרך חשבתי אלו ועל כול מה שדיברנו ואמא שלי אפילו לא שעלה מה זה היה או מי זה .
הגעתי הביתה פתחתי את הפלאפון חיקתה לי שם הודעה חזרת הביתה ??
כן חח אני בבית לילה טוב עודד.
לילה טוב נטלי .
למחרת קמתי התארגנתי מהר ויותר וכנירה יפה יותר ככה לפכות אמא אמרה.
הגעתי הבית ספר ובמקום שלי ישב עודד ואמרתי לו זה חוצפה לתפוס לי את המקום אתה יודע ?
כן אני יודע אבל אני יושב פה לידך היום רק שתדעי .
או קם לאבי לי חיבוק ונשיקה.
הזזתי את הראש או הסתכל אלי מוזר והמשכתי למקום לסיים את התיק המורה נכנסה התחיל שיעור מתמטיקה מפה לשם ול השיעור החזקנו את היד בהפסקה עודד לכך אותי למקום מבודד ושאל עם הכול בסדר איתי
כן עודד הכול בסדר .
אז מה יש לך ?למה את מתרחקת כשאני מתקרב ?
כי אני לא יודעת למה .
נטלי אני רוצה להגיד אני מאושר עד השמים הקרי אותך את ילדה שונה מהשכבה הזה את במילים יפות אתה לא פרחה כמו כולן פה סליחה על המילה כן בקיצור בואי לפה וחיבק אותי הגעתי לו רק עד לחזה הסתכלתי לו לעיניים וחייכתי הפנים שלו יתקרבו עליתי על קצות האצבעות , השפתיים שלו נגעו בשלי זה היה מושלם פשות הלב שלי היה בעניים .
כול היום אינו ביחד החזקנו ידיים או ליבה אותי לאימון או לחש לי באוזן נדבר יותר מאוחר נכון?
כן מאמי .
או נישק אותי נשיקה ארוכה המאמנת ראתה אותנו איזה פדיחות .נכנסתי לאימון והיא התחילה לדבר ולהגיד לי שזה יכול מאוד להרוס לי לפני האליפות .

-קריא נעימה –
השמח לתגובות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך