youngwriter
זהו אך ורק ניסיון. אם אהבתם את הסיפור תגידו לי ואני אמשיך אותו! :)

שלולית הדם

youngwriter 16/11/2012 759 צפיות 4 תגובות
זהו אך ורק ניסיון. אם אהבתם את הסיפור תגידו לי ואני אמשיך אותו! :)

"בוא רגע" היא ציוותה. אני צריכה להגיד לך משהו. שניהם ישבו בשני פינות חדר מרוחקות כשקיר זכוכית גדול הפריד בניהם. שניהם מרוחקים אחד מהשני. מרוחקים רק בכמה מטרים, הם קרובים, מאוד קרובים. אבל עדיין רחוקים.
"אני לא יכול! הקיר הזה מונע זאת מאיתנו. תצעקי את זה" הוא ביקש. "אני לא יכולה" היא אמרה. "אתה יודע שאני אילמת"
"אם אינך מסוגלת להשמיע לי זאת. תראי לי" הנערה בעלת עיני הענבר הבוהקות חייכה. "אתה עיוור". אם אני אאלץ להראות לך זאת אתה עלול להיפגע.
"אני כבר פגוע"
קלי התחילה להזיל את דמעותיה. היא הוציאה סכין וקירבה אותה אל מפרק ידה.
"מה את עושה?!" רני דרש לדעת. הוא התעורר למראה שלולית הדם שקלי הותירה בחלום.


תגובות (4)

וואו.

16/11/2012 07:28

מתפורות קצת ברורות וסמליות מדי לדעתי.

16/11/2012 10:06

ואווו….!
למרות דלא באמת הבנתי מה הולך אני רק יודעת שהילדה שרויה במחלוקת ובלבול, שקשה לה אם המצייאות אבל גם החלומות היא לא מוצאת מנוח.
תמשיכי, כי זה לא נותן לי מנוח!
ואורי- מה זאת אומרת סמליות מידי? וזה שאתה אומר רק מה שרע זה טיפה די מאכזב. אם היית מוסיף מילה טובה…. :)
שבת שלום
ובוקר טוב
יעל

17/11/2012 02:18

תודה רבה סוד ויעל.
אחרי זמן רב שלא הייתי פעיל פה, זה שמח לקרות תגובות טובות :)
כרגע אני עובד על סיפור אחר. למען האמת, לעלילה פה אין איך להתקדם כי זה יותר אמור לתת חומר למחשבה.
-Youngwriter
נב. אני בן.

18/05/2013 09:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך