הסופרת הסודית ;)
פרק שני בקרוב...

שניים-פרק 1

פרק שני בקרוב...

בלרינה ילדה יתומה בת 15 שמתגוררת בעיר אדריאנוס חווה קשיים בחיים בבית היתומים היחידי בעיר.מאז שבר לינה הייתה בת 8 הוריה נהרגו בפיגוע ונפצעו במצב אנוש עם כוויות בדרגה 4 ולאחר שעתיים לא יכלו לשרוד,לאחר ההודעה המצערת הזאת לברלינה לא היה לאן ללכת,קרוביה חיו במדינה בקצה העולם השני שבעצם לא יצרו קשר עם הוריה ועד היום לא ידוע עליהם.

״ברלינה טומפנסון???״ קרא בקול מנהלת הבית יתומים..
״כן גברתי מה עשיתי??״ הוצעה בלרינה מה היא כבר עשתה שהמנהלת פתאום קראתה לה???
״בואי בבקשה למשרדשלי בעוד ש5 דקות יש לנו על מה לשוחח.״ ענתה המנהלת בחיוך…
בלרינה לא ענתה וספרה בליבה עד 10 עד שבראשה התפזרו מלא שאלות: למה?,מדוע?,ומה המנהלת מתכננת להודיע לה??.
לפתע שתיקה הופיע בבית יתומים השקט היה זמני עד ששאר ילדי המקום התפזרו סביב ברלינה,בלרינה לא הבינה מה הולך פה עד שלפתע כל הילדים הוציאו:ביצים,קמח,עגבניות,ומחבתים.ברלינה עדיין לא קלטה מה עובר עליהם ואחד הילדים צעק: ״תיראו אותה איזה מוזנחת את!! לא מגיע למסריחה כמוך להיות במקום הזה״,״נו קדימה! בואו נתחיל לכייף!!״ אמר ילד אחר…עד שלפתע ילדה זרקה עליה עגבנייה וביצה וצעקה לה בבוז..שאר הילדים זרמו וזרקו עליה ביצים ועגבניות והכו אותה במחבתים,הילדים צרחו עליה: לכי לגן חיות זה המקום האמיתי שלך ימלוכלכת אחד!!!״,פי מי צריך את המפגרת הזאת!!״,היא נולדה בבית חולים או שביוב??״…דמעותיה של ברלינה זלגו כל כך מהר שלא יכלה לברוח…

לפתע ילדה אחת הלכה מהמקום וחזרה עם סכין חד..
״עכשיו נראה אותך עומדת בזה!!״ היא שלפה את הסכין ורצה לעבר בלרינה…
כל הילדים התחילו לעודד ולשרוק בשמחה באלי הנפילה לרצפה ולא יכלה לקום משום שהילדים חסמו לה לקום ובעטו בה עם הרגליים עד שהילדה נשארה איתה עם הסכין שאמורה לערוף את ראשה של ברלינה…

זהו תגידי ביי ביי לחיים שלך והעיפה את הסכין לצווארה ואז..


תגובות (1)

השם הזה בלרינה… קצת מלחיץ

20/04/2014 08:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך