תגיד לי שזה לא אמיתי :( פרק חמישי

08/12/2013 737 צפיות תגובה אחת

בבוקר הייתי כל כך עייפה מהלילה אבל פשוט מאושרת הגעתי לבית הספר ונפגשתי אם דניאל שלי בילינו ביחד כל היום אחותי לא הבינה למה אני עד כדי כך מאושרת כל כך! אני ודניאל הלכנו בערב שוב לחוצות היוצר להופעה ולחגוג את הפעם הראשונה שלנו אם הבנתם את הכוונה…
חיכינו לפעם הבאה ,אבל כרגע העדפנו לחכות עוד טיפה.
בילינו כל כך איזה כיף היה לנו באותו לילה ,זה היה הסוד הקטן שלנו!פחדנו שבסוף יגלו את זה אבל ידענו שלא ,זה לא שנספר למישהו זה אך ורק ביני לבינו נקודה!!
אחרי שבועיים כשהגעתי מבית הספר הייתי מאושרת מאוד! י"ש לי אודישן" צעקתי וקפצתי בכל הבית הלכתי לחדר המוזיקה שלי וניגנתי את היצירות האוהבות עלי בנבל שלי ולאחר מכן התלבשתי יפה והתאפרתי ודניאל בא לאסוף אותי לאודישן לסרט שקיבלתי דרך התיאטרון כל כך התרגשתי, עמדתי מול הבוחנים ושיחקתי את המונולוג שלי .
דניאל ונעה חיכו לי בחוץ בנתיים.
אחרי חצי שעה קיבלתי תוצאה ..שלא התקבלתי יצאתי החוצה מבואסת מאוד, הם הבינו וחיבקו ועודדו אחרי כמה ימים נרגעתי מזה, ואחרי שבוע היה לנו טיול שנתי לאילת.
,כן נסיעה די ארוכה מירושלים לאילת ,לינה באכסניה למרות שהיהיכול להיות יותר מגניב באוהלים ,אני לא כל כך מפונקת אני יכולה לישון באוהלים,מה יקרה פעם אחת לצאת מהשגרה?!
זה גם טיול של ארבעה ימים נשמע מגניב לאללה! הנסיעה הייתה סבבה וגם היום הראשון של הטיול היה מעולה בבוקר השני של הטיול שעלינו לאוטובוס להמשיך את הטיול הרגשתי לא טוב .היו לי בחילות נוראיות והרגשתי איך כל הבטן מתהפכת לי ועושה לי לופים הלוך ושוב ..איך כל הקיבה מתכווצת עולה ו… פשוט הקאתי את נשמתי באוטובוס.
התביישתי כל כך מזל שדניאל היה ליידי שירדנו מאוטובוס שוב הקאתי הוא נתן לי לשתות מים ושטף לי את הפנים ושיער שהתלכלך לי טיפה.
" שיט זאת בושה!!! "הורדתי את החולצה ונשארתי עם גופיה המורה באה אלי ואמרה לי
"שירה מתוקה דיברנו אם הורייך את רוצה לחזור הבייתה? את נראת ממש חיוורת"אמרה
"לא לא נראה לי אני רוצה לנסות להמשיך בטיול בטח התיישבתי או משהו"אמרתי
"בסדר מתוקה ארגנו לך הסעה לאכסנייה לירון [היועצת אם אתם זוכרים.] תחזור איתך לאכסנייה ותיהיה איתך ואתה דניאל תחזור לכיתה ותמשיך בטיול!"אמרה
"אני רוצה לבוא איתה"ביקש
"לא דניאל עשה מה שביקשתי מיד! הכיתה מחכה רק לך קדימה אתה מעכב את כולם"!היא הרימה מעט את קולה
"אני רוצה להשאר אם חברה שלי אסור לי?"שאל
להשאר?תיהיה איתה באכסנייה אחרי הטיול בעוד כמה שעות לך המדריך מחכה לכם אני כבר מצטרפת אני רק מחכה שלירון וההסעה יבואו"אמרה בהחלטיות
"בבקשה ליאורה!"!הוא התחנן
"דניאל מספיק!"היא הרימה את קולה
"דניאל מאמי זה בסדר לך לטיול שנחזור נהייה ביחד זאת לא בעיה מאמי אני יהיה בסדר"אמרתי
"את בטוחה אהבה שלי?"שאל
"כן כן מאמי הכל יהיה בסדר" ! נישקתי אותו בלחי והוא אותי
"טוב מתוקה שלי נדבר ביי"אמר
"ביי מאמי תהנה"חייכתי
"שירה בואי חמודה ההסעה הגיעה"ליאורה קראה לי
עליתי להסעה הגעתי לחדר שלנו באכסנייה והלכתי להתקלח חפפתי טוב טוב את השיער והלכתי לנוח ב14 בצהריים הם הגיעו והלכנו לחדר אוכל ישבתי עם דניאל שסיפר לי חוויות מהטיול וכמה שהייתי חסרה לו אחרי הארוחה הלכנו לנוח בדשא כמעט כל שכבת י' הייתה על הדשא אבל ישבנו בחבורות כאלה ואני דניאל ונעה היינו ביחד.
"איך את מרגישה מותק שלי"?שאלה נעה בפנים מודאגות
"אני יהיה בסדר בטח וירוס"אהייה
"מסכנונת שלי "אמר לי דניאל וליטף אותי במותניים ובבטן גלי צמרמורת מענגים עברו בי


תגובות (1)

דניאל מושלםםםם! ואת מוכשרת בטירוףףף

10/12/2013 12:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך