קרמבו
אהבה תכאיב לך אהבה תעציב אותך ואהבה תהרוג אותך מבפנים, אתה הולך לחוות את ההרגשות האלו שוב ושוב, עד שתמצא את האחד שלך, שיגרום לך להרגיש רק אושר.

תיהיה כבר כלום בשבילי

קרמבו 23/02/2015 906 צפיות 4 תגובות
אהבה תכאיב לך אהבה תעציב אותך ואהבה תהרוג אותך מבפנים, אתה הולך לחוות את ההרגשות האלו שוב ושוב, עד שתמצא את האחד שלך, שיגרום לך להרגיש רק אושר.

תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שאתה לא אוהב אותי, תסתכל לי עמוק עמוק בעיניים ותגיד שזהו, שאני כבר כלום בשבילך.
אל תפחד לפגוע בי, פגעת בי כבר מספיק כדי שאהיה חסינה מפני מילותיך.
מפני כל שקר ושקר שיצא מפיך, כשהיית אומר לי שאתה אוהב אותי, ואני הדבר הכי חשוב לך.
זהו אתה לא צריך כבר לשקר, אתה יכול לומר לי כל מה שאתה חושב, למרות שאני כבר יודעת.
אתה מעדיף לזרוק כל מה שהיה ויש בינינו, לטובת ילדה שאתה מכיר יומיים.
הנה אמרתי את זה, כל כך הרבה זמן שאני מתחכשת לאמת, כל כך הרבה זמן שאני אומרת שאתה סתם מנסה לגרום לי לקנא.
אבל השלמתי עם העובדה שאני כבר כלום בשבילך, וכבר ממזמן הייתי כלום בשבילך.
אתה כבר השלמת עם העובדה שזה נגמר בינינו ולעולם לא יחזור, עכשיו תורי להשלים עם העובדה.
תורי להפסיק לקוות שאולי יקרה בינינו משהו, תורי להודות בזה שאני צריכה כבר לשכוח ממך.
אפילו אם זה יהיה קשה, אפילו אם זה יהיה בלתי אפשרי, אפילו אם כל לילה ולילה אני אבכה בתוך הכרית ואשאל למה זה מגיע לי.
אני אנסה ולא אפסיק עד שאצליח, אני לא אפסיק עד שאתה תיהיה גם, כלום בשבילי..


תגובות (4)

אהבתי את הכתיבה שלך!
אשמח אם תתני את חוות הדעת שלך על הסיפור האחרון שפירסמתי "אבדה"

23/02/2015 19:27

ריגשת אותי ..
זה כל כך מה שעובר עליי בזמן האחרון יש לך כישרון !

23/02/2015 19:34

ואני בטוחה שיום אחד תמצאי. מה שאת לא שווה בשבילו, לא שווה אותך. אני כל כך יכולה להזהות עם המילים, כתבת את זה כל כך יפה…
יש לך כישרון, לא כל אחד יכול להעביר רגש במילים, יכול לסחוף. ואת עושה את זה מעולה!
אני הולכת לקרוא עוד סיפורים שלך,
תמשיכי לכתוב!
אוהבת ♥

28/02/2015 22:12

אני כל כך מבינה אותך אני גם מרגישה ככה!!

07/03/2015 16:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך