תקווה בשתי דרכים שתי פרצופים

Keylire 03/01/2016 632 צפיות תגובה אחת

שוב אותו יום יושבת לי בצד או במחשב שבחדרי וחושבת על אותו בחור או שניים שאחד מהם היה איש חלומותיי שתמיד כשהרגשתי לא טוב חשבתי עליו והוא פשוט לקח אותי בלי לשים לב אוף קשה לי כל כך אני מנסה להרגיש כמה שיותר מנותקת ואני לא מצליחה אני כל כך רוצה לפגוש אותו אמרתי וכבר שנה שזה קורה שומעת את שיריו מאזינה לו ונמסה כל יום מחדש עד שכבר נשברתי מצד שני יש לי את החיים האמייתיים שבו יש ילד מהבית הספר שהוא מצא חן בעייני היה לי קשה להתוודות לעובדה שאני מאוהבת תמיד ניסיתי להתכחש מהעובדה אבל פניי אינן מסתירות את האמת הקשה והחרדית אבל היום גיליתי שגם הוא אבוד זה כל כך קשה שלבי נשרף אבל אני לא אאבד את עשתונותיי ואראה כמה שמגיע לי בחור שיאהב אותי לא משנה מה יקרה אוף אני עוד פעם ניזכרת בו ניראה לי שאתם יודעים כן איש חלומותיי קשה אבל נורא להכחיש זאת בכל זאת אני מאזינה לקול שלו כרגע קול של מלאך שמנסה להעביר את מסרו דרך המוזיקה יום אחד אולי יום אחד זה יקרה ואני יפגוש את פניו היפות ועינייו הירוקות שהשתוקקתי להם כמעט שנה שלמה אני מחכה לפבואר זה יהיה החודש שבו ימלאו שנה לחיי התקווה נשאר לי עוד 3 שנים שאני אוכל אולי לנסות להגיע אליו בתקווה שהוא ישאר כמו שהוא אני מקווה קשה לי אני לא רוצה לאהוב יותר אף אחד בחיים שלי נמאס לי מיזה לא מספיק שאין לי חבר יש לי אהבה על הראש "אסור לי לאהוב" "אסור לי לאהוב" הקול שבראש מנסה לחדור לתכי אני מכוערת שאף אחד לא ירצה מה פתאום אני מכניסה לעלמי את מלך הפופ החתיך שאף פעם לא אראה ואת זה מהשכבה החתיך שכולם אוהבות לעלמי הקטן והמלא תקווה…..


תגובות (1)

תיהנו מהסיפור אוהבת מלא ♥♥♥

03/01/2016 20:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך