תקשיב ללב שלך .

Rainbow 03/11/2011 1672 צפיות 3 תגובות

בכיתה י"ב4 למדה בחורה בשם ילנה . היא הייתה הבחורה הכי יפה וחכמה בכיתה . המורים היו בטוחים שהיא מחוננת . כל הבנות קינאו בה , בעיקר ג'וליה . ג'וליה תמיד ניסתה לפגוע בילנה , אבל ילנה אף פעם לא כעסה עליה . ילנה ידעה שלג'וליה יש בעיות של סמים בבית , שאבא שלה שותה , ושג'וליה בעצמה נאלצת הרבה פעמים לישון אצל בחורים זרים בגלל שהבית זאת לא אפשרות . והיא ידעה שבתמורה לזה ג'וליה נותנת להם משהו שהם רוצים . ההורים של ילנה היו גאים בה מאוד , כצפוי . הרבה מאוד בנים רצו אותה , אבל היא לא הסכימה לאף אחד . עד שיום אחד … היא פגשה אותו . את סאם . סאם היה מבוגר ממנה בשנתיים , ולמד במכללה שליד הבית ספר של ילנה . הוא לא היה התלמיד הכי טוב . להפך . אבל זאת הייתה אהבה ממבט ראשון . גם סאם התאהב בילנה . מאז אותו היום , הראשון במאי , הם יצאו . היא חיכתה כל השבוע ליום שישי כדי שהיא תוכל לפגוש אותו . גם בעיניו זה היה רציני . הם היו פשוט … מאוהבים .
ככה נגמרה לה השנה . ילנה סיימה בהצטיינות , וסאם בבסדר מינוס . הם שכרו דירה ועברו לגור ביחד . כולם קינאו באהבה שלהם . ילנה התקבלה לאוניברסיטה המחוזית להנהלת חשבונות , וסאם המשיך בלימודי משחק. העתיד שלהם נראה ורוד . ביום שילנה הייתה בת 20 , היא גילתה שהיא בהיריון . היא וסאם ממש שמחו . הם החליטו להתחתן . הם לא יכלו להיות מאושרים יותר . הם היו בטוחים ששום דבר לא יכול להרוס להם את זה .

עשר שנה עברו . לסאם וילנה הייתה ילדה יפיפייה . הם קראו לה ג'סיקה . אבל הזמנים השתנו , וכך גם האהבה של סאם וילנה . הם הגיעו למסקנה שלא יזיק להם לחיות בנפרד תקופה מסוימת . כך עברה לה שנה… ואז שנתיים… ואז שש . כשג'סיקה הייתה בת 16 , ילנה מתה מסרטן . ג'סיקה הייתה שבורה . בלית ברירה … היא פנתה לאביה . הם נפגשו בבית הקפה הקרוב לביתו . ג'סיקה סיפרה לו את כל מה שקרה . בלי לחשוב , הוא לקח אותה לגור אצלו . ג'סיקה מאוד הופתעה כשהיא הגיעה לביתו של אביה . עם אביה גרה מישהי . היא זיהתה אותה מספר המחזור הישן של ילנה . זאת הייתה ג'וליה .
חצי שנה עברה . סאם תבע את בית החולים שטיפל בילנה על רשלנות הרופאים . מסתבר שסיבת המוות הייתה שהרופא המטפל לא עשה כלום כדי להציל את ילנה . ג'סיקה הייתה היחידה שחשבה שמשהו לא בסדר . שזה לא יכול להיות שרופא סתם ככה לא יעשה כלום . והיא החליטה לגלות מה באמת קרה שם . למה באמת אמא שלה מתה . ג'סיקה הגיעה לבית החולים שבו מתה ילנה . היא ביקשה לראות את הרופא שטיפל בה . במודיעין אמרו לה שהרופא הזה התפטר . היא ביקשה פרטים ליצירת קשר איתו אבל הם סירבו בתוקף וטענו שאסור להם לתת פרטים אישיים . אבל , אחת האחיות שבזמן אשפוזה של ילנה התחברה איתה , שמעה את השיחה . כשג'סיקה התייאשה והתכוונה ללכת האחות ניגשה אליה . היא נתנה לה את הכתובת החדשה של מקום העבודה של הרופאה . לפני שג'סיקה הלכה , האחות גילתה לה שלא מדובר ברופא , אלא ברופאה . ג'סיקה הודתה לה ויצאה מבית החולים .

פחד אדיר תקף אותה בזמן שהיא עלתה במדרגות לחדרה של הרופאה . אבל יותר מהפחד , אחזה אותה השנאה כלפי האישה הזאת . האישה שהרגה את אמא שלה . זהו זה . היא עמדה מול הדלת של החדר . עכשיו כבר אין דרך חזרה . היא עצמה את העיניים ופתחה את הדלת . היא פקחה את העיניים באיטיות . כל הרגעים היפים שלה עם אימה חלפו חול עיניה . הרגעים שהאישה שישבה מולה לקחה . " ג'סיקה ? " שאלה האישה . "ג'וליה ?! "

עכשיו היא ידעה שזאת ג'וליה . זאת שתמיד קינאה בילנה . זאת שרצתה במוות שלה יותר מכל אחד אחר . זאת שברגע שג'סיקה נולדה התחזתה לידידה הכי טובה של סאם והסיטה אותו במשך 10 שנים נגד ילנה . זאת שבגללה בסוף הוא נשבר וביקש מילנה הפסקה . זאת שהרגה את ילנה . זאת שהרגה את האהבה הכי גדולה שאי פעם הייתה קיימת .


תגובות (3)

ואאאו יש לי צמרמוורות :O
כתיבבה מדהיממה D:

04/11/2011 06:35

תודה D:

04/11/2011 09:06

מדהים

04/11/2011 12:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך