זה רק הלב שכואב לי

22/10/2010 894 צפיות אין תגובות

כל כך הרבה תהיות ותשובה אחת.תשובה אחת לכול מנוול זה מה שהוא התשובה הגדולה והנכונה .
שבועיים שלמים של מחשבות מעיקות חוסר וודאות מה עליי לעשות? ללכת איתו לא ללכת אם לא אלך לא אדע אם לא אנסה לא אדע צריך לנסות לתת הזדמנות לא אני לא אשלול לא להקשיב לכל מה שנאמר עליו.
שש וחצי בבוקר צפצוף הודעת טקסט מי זה יכול להיות בשעה כזאת חשבתי לי בעודי פותחת את ההודעה שהתקבלה "הבוקר בא ולעבודה איך היה 4 ימים בלעדיי" אילן. ליבי החסיר פעימה יש הוא חזר מהספ"ש שלו בפראג והוא שולח לי הודעה ישר זה מראה שהוא חשב עליי איזה כיף לי שהוא חושב עליי זה סימן טוב זה מראה שהוא בעניין.
וככה יום יום טלפונים אחד לשני מדברים על הכל נסחפים עם השיחות… אותו!אותו הלב שלי בחר אותו הלב שלי רוצה לאהוב ולהעניק , בחור יפה עם עיניים מדהימות והקול שלו אי אפשר שלא להתמכר… כל צלצול בנייד והלב שלי נעצר אולי זה הוא פרפרים בבטן לא יוצא ממחשבותיי לרגע אלוהים כמה נפלא רק שהפעם שזה יהיה הדדי בבקשה ממך תשמע קולי תענה לתפילה
יום שישי הגיע היום בו אנו אמורים להפגש אני נוסעת אליו לדירה בערב אז מה אם הוא גר בצפון לא מפריע לי כלום לא מפריע רק המחשבות שלא נותנות מנוחה וההתרגשות שלא נותנת לעצום עין
עייפה ונרגשת לוקחת את התיקים שלי ויוצאת לדרך… אני מגיעה הוא עומד שם ומחכה לי הוא לא כמו שזכרתי כל כך אבל הוא בהחלט נראה טוב והעיניים שלו אני פשוט נמסה מהמבט ונבוכה גם יחד.את המבט לא שכחתי דבר כזה אי אפשר לשכוח. עכשיו אפשר גם להרגיש הוא מנשק אותי לשלום איזה ריח נודף ממנו אני כבר שבויה בקסמיו.
נכנסים לדירה והערב מתחיל אז נרים כוס יין לחיי ההכרות בנינו ונעשן סיגריה ונשתה שוב ועוד ועוד עד שזה כבר עלה לראש והכל נראה יפה יותר והרבה הרבה יותר משוחרר, וגם אנחנו משתחררים מהבגדים שלנו ונכנסים למיטה לילה פראי מלא תשוקה ואורגזמות כל אחד מתאמץ לתת את מיטב הביצועים לצאת הכי טוב שאפשר.הוא נרדם הוא עבד קשה ואני שוכבת לצידו ולא מצליחה להירדם הוא מחבק אותי מתוך שינה אנחנו קרובים כל כך קרובים והמחשבות שלי רצות כל כך מהר ונעים לי המגע של הגוף שלו הקירבה הזאת זה גורם לי ללכת לאיבוד במחשבות אני רואה אותנו כבר מתחת לחופה כמה הוא יפה בחליפה שלו כמה אני שמחה להיות איתו שוב אני בשיחה עם אלוהים בבקשה ממך שזה יהפוך למציאות שירצה אותי שירגיש חלק ממה שאני מרגישה . מסתכלת עליו ישן וסופרת את נקודות החן על צווארו. שהלילה הזה לא ייגמר לעולם!
הפציעה השמש והאירה את השמיים הכחולים והיפים ובצפון זה מורגש קצת אחרתמהמרכז כל זריחה ציוץ הציפורים והירוק שמסביב לא הייתי מחליפה את הרגע הזה רגע של אושר זה נכון האושר הוא רגעי. קמנו לנו לאט אכלנו ארוחת צהריים ובילינו שבת רגועה רק אני והוא בדירה שלו.
חזרתי הביתה עם תקווה . אבל המציאות דפקה על דלתי שלקשר הזה לא יהיה המשך הוא לא נשמע מעוניין מה שנכון הוא לא מעוניין עוד בקשר הזה.למה?! מה הטעות הנוראית שעשיתי משחזרת את הערב שוב ושוב שוב שיכור שוב צוחקת ובבקר לא זוכרת…
נעלם אין יחס מצידו אמרתי אוקיי אז אני אנסה אני אתקשר אליו ניתן לכבוד לישון ואני אתקשר נגשש נבדוק מה קורה השיחה הייתה קצרה וקרה ומאז לא דיברנו.
והנה אני פה חושבת עליו כמו שהוא לא חושב עליי מתגעגעת אליו ורוצה אותו אבל זה לא הדדי אז אני פה מתמודדת עם הכאב הזה בזמן שהוא בטח מפעיל את קסמיו על בחורה אחרת שתפול במלכודת שלו מסכנה אותה בחורה חשבתי לי.
אז כמו שאמרתי מנוול לא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך