Shir.berenshtain
סיפור חדש, אשמח לתגובות וביקורת.

10 דברים לפני המוות-פרק 1

Shir.berenshtain 23/07/2014 710 צפיות 3 תגובות
סיפור חדש, אשמח לתגובות וביקורת.

פרק 1:

״רומי, יש לך בערך, שנה לחיות״ אני מזילה דימעה ושואלת את הרופא:״אין דרך לטפל בזה?״
״לא, אבל מה שעושים בדרך כלל אנשים במצבך זה לכתוב רשימה, רשימה של 10-50 דברים לפני המוות״ אני יוצאת מהחדר הרופא ופורצת בבכי.אני חוזרת הבייתה ונועלת את עצמי בחדר וחושבת, שנה לחיות?? איך זה אפשרי? למה?? למה זה מגיעה לי?! אני פותחת מחברת ומתחילה לרשום:
10 דברים לפני המוות:

1.להתנשק
2.לקפוץ בנג׳י
3.לעשות סקי במסלול המסוכן בעולם
4.לעשות את זה עם מי שאני אוהבת
5.להשיג חבר
6.לצלול
7.לחוש אפס כבידה
8.להיתאהב
9.לתת למישהו אגרוף
10. לחגוג sweet 16

אני ניכנסת למיטה, ומתחילה לבכות,פשוט לבכות,בסופו של דבר אני נירדמת.

-בוקר-

אני מתעוררת לצלילי השעון המעורר שלי, ומיתארגנת לבית הספר , אני עולה להסעה ומיתיישבת, ליידי מיתיישב ניק, הילד הכי חתיך בשיכבה, ״היי״ הוא אמר,״אתה מדבר עליי?״ שאלתי בתמימות,״בטח שעלייך, אני ניק, את רומי נכון?״ ״כן״ הוא שואל בהיסוס:״רציתי לשאול אם היית רוצה, לצאת היום לסרט או משהו?״ אני מחייכת ואומרת:״כן בטח, תאסוף אותי ב19:00״ ״מצויין, טוב אז נדבר״ אנחנו יורדים מהסעה ומיכל רצה עליי *מיכל היא החברה הכי טובה שלי* ״ניק אשכרה דיבר איתך??? כל הבנות בשיכבה מאוהבות בוא!!״ ״כן, ונחשי מה??? הוא הזמין אותי לצאת!!!״ אנחנו צורחות וניכנסות לכיתה, ניק יושב כבר בכיתה, הוא קורץ לי ואני מחייכת לו, אני מיתיישבת ומוציא מהתיק את הרשימה ומסמנת את להיתאהב.
אני מקבלת הודעה בוואטסאפ מגאיה *גאיה היא פרחה שנימרחת על ניק מכיתה ו׳*
גאיה-״אז מה שמעתי? ניק הזמין אותך לדייט??״
רומי-״כן, אבל זה לא ממש דייט״
גאיה-״תיקראי לזה איך שאת רוצה, אבל חסר לך שאת נוגעת בוא ביכלל!״
אני סוגרת את הטלפון ומחייכת לניק, הוא מחזיר לי חיוך.

-ערב-

אני מיתארגנת לפגישה אני לובשת-שמילת מיני מתנופפת בצבע שחור עם תחרה עם נעלי עקב בצבע גוף,ומיתאפרת.
אני שומעת דפיקה בדלת ויורדת לפתוח,אני פותחת את הדלת ורואה את ניק עם זר פרחים,״וואי, תודה״ אני מניחה את הזר באגרטל ויוצאת, ניק פותח לי את דלת המכונית כמו ג׳לטמן ואנחנו נוסעים,אנחנו מגיעים לקולנוע ואנחנו ניכנסים לסרט. ״אז גאיה חפרה גם לך היום?״ הוא שאל, ״כן, היא אמרה לי להיזהר אפילו לנסות לגעת בך״ עניתי. צחקנו. הסרט התחיל והוא החזיק לי את היד, הוא הביט בי, עייניו נצצו, והוא אמר,״רומי אני, אני, אני אוהב אותך״


תגובות (3)

C.C C.C

רעיון הסיפור נשמע מצוין! באמת..
יש לך שגיאות כתיב פה ושם (״עליי?״ היית צריכה לכתוב ״אליי?״ לזה התכוונת)
הרגש של הדמות? (הרגשתי כאילו קיא מחלחל לי במורד הגרון ופשוט מבקש לצאת) וכל מיני כאלו, זה מאוד חשוב., אחרת אי אפשר להיות בתוך הראש של הדמות.
אשמח לעקוב ולראות את ההישתפרות שלך. בהצלחה!!

23/07/2014 19:14

הרעיון נשמע כל כך יפה וחמוד אבל הכתיבה שלך לא מפורטת הכול נראה בבום אחד, את צריכה לתת נשימת, לפרט! את כאילו כותבת סיפור לפרק ולא פרק, פרק צריך להיות ארוך ובפרק שלך הספקת ב20 שורות לכתוב על כך שהודיעו לה שיש לה גידול סרטני במוח, שנשארה לה שנה לחיות ושהילד הכי חתיך בשכבה הזמין אותה לצאת, והיא עוד מתארגנת, תני את הזמן, את לא צריכה לרוץ עם זה. ממליצה לשכתב… אבל רעיון ממש חמוד!

25/07/2014 03:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך