The One That Got Away
טוב שם טוב משמן טוב וטוב יום המוות מיום היוולדו, ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך. סוף.

The One That Got Away – פרק 16 ~פרק סיום!~

The One That Got Away 02/06/2014 1181 צפיות 12 תגובות
טוב שם טוב משמן טוב וטוב יום המוות מיום היוולדו, ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך. סוף.

"אני יודע," אמר לי צ'ארלי כששכב על מיטת הברזל בחדר הניתוח, שנייה לפני שהורדם, "שאני לא יוצא מפה."
"לא…" לחשתי. הרגשתי כאב כזה שלא הרגשתי מעולם – והרגשתי הרבה כאב בחיים שלי.
"תשתדלי לשכוח ממני, אל תהיי עצובה, תמצאי מישהו חדש."
"אתה חייב לשרוד בשבילי!" התחננתי.
הוא הסתכל עליי במבט הכי חכם ומבין בעולם ואז הניחו לו מסיכה על הפנים ובקשו ממני לחכות בחוץ.
הוא לא יצא משם.
* * * * * * * * * * * * * * * *
רק ביום השלישי לשבעה של צ'ארלי פתאום הבנתי מה קורה מסביבי, פתאום הבנתי שאני לא יראה את צ'ארלי יותר לעולם. הלכתי לשירותים וישבתי על הרצפה כמה זמן, מונה בראשי את כל האפשריות: לתלות את עצמי מהמנורה, לחתוך את הוורידים, להוריד את החלון על הצוואר… הלכתי על הדרך השנייה. בדיוק כשעצמתי עיניים, קרישי דם חמים נוזלים ממני בכמויות קטלניות רוד נכנס. אפילו שמה שראה היה עשוי לגרום לו להקיא, שום שריר בפנים שלו לא נע.
"צ'ארלי לא היה רוצה שתעשי את זה, נכון?" הוא שאל תוך כדי שטיפת ידיים, אפילו בלי להביט בי, "אז אל תעשי את זה." הוא זרק לי תחבושות מהארון ויצא.
בכיתי ובכיתי, חבשתי את היד וחשבתי – רוד הציל את חיי.
נתתי לו נשיקה על הלחי כשנגמרה השבעה.
"צ'ארלי היה מרביץ לי." אמר וחייך, זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו עושה את זה.
אולי גם אני קצת שיניתי אותו.
* * * * * * * * * * * * * * * *
–הווה–
"והנה אני כאן." אמרתי לג'סי.
מאז שהתחלנו לדבר באותו יום ראשון ללימודים, עברו ארבעה ימים ועכשיו היינו בבית שלי. ג'סי חפרה בערימת פתקים שלקחתי מהבית שלי צ'ארלי,עם חיוך מוזר על הפנים ואני ישבתי על המיטה.
"תגידי," שאלתי אותה, "מאיפה את בכלל?"
"יונגסטאון." ענתה וחייכה.
עייני נפערו.
"את מכירה אותו?" לחשתי.
"אני הייתי החברה הקודמת שלו."


תגובות (12)

לא.
לא.
לא.

02/06/2014 18:02

כן וזה אמיתי דרך אגב (הרב)

02/06/2014 18:05

אאאאוווווףףףףףףף לללללממממההההה?!?!?!?!?!?!

02/06/2014 21:21

קודם כל את כותבת מדהים, אני לא מרבה לכתוב כאן מחמאות, אז כשמגיע מגיע!!! דבר שני הסיפור נורא מזכיר את "אשמת הכוכבים" אם את מכירה. דבר שלישי, את כותבת בעיקר על הורים וילדים חולים ובתי חולים, למה????

13/07/2014 23:20

    קודם כל תודה שהגבת!!
    אני ממש שמחה לשמוע שנהנית מהסיפור שלי, באמתת.
    דבר שני שמעתי על אשמת הכוכבים לא מזמן כשהסרט יצא, סיכמתי שהם גנבו תסיפור שלי, ורציתי ללכת לראות את הסרט, אבל בדיוק התחיל כל הבלאגן והמלחמה… בעזרת ה' אקרא את הספר.
    לגבי השאלה שלך, כבר כמה אנשים בכמה סיפורים שאלו אותי שאלות דומות לכן אני יוציא הודעה מסודרת (אם לא אני ירשום פה, בסופו של דבר תקבלי תשובה, עליי ;)…)

    14/07/2014 01:05

וואי דיי זה כזה עצוב אני בוכה כאן למה?! למה?! למה?! הם היו כאלו מושלמים אוף הסיפור כזה יפה ןהכתיבה שלל יפה למה?!

21/08/2014 02:00

סליחה.. זה מה שקרה
לא רציתי להעציב אותך

21/08/2014 02:01

השם ישמור, קראתי הכל ובא לי לבכות><
זה כזה מרגש ונעזוב את הטעויות.
את כותבת מדהים.

21/08/2014 17:01

תוודה
סליחה שהעצבתי אותךך
תודה שקראת והכלל

21/08/2014 17:03

זה כל כך יפה שאין לי מילים!!!!! זה עצוב ומושלם :)
הסוף מדהים הרסת אותי זה הסיפור הכי יפה שראיתי פה…

25/12/2014 06:43

עם כל הטעויות וחוסר הניסיון, אני פשוט מאוהבת ובכיתי כמו ילדה קטנה. זה מדהים!

20/06/2015 13:13

הכי מעציב אותי שזה אמיתי.

20/06/2015 13:15
סיפורים נוספים שיעניינו אותך