nevermore
https://www.youtube.com/watch?v=H2-1u8xvk54 הקשר בין הגבר לאישה יתברר בפרקים הבאים, למי שתוהה מה הוא נדחף ^^

Ticking clock- פרק ראשון

nevermore 04/04/2015 780 צפיות 12 תגובות
https://www.youtube.com/watch?v=H2-1u8xvk54 הקשר בין הגבר לאישה יתברר בפרקים הבאים, למי שתוהה מה הוא נדחף ^^

אחרי חמש תגובות (מאוד נדיר באתר) שעודדו אותי להמשיך לכתוב, הנה הפרק הראשון.
למי שאוהב להאזין למוזיקה בזמן הקריאה- מומלץ להקשיב למנגינה שבקישור ב'רציתי להוסיף'

דממה אפלה השתררה זה מכבר במצודה על ראש ההר. צמחי קיסוס טיפסו במעלה החומה, משתרגים מעלה ומטפסים ,לופתים את אבני החומה.
דמות צעדה בשביל הארוך שהוביל לחצר הפנימית של המצודה. היא נגלתה לסירוגין,כאשר אור הירח האיר דרך העצים עתיקי-היומין. פניה נגלו כאשר עברה את חורשת העצים.
הדמות הייתה גברית, פניה בהירים, עטורי זיפי זקן בהיר, עיניו נוצצות כלהב סכין.
הגבר צעד במעלה השביל, מביט בסקרנות בעצים הגבוהים, עבי הגזע והענפים. ברדס גלימתו הארוכה השתרך מאחוריו וניקה את השביל מהאבק והלכלוך שהצטבר במקום מזה שנים, עדות נוספת לכך שהמקום נטוש.
הגבר פסע בפסיעות ארוכות, נעליו הרכות מחליקות על פני השביל המרוצף אבן שחוקה. עיניו הכסופות ננעצו בשמיים האפורים וסוערים, והוא נאנח.
הוא טיפס במדרגות החדות שהובילו לחצר הפנימית של המצודה. האבן המוצקה והגסה שממנה נחצבו המדרגות היו ישנות מאוד, וניצבו שם מאז הוקמה המצודה.
הוא נכנס לחצר הפנימית, כותש את העשב הקמל. כלובים-כלובים ממתכת מחלידה כיסו שטח נרחב מהחצר הפנימית. הוא הביט בהם בתמיהה, והסיט את מבטו כשראה עצם ירך גדולה של אדם.
הוא המשיך לצעוד במעלה השביל המלוכלך, עיניו נעוצות במצודה הגדולה והמאיימת שניצבה מולו. הוא סקר במבטו הכסוף את עמדות השמירה הנטושות ונאנח, שוב, בעצב.
ברדס גלימתו נשמט בעקבות הרוח ששרקה בעוצמה; שיערו הבהיר כיסה את אוזניו הלבנות. הוא הסיט אותם בהינף יד.
על אצבע המורה שלו הייתה טבעת מתכת אפורה, כבדה, משובצת אבן חן שחורה. מצולות האבן נצצו כשל יהלום, ופאות מלוטשות רבות מספור נצנצו כשאור הירח פגע בהן.
הוא מיהר לקמוץ את אגרופו,מביט בפראות לכל עבר. התנועה לא הלמה אותו, שכן הרושם שנתן עד כה הוא של איש שלו, רגוע ועדין.
כששום איש לא התנפל עליו בחרב שלופה, הוא נרגע מעט, והמשיך בהליכתו האיטית אל המצודה. ציפורים כהות-כנף הביטו בו בסקרנות, וכשמצאו אותו לא-מעניין במיוחד, פנו בחזרה להתעופף בין עצי האדר, שעלוותם אדומה באותו ליל-סתיו לא אופייני.

הוא עדיין הלך, באיטיות מייגעת, אם כי זהירה יותר, לעבר המצודה.


תגובות (12)

פשוט מדהים. סליחה שלא הגבתי בהקדמה, פשוט לא ראיתי אותה. כנראה לא הייתי מחוברת כשהעלת אותה.
שפה גבוהה, תוכן, עניין ומתח. ככה אני אוהבת את הסיפורים שאני קוראת, ואת לגמרי הבאת לי את זה.
קטניס אוורדין, סוף.

04/04/2015 10:47

תודה רבה ^^

04/04/2015 11:07

זה עדיין מדהים כמו בפעם הקודמת:)
דיפ^^

04/04/2015 11:24

פרק ממש יפה מקווה לראות מתח אפילו שזה נראה כמו המשך לההקדמה כתבי דברים ארוכים יותר!!! אין בעיה אגב אני פשוט צריכה לדעת מתי בערך את מעלה פרק

04/04/2015 12:06

    הממ.. זה לא המשך להקדמה, אלו שתי דמויות שונות- אבל הן כן קשורות. אני מניחה שאעלה פרק כל יומיים בערך. בעניין הפרקים הארוכים- אשתדל.

    04/04/2015 13:22

בחיי, אני חייבת לציין שוב שהכתיבה שלך מעורפלת.
ושוב, הסיפורים שלך מתקדמים באיטיות מייגעת.
אבל את זה כבר ציינתי אז נעבור לדברים אחרים.
התשובות לשאלות שלי יגיעו כנראה בהמשך הסיפור, אז אני לא אציין אותן כעת.
למרות כל המסתוריות והקצב הכתיבה שלך ממש יפה, אני אשמח לקרוא עוד.
אממ… זהו, נראה לי.
תמשיכי בבקשה^.^
-אייל-

04/04/2015 19:41

    כתיבה מעורפלת, זו מי שאני.
    קודם כל, תודה.
    כשאת כותבת, "איטיות מייגעת", את מתכוונת לעלילה?
    זה רק הפרק הראשון, ואין לו שום קשר לעלילה בהקדמה- אלה שתי דמויות שונות, ובהמשך יתברר שההקדמה היא לסיפור עצמו, ולא למאורעות הספציפיים שקורים בפרק.
    אשמח לשמוע מהן השאלות שלך, ולענות עליהן.
    ההמשך יעלה מחר, אני עוד צריכה ללטש אותו עוד.
    סקיי.

    05/04/2015 12:57

ואוו, אני מאוהבת בסגנון הכתיבה הזה (מועדף עליי ;)
תמשיכי, זה נשמע מעניין..

05/04/2015 22:48

    מרוח על הפנים שלי חיוך רחב כל כך.
    תודה, ההמשך כבר בדרך.

    06/04/2015 17:54

הם גברת שעון ומר חרדה עד להודעה חדשה.
אני אוהב את הכתיבה שלך, את יודעת את זה, נקסט.
אין לי משהו נוסף להגיד, כל השאר אמרו די והותר.
אבל מר חרדה נשמע נחמד.
סם

09/05/2015 19:46

    הודעה חדשה.
    כן, אני יודעת את זה. עדיין לא מאמינה שבאמת כתבת את זה, אבל יודעת. רובין באמת נחמד. (בסיפור. האמיתי קצת פחות)

    10/05/2015 14:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך