למוח וללב יש דרכים שונות , ברוב הפעמים אנחנו צריכים להקשיב למוח , הלב הוא בשביל לאהוב , לא בשביל להתאהב , המוח הוא בשביל לשכוח , לא בשביל לסלוח ....
ואיזו דרך אתם תבחרו ... ?

ניצול

12/05/2011 774 צפיות 2 תגובות
למוח וללב יש דרכים שונות , ברוב הפעמים אנחנו צריכים להקשיב למוח , הלב הוא בשביל לאהוב , לא בשביל להתאהב , המוח הוא בשביל לשכוח , לא בשביל לסלוח ....
ואיזו דרך אתם תבחרו ... ?

שנה שלמה , בדיוק שנה שלמה . כל יום אני חושבת עלייו , כל יום חשבתי עלייו , כל יום שניסיתי להתקשר הוא לא ענה , כל יום בכיתי , בהתחלה הוא היה איתי הרבה , התנשקנו ונהננו להיות אחד ליעד השני , אבל אז אמרו לי שכל מה שהוא אמר לי זה שקר , מה שהפך אותו לשקר אחד גדול , לא יכולתי שוב לחזור ולהביט בעינייו היפות , הוא ניצל אותי , את זה הוא אמר לי בפנים , כשהתחנן אליי שאסלח לו , הוא אמר לי שלא ישקר , הוא ניצל …. וכל מה שהוא אמר , הוא גימגם , שוב ושוב חיבק אותי וגרם לי לחשוב שהוא אוהב אותי , אבל אני לא אוהבת שמנצלים , סלחתי , אבל לא שחכתי , עמוק בתוך ליבי בכיתי שהוא עשה לי דבר שכזה ,ניצל , בכיתי כי תמיד שנאתי את זה , ודווקא הוא , שידע עליי הכל , דווקא הוא עשה לי את מה שאני הכי שונאת בעולם , ניצל .
כל-כך הרבה חודשים של מחשבות עלייו שלא פוסקות , כל יום טלפונים , להגיד לו שסלחתי , והוא אף פעם לא ענה , אחריי כל-כך הרבה חודשים , הוא עונה לי "הלו.." שקט כל-כך , עדין כל-כך , עצוב כל-כך , התרגשתי לשמוע את קולו , שאלתי מה שלומו , מה איתו , איפה הוא … והוא עונה לי בשקט " מה שלומך , מה איתך , איפה את … " ועוד יותר בלחש שכמאט לא שומעים "אני מתגעגע אלייך " … דמעות של שימחה ממלאות את עיניי , ואני לא מפסיקה לדבר איתו בטלפון , והוא כהתרגל עוד פעם לקולי , צוחק אותי , מתרגש גם , מדבר איתי ולא מפסיק ..
כך חודש שלא הפסקנו לדבר בטלפון בעוד אמא שלי מקבלת חשבון של 1,367 ש"ח בגללי , ואני לא אכפת לי מכלום ומאף אחד , רק עוד פעם לשמוע את קולו , כבר שחכתי מה הוא עשה לי , אני מאוהבת בו , רוצה לראות אותו שוב ושוב ללא הפסקה , תמונות שלו בתוך הפלאפון שלי לא מפסיקות להופיע מול עיניי , כי אני נהנת לראות אותו , עם לא במציאות אז בתמונות , מאוהבת בו כ"כ חזק , צועקת את שמו ולא מפסיקה לחשוב עלייו , לא מפסיקה …
קשר כל-כך הדוק , גרם לו להציע לי להיות חברה שלו , הייתי מאושרת אמרתי "כן" , לא חשבתי על מסרים שקיבלתי ממנו בחיים . " אל תחזרי אלייו " שמעתי שאנשים אומרים לי , שמעתי , אך לא הקשבתי , המילים שלהם היו חסריי משמעות בשבילי .
והנה הוא מתקשר אליי ואומר לי " אנחנו ניהייה יחד בל"ג בעומר , ניהיה יחד ונעשה דברים . "
והוא שואל אותי שאלות אישיות , ואני עונה לו , בלי בושה . ואז חשבתי לעצמי ושאלתי אותו
"ואם אני לא ארצה לעשות איתך דברים בערב ל"ג בעומר ? אתה תעזוב אותי ?"
והוא מגמגם ומגמגם ולא מפסיק את הגימגומים האלה שמעוררים חשד … ולבסוף עונה לי "לא! למה ? "
ואני אומרת " סתם שאלתי … "
ובתוך תוכי ידעתי שזה נישמע לי ממש לא טוב , הייתי שמחה כי הקשבתי ללב שאמר לי " הנה את איתו , אחריי שנה ארוכה של שתיקה ומחשבות , הנה את השגת אותו סוף סוף .. "
ומצד שני , דמעה זלגה כי גם למוח יש מה לאמר : " הנה הוא חוזר , חוזר ומנצל , משחק בך כמו בבובה , ניצול שכזה לא יהיה ולא היה .. "
ואני יושבת וחושבת , או שבוכה , או שצוחקת ….


תגובות (2)

ממש יפפה ! (:

18/05/2011 21:53

תודה רבה רבה רבה ! (;

20/05/2011 07:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך