אממ... אני אישית לא כזה אהבתי.. תביעו את דעתכם :)
להמשיך?

הנישואים

25/04/2011 797 צפיות תגובה אחת
אממ... אני אישית לא כזה אהבתי.. תביעו את דעתכם :)
להמשיך?

הנישואים הוא דבר חשוב, ואני יודעת את זה. אבל אני לא רוצה להנשא.

היום הזה, זה היה נוראי..

אני ודניאל היינו זוג כבר הרבה זמן.
הלכנו אל הפארק הקרוב כל הזמן כדייט, כי דניאל אוהב פארקים ושטחים פתוחים.
לאן שאני הייתי רוצה ללכת תמיד הייתה התשובה: "לא, לא, אולי בפעם אחרת".
בכל הפעמים שנפרדתי ממנו, יום אחרי זה הוא עשה את עצמו כאילו לא יודע על מה דיברתי.

בקיצור, היום עליו אני מדברת, הוא היה אחרי נשף שבה כיכבה הזמרת טיילור סוויפט..
בלי ידיעתי דניאל הזמין לנו חדר במלון.

"יוליה," הוא אמר, "אני אוהב אותך".
באותו רגע רציתי לתת לו בוקס בפרצוף. שלוש שנים בערך שאנחנו חברים, והיום זה הפעם הראשונה שהוא אומר לי שהוא אוהב אותי ?! בחייאת!
"גם אני אוהבת אותך" שיקרתי. הפה שלי היה יבש והרגשתי איך אני עומדת להתעלף עוד שנייה.
הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי.
פעם אמרו לי שהנשיקה הראשונה שלי תהיה מושלמת בכך שאני ארגיש תשוקה.
עכשיו, לא הרגשתי כלום.

"אממ דניאל" קטעתי את הנשיקה, "אפשר להפסיק? פשוט רבע שעה בערך אנחנו מתנשקים.. ובטח יש לך משהו לומר לי" חשבתי שהוא יגיד לי שהוא נפרד ממני. כי אני פשוט בלתי נסבלת.
אבל זו הייתה הטעות של חיי!!!
"את צודקת" הוא חייך וכרע על ברכו. לא נישואים. לא נישואים. לאאאאאאא! "אני מציעה לך להנשא לי" ללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאא!
רציתי לצרוח לכל העולם! פשוט "לא" אחד ארוך.
"אממ.. תן לי לחשוב על זה" אמרתי לו.

אחרי שעה בערך הוא פנה אליי: "מה החלטת?"
"דניאל, תקשיב. אני אוהבת אותך והכל.. אבל נישואים זה נראה לי יותר מדי. אין בעיה שנמשיך להיות חברים והכל, אבל אולי תדחה את זה ליותר מאוחר. בסה"כ אנחנו בני 20!" הרגשתי מרוצה מהנאום שלי.
"את צודקת" הוא אמר והשפיל את מבטו. "אולי עוד כמה שנים.."
אבל אני ידעתי שדניאל רוצה שנהיה בעל ואישה, והוא לא רוצה להשאר רווק למשך כל חייו. עד שאני אהיה מוכנה להנשא לו..
אבל ככה הם החיים, והוא צריך להבין את זה.
לא?


תגובות (1)

UP?

23/06/2011 07:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך