all_of_me
ניסיתי לעשות סיפור דווקא מנקודת מבט של בן חחחח אני מקווה שיצא בסדר.

אבל הייתי שיכור מאהבה

all_of_me 15/01/2016 756 צפיות אין תגובות
ניסיתי לעשות סיפור דווקא מנקודת מבט של בן חחחח אני מקווה שיצא בסדר.

בום, מכה חזקה בחזה,חונקת ושורפת אותי מפנים. איך יכולת ככה לשבור לי את הלב, לפגוע בי במילים ובעיקר לשקר לי ככה.
אני נחשב הגבר, החזק, המאצ\'ו זה שכלום לא פוגע בו , זה שכל היום מתאמן בהרמת משקולות בחדר כושר, בכל נבחרות הספורט ושובר לכל הבנות את הלבבות.
אני, הסטוציונר הגדול , כל יומיים מחליף לבלונדינית אחרת כובש אותה במילים ושובר לה את הלב אחריי שאני מקבל מה שאני רוצה, אחרי הזיון.

ואז את באת, את הנערה שכבשה אותי , שכל פעם שרק הסתכלת לכיווני מליוני פרפרים עפו לי בבטן. את, היחידה שאני התאהבתי בה באמת ולא היה אכפת לי מהגוף ומהחיצונית שלה, רק ממך היה ל אכפת.
אבל את, את ההשתקפות שלי, של הדבר שאני הייתי.
שוברת לבבות, מחליפה בנים כל יומיים, ולא לא הייתי קורא לך זונה או סטוציונרית בכלל. ידעתי את הסיבה שלך לעשות את זה, כי את כמוני אוהבת לפגוע באחרים בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמך.
חבל שלא שמתי לב לזה לפני, לכמה שאת דומה לי בצורה רעה , לכמה שהמילים שלך הולכות לכאוב לי בלב. הייתי שיכור מאהבה ולא מבין את הטעות של להיות איתך, תמיד הייתי משקר לבנות שהשתנתי בשבילן, שירגישו מיוחדות אבל אני מרגיש שבשבילך באמת השתנתי, שכלי המשחק התהפכו ואת בתפקיד אני ואני בתפקיד את.
אני בתפקיד התמים שחושב שהשתנת בשבילי ואת בתפקיד הרשע, שהולך ומשאיר אותי עם לב צורם , ראש כואב ועיניים עצובות.

אף פעם לא הבנתי את הנזק שעשיתי לכל אותם הבנות המסכנות ששכבתי איתן ושפגעתי בהן.
אף פעם לא חשבתי שככה הגלגל יתהפך ואני ירגיש את הכאב שגרמתי לעצמי , איך נפלתי בפח שלך, איך הייתי כל כך עיוור.

אומרים שאנשים עם לב טוב אוהבים יותר, דואגים יותר ובוטחים יותר ובגלל זה הם נפגעים הרבה יותר. אבל אנשים על לב רע מקבלית את כל הרוע שלהם בבום לפנים הכל מתנפץ בבת אחת ואז רק אתה מבין, מבין כמה שאתה אכזר לאנשים שלא עשו כלום.
אבל ככה הקרמה עובדת כמו שאומרים, וכנראה שכשאתה פוגע באחרים הבן אדם הראשון שאתה פוגע בו זה אתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך