אהבה וחמש שקרים

fearless13 16/10/2011 644 צפיות אין תגובות

לפני שנים רבות בארץ רחוקה מאוד גר ליצן חצר עני מאוד. בתו היתה יפה כל כך שכל הכפר בא למופעיו אך ורק כדי לראות אותה. הנסיך התחתן עם נסיכה מאוד עשירה אך לא אהב את אשתו הוא אהב את בת הליצן ששמה היה ג'וליט. וג'וליט אהבה את הנסיך. המלכה גילתה על בעלה אשר אהב את ג'וליט ואסרה אותה במגדל שהנסיך לא ידע על קיומו. ג'וליט בכתה בכתה ואז בא אליה מלאך ואמר שאם המלכה תשקר חמש שקרים אז ג'וליט תשוחרר. ג'וליט ביקשה לדבר עם המלכה שיחה בכל יום וגם ביקשה מכונת תפירה על מנת שתעשה למלכה שמלות. בזמן שג'וליט הכינה את השימלה הראשונה מבד מוסלין מבלי שהמלכה תדע. שאלה "האם בעלך יודע שאני כאן?" ג'וליט היתה בטוחה שעם הוא ידע הוא היה משחרר אותה. "כן הוא כן" אמרה המלכה ג'וליט נתנה למלכה את השמלה ואמרה לה ללבוש אותה.ואז הכה ברק בשמים זה סימן מן המלאך שקר אחד. ביום השני כשג'וליט הכינה את השמלה השניה שאלה "האם לבשת אי פעם בד מוסלין?"שאלה "לא אני לא לבשתי." ענתה ואז הכה ברק בשמים זה סימן מהמלאך לשקר השני. ואז במשך יומים שאלה ג'וליט על שמלת המוסלין וביום החמישי שאלה "האם שיקרת אי פעם?" המלכ ענתה "לא אני לא." ואז הכו חמישה ברקים וג'וליט שוחררה והמלכה נשארה במגדל.
ג'וליט והנסיך התחתנו וחיו באושר ואושר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך