בקי
התרגשות שיא הגברת הלא צעירה עם הגבר בעל עיינים מהפנטות יפגשו ו נמתין בסבלנות ונראה לאן נושבת הרוח !!!!!!!!!!!!!

אהבה מאוחרת

בקי 16/07/2011 722 צפיות 4 תגובות
התרגשות שיא הגברת הלא צעירה עם הגבר בעל עיינים מהפנטות יפגשו ו נמתין בסבלנות ונראה לאן נושבת הרוח !!!!!!!!!!!!!

היא הייתה יפהפייה כאילו שלפו אותה מירחון "אופנה" כבר לא צעירה אך בעלת גזרה חטובה להפליא
לבושה "טיפ טופ" צועדת עם עקביה הגבוהים לעבר מגרש החנייה . המכונית החדשה הבהיקה כמראת קריסטל יקרה אך קרתה לה תקלה המכונית פשוט לא נדלקה וכל מה שניסתה לא צלח בידה להתניעה את המכונית ולנסוע לסטודיו שבבעלותה, ודווקא להיום קבעה פגישה עם כל צוותה כדי להבהיר על המשך העבודה ולעמוד בלוח הזמנים למשלוח הסחורה לחו"ל , לפי החוזה שנחתם ביניהם זה מזמן. היא הוציאה מתיקה בעל הריח המגרה של "עור אמיתי" את הטלפון ובכוונתה היה להזמין את המכונאי שלה כדי שיעזור לה ויתניע את האוטו.

תוך כדי החיוג לטכנאי נעצר לידה גבר צעיר גבוה ורחב כתפיים גם הוא לבוש בשיא האופנה ושאל ? האם אפשר לעזור לך גבירתי"???? מבטיהם לא משו אחד מהשנייה והיא הראשונה שהתעשתה ובחיוך אצילי השיבה" לא תודה!!!! אולי בכל זאת חייך הצעיר לעברה ?" במה אתה רוצה לעזור לי? להסיע אותך לאן שאת צריכה ולא לתת לגברת כמוך יפהפהייה להתחיל את היום עם תקר במכונית. מבטו השחצני משהו לא מש ממנה והיא החליטה "כן למה לא" אתה יכול להסיע אותי למקום עבודתי ? ברצון גבירתי אך רק אם תגלי לי היכן מקום עבודתך? חחחחח הגברת הסמיקה והשיבה "סטודיו ליידי : ברח' בן יהודה 100.

הוא פתח את דלת מכוניתו וביקש ממנה לשבת . ניגש למושבו ומיד יצאו לדרכם. המכונית נסעה ומשום מה לבבות שניהם עבדו "שעות נוספות" וחשו שמשהו אולי במקרה ? יקרה במקרה???? הגבר הצעיר התעשת וניסה לנהל דיאלוג בין אותה גברת לבינו ושאל אותה שאלות כלליות והיא השיבה כשהנהנה בראשה ולא כל כך שמעה את מה שנשאלה.

המכונית הגיע למחוז חפצה של הגברת והיא פנתה אליו להודות לו על "הטרמפ" והמחווה שעשה בשבילה והגבר בעל עיניים שחורות והמהפנטות השיב "אני רוצה לפגוש אותך שנית" היא הסמיקה וחשה את הזעה הקרה ששוטפת את כל כולה וגם הפעם הנהנתה בראשה ושאלה : "היכן" באותו מקום שממנו לקחתי אותך הערב בשעה 20.30 סוכם ? כן!?

הוא יצא מהרכב ורץ לפתוח את הדלת לגברת המדהימה ושניהם נפרדו עד לערב שישובו ויפגשו.

הצוות המתין לה להתחיל את הישיבה ומזכירתה הנאמנה שעובדת לצידה שנים רבות וארוכות שאלה : "ליהיא ? הכל בסדר? "למה? "כי את נראית שונה"!!! לא מרי אני בסדר גמור ואפשר להתחיל בבקשה.

כל הצוות התכנס בחדר הישיבות של הסטודיו כששולחן ארוך מעץ אורן וכיסאות עור מעטרים את החדר והיא התיישבה כמובן כיאה לבעלת הסטודיו בראש השולחן על כסא מנהלים גבוה ורך ביקשה מהמזכירה כי תואיל להזמין שתייה חמה וכן עוגיות כפי שתמיד נהגה לכבד את הצוות שעבד איתה בנאמנות והיה מפוצה על ידה בעין טובה.

הישיבה התארכה מעט כשפתאום צלצל הטלפון והמזכירה נכנסה לחדר הישיבות ומסרה שמישהו מבקש לדבר איתה ? " היא יצאה לחדר המזכירות ונשאלה מה שלומך? לא פיטרו אותך? הסומק הציף את גופה והיא לחשה מי אתה ? למה את שואלת ? את הלוא בטוחה מי זה שצלצל אלייך אוקיי לא אביך אותך ואל תשכחי הערב ב- 20.30 מחכה בכיליון עיניים והשיחה הסתיימה. ליהיא שאלה מרי מזכירתה הכל בסדר "? כן ! אך אנא כנסי לחדר הישיבות ומסרי בשמי שהישיבה הסתיימה וכל אחד יודע את תפקידו כדי לעמוד בלוח הזמנים למשלח הסחורה ואני פשווט צריכה לנוח מעט בחדרי ואנא אל תעבירי לי שיחות בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (4)

מירי יהלה הדר מיטל היכן אתן בנות יש לכן תגובה לסיפור שלי ??????????????????

16/07/2011 20:06

אהבתי מאוד את הסיפור !! את כותבת מדהים :)

16/07/2011 21:52

תודה רבה רבה רבה למירי החביבה שבוע טוב ומהנהאל תשכחי לחייך כי זה עוזר ללב ולנשמה, ועוד דבר חישבי תמיד חיובי האמיני לי מירי מנסיון אישי חשיבה חיובית מנתבת את החיים לאפיקים נכונים ומעניינים.

ביי בקי

16/07/2011 23:46

בקייי!!! אני ממש אוהבת את הסיפורים שלךך…. תמשיכי לכתוב!

18/03/2013 09:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך