Thinkfast
כשאני חושבת על זה, הסיפור קיטשי, דביק ומתאר אהבה רוחשת. אבל, בואו נודה באמת, הכל מסתדר מצוין רק בסיפורים, כי במציאות, שום דבר לא כזה קל..

אהבה, נשיקה, וכל זה

Thinkfast 20/07/2013 769 צפיות 3 תגובות
כשאני חושבת על זה, הסיפור קיטשי, דביק ומתאר אהבה רוחשת. אבל, בואו נודה באמת, הכל מסתדר מצוין רק בסיפורים, כי במציאות, שום דבר לא כזה קל..

הם אהבו זה את זו יותר מכול. זה היה הדדי לגמרי, ללא טיפת ספק אחת. הם נפגשו לפני שנה, במסיבה של חבר של שניהם. הוא לומד שכבה מעליה, גבוה, שזוף ושרירי עם עיניים ירוקות סוערות ושיער שטני פרוע ומזדקר. היא ג'ינג'ית מתולתלת, בעלת עיניים כחולות-אפורות, צנומה ובגובה ממוצע. הוא בטעות התנגש בה, ומרגע זה הם התגלגלו לשיחה ארוכה. בסוף המסיבה הם קבעו להיפגש ביום שלמחרת, ולאט לאט הקשר נעשה אינטימי יותר, עד לרגע שבו אחז במותניה, משך אותה אליו ורכן לעברה. שפתיו רפרפו על שפתיה, והיא נצמדה אליו בכוח כאילו היא ניצלת מטביעה.
הם בילו יחדיו במועדונים ובחוף הים ובמסעדות, וביום האהבה הוא קנה לה ענק יפהפה שתליון לב שבו חרוט "ירדן & שחר לעד" השתלשל ממנו.
כעת הם נצמדו זה לזו, חבוקים זו בזרועותיו של זה, שפתותיהם נעים בתיאום מושלם אחד על השני. התשוקה יקדה וריצדה סביבם כמו זרקור שהאיר אותם בלילה האפל וזרוע הכוכבים. לשונו חדרה דרך השפתיים המלאות והאדמומיות, שכעת היו נפוחות מרוב נשיקות. היא הניחה ללשונו לשוטט בפיה ולחקור כל פינה ופיסת עור מצטמררת. כעבור שניות ארוכות, או אפילו שעות על גבי שעות מתוקות, הם נפרדו ועיניהם נצצו. החיוך המלוכסן שלו תמיד הימם אותה מחדש, וכאשר האף המכוסה בנמשים קטנטנים התקמט כאשר חשבה בריכוז או כעסה מאז ומעולם גרמו לו לרצות לפרוץ בצחוק.
"אני אוהבת אותך," לחשה.
"כנ"ל." אמר ופרץ בצחוק מתנגן. הצחוק היה מידבק.
היא חיבקה אותו, וחשה את לבה ההולם בעוצמה משגעת מתאחד עם לבו שפעם בקצביות ובמהירות. מלבד שהיה בחירת לבה, הוא גם היה חבר טוב, אחד שלו יכלה לספר סודות, אחד שיכלה לתאר לאוזניו את מחשבותיה ומעשיה ולדעת שאף פעם לא ישפוט אותה. היה בו טוב-לב והוא כאילו קרן חמימות ואושר. בשבילו היה הייתה החיים עצמם, כל כולו היה שקוע בה. הוא אהב את בת-הצחוק שלה, אפילו את המצבים בהם כעסה ודאגה וכמעט גרמה לו להתגלגל מצחוק. הירח גרם לעיניה להיראות כסופות, ושערו נראה שחור בעלטה המבהיקה. הוא נשק לאפה, והיא הניחה את ראשה בשקע צווארו, ובדממה, הם רקדו באטיות נעימה.


תגובות (3)

מושלם ואירוני חחחח

20/07/2013 18:08

חח צודקת, בעיקר בסיפורים ;)
אבל כתבת מעולה ^_^

20/07/2013 22:53

תודה רבה לכן ♥

21/07/2013 00:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך