חייכנית
סליחה על האיחור!
מקווה שתאהבו:)

אהבה עיוורת – פרק תשיעי!!

חייכנית 31/07/2012 821 צפיות 8 תגובות
סליחה על האיחור!
מקווה שתאהבו:)

"נטי, בואי כבר!" צעק לי נייט. שנינו עמדנו בשדה ענק, מלא פרחים צבעוניים, מדהימים ביופיים! התחלתי לרוץ לקראתו ולבסוף נעצרתי שני צעדים ממנו. כשהרמתי את ראשי אליו הוא לא היה לבד. לידו עמדה לא אחרת מאשר מרי. "נטלי, מה את עושה פה? אנחנו רוצים… איך להגיד את זה? להיות לבד!" צעקה עליי מרי. לא. לא. זה לא קורה לי… ללא!!! צרחתי בבהלה וקמתי מיוזעת מהחלום הזה. אויי.. מזל שזה היה רק חלום… מיד הרמתי את הפלאפון שלי שנח לו על השידה שליד המיטה שלי והתקשרתי למיטל. "הלו?" קראה מיטל מהצד השני, וככל הנראה היא קמה רק עכשיו. "מיטל, אני מצטערת אם הערתי אותך…. אני חייבת שתבואי אליי… מהר!" אמרתי בייאוש. "מה קרה?" היא שאלה בחשש. "פשוט תבואי.. טוב?" "טוב אני מתארגנת ובאה" ענתה וניתקה.
~~~~~~~~~~
"דיי נטי…איך לא סיפרת לי על כל זה עד עכשיו?" שאלה מיטל, כאילו נעלבה ממני על שלא סיפרתי לה.. את האמת אני יכולה להבין למה היא כועסת.. היא אמורה להיות החברה הכי טובה שלי. "מצטערת," אמרתי בהתנצלות, "אבל הנה – עכשיו סיפרתי… וזהו… הסיפור שלנו נגמר.. למרות שבעיקרון אי אפשר להגיד על משהו שאפילו לא התחיל שהוא נגמר.." אמרתי בתבוסתנות.
"תגידי, מי את ומה עשית עם נטי שלי?" שאלה אותי מיטל בציניות. "די מיטל, אין לי חשק לצחוק." עניתי לה. "נטי שאני מכירה," היא המשיכה, "לא הייתה מוותרת כל כך מהר. קדימה, קומי." אמרה לי מיטל והושיטה לי יד על מנת לעזור לי לקום מהספה. "מה את רוצה שאני אעשה?" שאלתי אותה בעצב. "קדימה," חזרה ואמרה, "אנחנו הולכות לעשות לך מייקאובר… חכי שהוא יראה מה הוא הפסיד." אמרה לי בקריצה. לא יכולתי שלא לחייך. הושטתי לה יד ויחד הלכנו לחדר שלי, הלכנו אל הלא נודע…
מיטל הושיבה אותי על המיטה במהירות וניגשה לארון שלי. "מה את עושה?" שאלתי בחשש. "חכי ותראי… זה הולך להיות טוב. מבטיחה לך!" אמרה לי. ביד אחת היא החזיקה מספריים, וביד השנייה מקל שעווה. "מיטל, פתאום אני לא חושבת שזה כזה רעיון טוב…." אמרתי בבהלה אמיתית. אבל היה מאוחר מדי…
"זהו!" קראה מיטל בחגיגיות. "את מוכנה לראות את עצמך?" שאלה אותי בהתרגשות.
"אמממ… יש לי ברירה?" שאלתי ברצינות. "די נטי," גיחכה מיטל, "את נראית מדהים!".
היא הובילה אותי למראה הארוכה שבחדר האמבטיה שלי וכיסתה לי את העיניים. "מוכנה?" קראה שוב.
"לא!" עניתי, אבל היא לא הקשיבה והורידה את הידיים שלה מהעיניים שלי.
וואו. זאת באמת אני?


תגובות (8)

אעאעאעעאעאעאעאעא!!!!!!!!
דיי,אני משוגעת על הסיפור הזה!!!!!
חחח,אני ממש אוהבת את הרגשות שאת מתארת,ממש מושלם!
למה את עושה לי את זה?!לא עברה לה שנייה וכבר סיימתי לקרוא!זה היה יותר קצר מקצרצר…אבל עדיין מעולה!
איך נייט יגיב על המראה החדש שלה?מזל שעכשיו הוא רואה…
כי הוא באמת יבין מה הוא מפסיד.
יאלה,המשך?!אני ממש ממש מחכה.ופליז,תעלי מהר,אני לא יכולה לחכות!
אוהבת אותך:)

31/07/2012 13:27

חחחחחחח לילוש אני מתה על התגובות שלך!!
סליחה סליחה על האורך! פשוט הייתי בטוחה שעומדים להעלות את הסיפורים ורציתי להספיק… בואי לא נדבר על זה שבסוף ממש לא העלו את זה אחרי שהעליתי… חחח איך התעצבנתי!! בכל מקרה אני ממש שמחה שאהבת! זה חשוב לי!
חחחח איך נייט יגיב? וואלה עוד לא חשבתי על זה… אז יאללה לעבודה…לא? ;)
חחח אני אשתדל להעלות מחר!
אוהבת המון!! ושמרי על קשר (רמיזה קטנה)!!

31/07/2012 13:31

חחחחחחחח,איזה כיף לי!
ואת יודעת מה?גם אני הולכת לכתוב פרק,והפעם אני *באמת* מקווה שתאהבי:)
אני באמת סקרנית לתגובה של נייט!שיעזוב את חצ'קונמרי הזאת!היא כל כך רעה!
חחחח,יש לך מייל!חחחחחחח,כתבנו באותו זמן!

31/07/2012 13:56

אני בטוחה שאני אוהב את הפרק…. אבל רק תדאגי לכתוב אותו!! ;)
חחחחח כן זה באמת מצחיק…. טלפתיה ברמות!!
יש לך מייל חזרה ;)

31/07/2012 14:05

חחחחחחחח,טלפתיה מטורפת!!!
אני עפה לקרוא:)

31/07/2012 14:08

את זוכרת מה סיכמנו?!אם את לא רוצה סטירה…
את צריכה להמשיך!!!!!!!!
וחסר לך שהפרק יהיה קצרצר בגודל אפונה!!!:)
חחח…

07/08/2012 06:35

חחחח לא רק לא סטירה!!
אני יודעת ואני מזה מצטערת!!! לא נראלי שאני אספיק להעלות היום….
אבל העליתי משו אחר, מקווה שתאהבי!
אוהבת:)

07/08/2012 07:04

אהההההההההההההההההההה!
:(
את רוצה לחטוף מכות בכוח!הסטירה בדרך…

07/08/2012 07:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך